logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Space Cat Industries tworzy dział sprzedaży

  PR 01.07.2024, przeczytano 783 razy
ilustracja

Do agencji Space Cat Industries, specjalizującej się w komunikacji przy wykorzystaniu short video, dołącza Magdalena Talma. Obejmuje nowo utworzone stanowisko Sales Director i tym samym buduje od podstaw dział sprzedaży. Po wzmocnieniu działów kreacji oraz influencer marketingu, to kolejny strategiczny krok w rozwoju biznesu agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/space-cat-industries-tworzy-dzial-sprzedazy,404849,artykul.html

Magdalena Talma od ponad 11 lat działa w marketingu, specjalizując się w obszarach influencer marketingu i gamingu. W 2016 roku dołączyła do LifeTube, gdzie najpierw jako Group Sales Manager, a następnie Head of Sales rozwijała dział sprzedaży. W 2020 roku objęła stanowisko Sales Director w Grupie LTTM. Posiada doświadczenie w tworzeniu kampanii na wszystkich platformach social media, w szczególności takich jak YouTube, Instagram, Twitch, TikTok czy platformy podcastowe. W 2023 roku, Magdalena dołączyła do Polskiej Ligi Esportowej, gdzie pracowała z klientami takimi jak Procter & Gamble, PGE, RIOT, Superbet czy Heinz. W PLE Magdalena zajmowała się sprzedażą sponsoringu, projektów niestandardowych oraz eventów związanych z gamingiem oraz esportem.

Od czerwca 2024 roku, Magdalena tworzy dział sprzedaży agencji Space Cat Industries, koncentrując się na pozyskaniu nowych klientów w zakresie influencer marketingu oraz projektów strategiczno-kreatywnych w obszarze short video i obsługi profili biznesowych marek na TikToku.

– To pierwsze wzmocnienie agencji Space Cat Industries w obszarze New Business. Magda będzie odpowiedzialna za budowanie strategicznych relacji biznesowych, co będzie przekładać się na jeszcze szybszy wzrost przychodów agencji. Jej doświadczenie w influencer marketingu i gamingu doskonale wpisuje się w strategię naszej agencji, dlatego niezmiernie cieszymy się, że Magda jest z nami na pokładzie – mówi Roman Terelak, VP agencji Space Cat Industries.

Źródło: Space Cat Industries

spacecat.pl

Dodatkowe informacje:

O Space Cat Industries:
Agencja Space Cat Industries powstała w 2020 roku jako odpowiedź na rosnącą potrzebę marek związaną z komunikacją do Generacji Z. Od początku swojej działalności specjalizuje się w marketingu na TikToku, poszerzając swoje kompetencje o rozwiązania oparte na AI. Ponadto, agencja posiada własną sieć twórców – Space Cat Network.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grzegorz Pawlak dołączył do Newline Interactive
Od marca 2025 roku Grzegorz Pawlak dołączył do zespołu Newline Interactive obejmując stanowisko Business Development Managera. Jest odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z partnerami i klientami końcowymi marki. W warszawskim Showroomie Newline udziela merytorycznego wsparcia podczas prezentacji, szkoleń i webinarów, z dużą swobodą poruszając się po zagadnieniach...
Biuro ZFPR z nowym Dyrektorem
Od 1 kwietnia br. następują zmiany personalne w Biurze Związku Firm Public Relations. Dotychczasowa Dyrektorka Katarzyna Rudzik pełni swoją funkcję do końca miesiąca, przekazując w tym czasie obowiązki nowemu Dyrektorowi Cezaremu Nowakowi.
Aleksandra Żyłkowska awansuje w Chapter1
Aleksandra Żyłkowska awansowała w strukturach poznańskiej agencji Chapter1 - przechodzi do działu strategii i obejmuje nowo utworzone stanowisko Innovation Digital Manager. Jest to związane z utworzeniem w strukturach agencji nowej komórki, która będzie skupiać się na odkrywaniu nowych możliwości technologicznych, wpisujących się w projekty agencji dla obsługiwanych klientów....
Sergii Makarchuk dołącza do zespołu polskiego oddziału Aleph
Polski oddział Aleph Group wzmacnia swoje siły w obszarze Microsoft Ads. Do zespołu biura Aleph w Warszawie dołącza Sergii Makarchuk, który obejmuje stanowisko Client Solutions Manager i współpracować będzie z klientami właśnie na polu kampanii Microsoft Ads. Raportować będzie do Marcina Guta, który w roli Client Partner Sales Lead jest od niedawna...
Łukasz Pytlewski obejmuje stanowisko w agencji YOTTA
Łukasz Pytlewski objął strategiczną rolę w agencji analityczno - wdrożeniowej YOTTA, należącej do Publicis Groupe. Jego zadaniem jest kierowanie projektami analitycznymi, które wspierają decyzje biznesowe klientów, rozwijają zarządzanie danymi i pomagają optymalizować strategie marketingowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764