logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Space Cat Industries tworzy dział sprzedaży

  PR 01.07.2024, przeczytano 516 razy
ilustracja

Do agencji Space Cat Industries, specjalizującej się w komunikacji przy wykorzystaniu short video, dołącza Magdalena Talma. Obejmuje nowo utworzone stanowisko Sales Director i tym samym buduje od podstaw dział sprzedaży. Po wzmocnieniu działów kreacji oraz influencer marketingu, to kolejny strategiczny krok w rozwoju biznesu agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/space-cat-industries-tworzy-dzial-sprzedazy,404849,artykul.html

Magdalena Talma od ponad 11 lat działa w marketingu, specjalizując się w obszarach influencer marketingu i gamingu. W 2016 roku dołączyła do LifeTube, gdzie najpierw jako Group Sales Manager, a następnie Head of Sales rozwijała dział sprzedaży. W 2020 roku objęła stanowisko Sales Director w Grupie LTTM. Posiada doświadczenie w tworzeniu kampanii na wszystkich platformach social media, w szczególności takich jak YouTube, Instagram, Twitch, TikTok czy platformy podcastowe. W 2023 roku, Magdalena dołączyła do Polskiej Ligi Esportowej, gdzie pracowała z klientami takimi jak Procter & Gamble, PGE, RIOT, Superbet czy Heinz. W PLE Magdalena zajmowała się sprzedażą sponsoringu, projektów niestandardowych oraz eventów związanych z gamingiem oraz esportem.

Od czerwca 2024 roku, Magdalena tworzy dział sprzedaży agencji Space Cat Industries, koncentrując się na pozyskaniu nowych klientów w zakresie influencer marketingu oraz projektów strategiczno-kreatywnych w obszarze short video i obsługi profili biznesowych marek na TikToku.

– To pierwsze wzmocnienie agencji Space Cat Industries w obszarze New Business. Magda będzie odpowiedzialna za budowanie strategicznych relacji biznesowych, co będzie przekładać się na jeszcze szybszy wzrost przychodów agencji. Jej doświadczenie w influencer marketingu i gamingu doskonale wpisuje się w strategię naszej agencji, dlatego niezmiernie cieszymy się, że Magda jest z nami na pokładzie – mówi Roman Terelak, VP agencji Space Cat Industries.

Źródło: Space Cat Industries

spacecat.pl

Dodatkowe informacje:

O Space Cat Industries:
Agencja Space Cat Industries powstała w 2020 roku jako odpowiedź na rosnącą potrzebę marek związaną z komunikacją do Generacji Z. Od początku swojej działalności specjalizuje się w marketingu na TikToku, poszerzając swoje kompetencje o rozwiązania oparte na AI. Ponadto, agencja posiada własną sieć twórców – Space Cat Network.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awanse w OneMulti
Agencja PR OneMulti wraz z początkiem lipca dokonała wzmocnienia swojego zespołu i awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników – Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego. Zmiany kadrowe odzwierciedlają strategię firmy skupioną na rozwoju kadr i podnoszeniu jakości usług.
Beata Nowalska poprowadzi marketing Empik Go i Virtualo
Beata Nowalska objęła stanowisko Digital Content Marketing Director w Grupie Empik. Na tym miejscu zastąpiła Jakuba Ambrożewskiego, który pokieruje analogicznym działem w spółce Going (Grupa Empik).
Zmiany w zespole Client Engagement agencji VML
Urszula Zielińska awansowała w strukturach Client Engagement agencji VML. Do zespołu VML dołączył także Bartosz Teresiak. 
VerdeAgency z transferami do działu obsługi klienta, strategii i kreacji
VerdeAgency, agencja założona z początkiem czerwca przez Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla mocno rozbudowuje swoje struktury.
Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764