logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Space Cat Industries wesprze w działaniach na Tiktok

  PR 11.03.2020, przeczytano 1766 razy
ilustracja

Ruszyła agencja Space Cat Industries. Założyciele, Maciej Skrzypczak i Bart Woźniak, planują wspierać marki, agencje i domy mediowe w zakresie realizacji działań na TikToku, współpracy z influencerami, social commerce, a także produkcji audio i video. Agencja chce skupić się na tworzeniu kampanii kierowanych do Pokolenia Z.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/space-cat-industries-wesprze-w-dzialaniach-na-tiktok,386020,artykul.html

Space Cat Industries działa od lutego 2020 r. i zdążyła już pozyskać dużego klienta z branży rozrywkowej, dla którego będzie realizować działania na TikToku. Uczestniczy także w kilkunastu postępowaniach przetargowych. Strategicznymi inwestorami zostali Maciej Bielicki i Yuri Drabent, wieloletni współpracownicy Macieja Skrzypczaka.

- W Space Cat Industries zawsze będziemy zajmować się najciekawszymi i najszybciej rosnącymi obszarami komunikacji w digitalu. Dzisiaj bez wątpienia takim miejscem jest TikTok - najbardziej dynamicznie rozwijająca się platforma z pogranicza social mediów i rozrywki. Ma ogromny potencjał, z którego polski rynek reklamy dopiero zaczyna sobie zdawać sprawę. Z drugiej strony polscy młodzi twórcy radzą sobie na platformie świetnie. Chcemy pomóc markom, agencjom reklamowym i domom mediowym budować i wprowadzać w życie skuteczne strategie komunikacji z wykorzystaniem tego medium. Jako eksperci od e-commerce i analityki rozwijamy w Polsce także usługi z zakresu social commerce, które, jak pokazują rynki azjatyckie, mają niezwykle silne przełożenie na generowanie sprzedaży, szczególnie wśród pokolenia Z: odbiorców do 24 roku życia. – mówi Maciej Skrzypczak, CEO agencji.

Założyciele Space Cat Industries mają wieloletnie doświadczenie w digital marketingu.

CEO agencji, Maciej Skrzypczak odpowiada za zarządzanie firmą, rozwój portfolio klientów agencji oraz client service, a także za nawiązywanie partnerstw i kontakty z kluczowymi influencerami.

Skrzypczak to jeden z pionierów branży social media marketingu w Polsce. Zaczynał w 2008 roku w agencji Saatchi & Saatchi IS, gdzie zbudował dział social media. Następnie, jako jeden z twórców agencji Lubię to przeprowadził ją drogą od startupu do dojrzałego biznesu, a następnie rozwijał ją w ramach grupy Dentsu Aegis Network. Lubię to uzyskała status jednej z najlepszych agencji reklamowych w Polsce, co potwierdza szereg wyróżnień i nagród. W latach 2012 - 2016 Lubię to została dwukrotnie nagrodzona tytułami Agencji Social Media Roku i Agencji Digital Roku w raporcie "Agencje Interaktywnie" publikowanym przez magazyn "Media & Marketing Polska". W 2016 r. uzyskała tytuł agencji roku Effie.

W 2017 r. Maciek znalazł się w gronie założycieli agencji marketingu gamingowego Gameset i objął stanowisko CEO. Współpracował z Epic Games z sukcesem wprowadzając fenomen gamingu, grę Fortnite, na 17 rynków CEE. Gameset to najbardziej utytułowana firma w swojej branży - w 2018 agencja zdobyła miedzy innymi 13 nagród na festiwalu Cannes Lions, współpracując przy projekcie „Ostatnie Drzewo”. W tym samym roku w Gameset zainwestował holding Mediacap nabywając 28% udziałów spółki.

Maciej to uznany ekspert w zakresie marketingu. Juror w konkursach Euro Effie, Effie Polska, Innovation Awards i Golden Arrow.  

Bart Woźniak, Managing Partner w Space Cat Industries odpowiada za kompetencje strategiczne, dane i analitykę, a także za zarządzanie operacyjne i finanse.

Karierę rozpoczął na University of Southern Denmark, gdzie przez 3 lata wykładał i zarządzał ścieżką edukacyjną Innovation & Business. Równolegle kierował projektami w branży fin-tech w Londynie. W 2014 rozpoczął współpracę z funduszem venture capital Nova Founders - pracował w Kuala Lumpur, jako Head of Operations w najszybciej rosnącym agregatorze finansowym w Malezji CompereHero, gdzie między innymi odpowiedzialny był za zarządzanie partnerstwem z Yahoo i Jobstreet. W tym czasie działał w sektorze funduszy inwestycyjnych tworząc i zarządzając najbardziej rozpoznawalnym wydarzeniem branży Private Equity w regionie CEE - pracując dla Private Equity Insights.

Po prawie dekadzie pobytu za granicą Woźniak wrócił do Polski i zajął się niezależnym doradztwem w zakresie e- commerce oraz budowaniem marek sprzedających bezpośrednio do konsumenta online - Digital Native Brands. Współtworzył agencję marketingu gamingowego Gameset. Ostatnio pomagał influencerom budować własne marki e-commerce, wspierał m.in. Aleksandrę Żuraw przy tworzeniu marki La Grue. Wykładowca SWPS na School of Ideas.

ilustracjastrzałka

Źródło: Space Cat Industries

www.spacecat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Black Friday i Cyber Monday, a reklamodawcy
Szaleństwo zakupów w ostatnich dniach listopada ogarnia polski internet. Efekt Black Friday i Cyber Monday nie jest może w Polsce tak silny, jak choćby w USA, jednak ma widoczny wpływ na zachowania zakupowe Polaków, którzy chętniej niż w innych okresach roku przeglądają strony z kategorii “Zakupy online”. Handlowe święto zauważają rzecz jasna również reklamodawcy –...
Dane z raportu o sytuacji społeczno-gospodarczej woj. podlaskiego z 2021 r. wskazują, że obecnie jest to jedno z najstarszych województw Polski. Od wielu lat niezmiennie rośnie tam liczba osób w wieku 65 plus. Niestety, prawdopodobnie rośnie też skala przemocy wobec starszych osób. Trudności z oszacowaniem skali związane są z tym, że rzadko jest zgłaszana.
3 000 przedsiębiorców w 11. edycji Akademii e-marketingu
Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów...
Itel przedstawia nowe logo
itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej...
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764