logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Space Cat Industries wygrywa obsługę OLX na Tiktoku

  PR 16.08.2023, przeczytano 311 razy

W wyniku przetargu agencja Space Cat Industries wiąże się długoterminowym kontraktem z OLX Polska, obejmującym komunikację marki na platformie TikTok. Agencja odpowiedzialna jest za strategię, kreację oraz relacje z twórcami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/space-cat-industries-wygrywa-obsluge-olx-na-tiktoku,401066,artykul.html

OLX Polska prowadzi profil na TikToku od listopada 2022 roku. Do momentu nawiązania współpracy z agencją SpaceCat Industries treści na profilu OLX na TikToku był połączeniem przeformatowań z kampanii 360 oraz fragmentów materiałów w ramach cyklu "Strefa testów" na YouTube z udziałem Emilii Królikowskiej. Okazjonalnie wykorzystywane były również trendy typowe dla platformy.

- Kluczowe dla nas było znalezienie nowego, efektywnego formatu na profil na TikToku, głównie poprzez właściwy dobór ambasadorów. Komunikacja naszej marki zawsze budowana jest z dystansem i opiera się na swobodnym porozumieniu z użytkownikiem. Społeczność TikToka, zwłaszcza jej młodsza część, doskonale to rozumie. Agencja Space Cat Industries dostrzega niuanse tej platformy i odpowiednio dobrała zarówno twórców, jak i rodzaj treści, które dobrze rezonują wśród użytkowników TikToka  - mówi Magda Mróz, OLX.

Współpraca między OLX a agencją Space Cat Industries oparta jest o koordynację działań na platformie TikTok pomiędzy marką a jej ambasadorami - Krystianem Stasiewiczem (tiktok.com/@krisbringsfun) i Klaudią Kuriatą (tiktok.com/@maabble). Zaangażowani twórcy to rozpoznawalni TikTokerzy - oboje zgromadzili na swoich profilach po ponad milion fanów. Krystian jest specjalistą od treści komediowych. Urzeka odbiorców swoim talentem do wcielania się w różne role. Klaudia to żywiołowa dziewczyna, która jest zawsze na bieżąco z trendami na platformie. Jej zapał i niebanalne poczucie humoru przyciągają uwagę użytkowników, co świetnie łączy się z tonalnością komunikacji OLX.

- Kris i Klaudia tworzą na profilu OLX niezastąpiony duet, przygotowując treści o zróżnicowanym charakterze, z uwzględnieniem typu contentu, w którym czują się najlepiej. Z naszego doświadczenia wynika, że odpowiedni dobór twórców do marki to już połowa sukcesu. I w tym obszarze się specjalizujemy. Co widać po zaangażowaniu na profilu OLX na TikTok - mówi Roman Terelak ze Space Cat Industries.

Do zadań agencji należy nadzór nad procesem tworzeniem treści na profil OLX, począwszy od scenariuszy, przez koordynację nagrań i montaż, po ewentualną postprodukcję.

Źródło: Space Cat Industries

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Black Friday i Cyber Monday, a reklamodawcy
Szaleństwo zakupów w ostatnich dniach listopada ogarnia polski internet. Efekt Black Friday i Cyber Monday nie jest może w Polsce tak silny, jak choćby w USA, jednak ma widoczny wpływ na zachowania zakupowe Polaków, którzy chętniej niż w innych okresach roku przeglądają strony z kategorii “Zakupy online”. Handlowe święto zauważają rzecz jasna również reklamodawcy –...
Dane z raportu o sytuacji społeczno-gospodarczej woj. podlaskiego z 2021 r. wskazują, że obecnie jest to jedno z najstarszych województw Polski. Od wielu lat niezmiennie rośnie tam liczba osób w wieku 65 plus. Niestety, prawdopodobnie rośnie też skala przemocy wobec starszych osób. Trudności z oszacowaniem skali związane są z tym, że rzadko jest zgłaszana.
3 000 przedsiębiorców w 11. edycji Akademii e-marketingu
Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów...
Itel przedstawia nowe logo
itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej...
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764