logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spacecamp dla Mastercard

  PR 23.05.2022, przeczytano 840 razy

Agencja Spacecamp zajmuje się obsługą digitalową polskiego oddziału Mastercard — globalnej firmy technologicznej działającej w obszarze płatności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spacecamp-dla-mastercard,395973,artykul.html

Wchodząca w skład holdingu Brand New Galaxy agencja Spacecamp z początkiem roku została wybrana przez warszawskie biuro Mastercard do długofalowej współpracy, w ramach której jest odpowiedzialna za szereg działań digitalowych, w tym prowadzenie stron związanych z programem lojalnościowym Mastercard® Bezcenne Chwile, kampanię performance’ową, SEO, optymalizację UX/UI oraz CX, content marketing, a także analitykę i raportowanie. Jednocześnie po stronie Spacecamp leży przygotowywanie materiałów mediowych, jak również bieżący konsulting.

- Z dużą sympatią obserwujemy rozwój Spacecamp w ostatnich latach, patrząc jak „przemeblowuje” rynek agencyjny. Teraz powierzamy Spacecamp szeroki zakres działań digitalowych w wielowątkowych i często bardzo złożonych technologicznie projektach. Jestem przekonany, że to start bardzo owocnej współpracy, która przełoży się na doświadczenia Klientów i innowacyjne projekty, którymi zaskoczymy rynek - mówi Jerzy Hołub, Dyrektor Marketingu w Polskim Oddziale Mastercard.

- To niezwykłe nobilitujące zostać wybranym przez firmę stawiającą na innowacje, jakość i bezpieczeństwo. Nasz zespół doskonale czuje się w projektach łączących świat marki z CX. Liczymy, że z Mastercard uda nam się wspólnie rozwijać program Mastercard Bezcenne Chwile, dostarczając użytkownikom i klientom jak najlepsze doświadczenia – mówi Alicja Miłuńska, Chief Operating Officer w Spacecamp.

Spacecamp jest globalną agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu i dostarczaniu kompleksowych rozwiązań end-to-end. Począwszy od analizy danych, strategii, koncepcji kreatywnych, poprzez CX, BX, UX i design, projektowanie i wdrażanie rozwiązań, aplikacji i platform web, aż po egzekucję, produkcję, wdrożenie i utrzymanie. Spacecamp współpracuje z globalnymi klientami obsługując ich na kilkudziesięciu rynkach. Do tego grona należą m.in. 3M, Bayer, Żabka, Coty, Electrolux, Riot Games, Uber czy Wella. Holding Brand New Galaxy, którego Spacecamp jest częścią, został niedawno kupiony przez amerykańską sieć Stagwell Media Network. Z globalnym zasięgiem ponad 40 biur w 20 krajach, zatrudnia ona ponad 3000 ekspertów zarządzających mediami o wartości blisko 5 miliardów dolarów.

Agencja została wybrana do współpracy w wyniku przetargu.

Źródło: Spacecamp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z G2A
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką z przyjemnością ogłasza nawiązanie długoterminowej współpracy z gwiazdą futbolu, Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media - agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One. Dwukrotny zdobywca nagrody...
Maja Staśko otwiera „sklep”: kampania przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci
W ramach kampanii społecznej #ToNieJestNormalne działaczka społeczna Maja Staśko odsłoni nietypową witrynę sklepową w samym centrum Warszawy, zwracającą uwagę na problem wykorzystania seksualnego online najmłodszych. Jak pokazuje najnowsze badanie 6 na 10 młodych Polaków spotkało się z próbami wykorzystania na tle seksualnym w sieci.  
Alior Bank 15 maja br. rozpoczął kampanię marketingową promującą nową ofertę kredytu hipotecznego „Własne M w Wielkim Mieście”, który umożliwia klientom spełnienie marzenia o mieszkaniu w metropolii. Działania marketingowe będą realizowane do połowy czerwca.
ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów handlowych na całym świecie. Globalny zasięg firmy obejmuje obsługę ponad 5,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań cyfrowych. Vendasta poszukując partnera...
Nowości z konferencji Google Marketing Live 2024
Podczas konferencji Google Marketing Live 2024 ogłoszone zostały nowości w obszarze reklam, oparte na sztucznej inteligencji. Marketerzy i marketerki będą mogli w swojej pracy wykorzystać m.in. nowe narzędzia do generowania grafiki i tekstów (zasobów kreatywnych) w kampaniach Performance Max, immersyjne formaty reklam, takie jak wirtualne przymierzalnie, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764