logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spacecamp dla Mastercard

  PR 23.05.2022, przeczytano 821 razy

Agencja Spacecamp zajmuje się obsługą digitalową polskiego oddziału Mastercard — globalnej firmy technologicznej działającej w obszarze płatności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spacecamp-dla-mastercard,395973,artykul.html

Wchodząca w skład holdingu Brand New Galaxy agencja Spacecamp z początkiem roku została wybrana przez warszawskie biuro Mastercard do długofalowej współpracy, w ramach której jest odpowiedzialna za szereg działań digitalowych, w tym prowadzenie stron związanych z programem lojalnościowym Mastercard® Bezcenne Chwile, kampanię performance’ową, SEO, optymalizację UX/UI oraz CX, content marketing, a także analitykę i raportowanie. Jednocześnie po stronie Spacecamp leży przygotowywanie materiałów mediowych, jak również bieżący konsulting.

- Z dużą sympatią obserwujemy rozwój Spacecamp w ostatnich latach, patrząc jak „przemeblowuje” rynek agencyjny. Teraz powierzamy Spacecamp szeroki zakres działań digitalowych w wielowątkowych i często bardzo złożonych technologicznie projektach. Jestem przekonany, że to start bardzo owocnej współpracy, która przełoży się na doświadczenia Klientów i innowacyjne projekty, którymi zaskoczymy rynek - mówi Jerzy Hołub, Dyrektor Marketingu w Polskim Oddziale Mastercard.

- To niezwykłe nobilitujące zostać wybranym przez firmę stawiającą na innowacje, jakość i bezpieczeństwo. Nasz zespół doskonale czuje się w projektach łączących świat marki z CX. Liczymy, że z Mastercard uda nam się wspólnie rozwijać program Mastercard Bezcenne Chwile, dostarczając użytkownikom i klientom jak najlepsze doświadczenia – mówi Alicja Miłuńska, Chief Operating Officer w Spacecamp.

Spacecamp jest globalną agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu i dostarczaniu kompleksowych rozwiązań end-to-end. Począwszy od analizy danych, strategii, koncepcji kreatywnych, poprzez CX, BX, UX i design, projektowanie i wdrażanie rozwiązań, aplikacji i platform web, aż po egzekucję, produkcję, wdrożenie i utrzymanie. Spacecamp współpracuje z globalnymi klientami obsługując ich na kilkudziesięciu rynkach. Do tego grona należą m.in. 3M, Bayer, Żabka, Coty, Electrolux, Riot Games, Uber czy Wella. Holding Brand New Galaxy, którego Spacecamp jest częścią, został niedawno kupiony przez amerykańską sieć Stagwell Media Network. Z globalnym zasięgiem ponad 40 biur w 20 krajach, zatrudnia ona ponad 3000 ekspertów zarządzających mediami o wartości blisko 5 miliardów dolarów.

Agencja została wybrana do współpracy w wyniku przetargu.

Źródło: Spacecamp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764