Agencja Spacecamp zajmuje się obsługą digitalową polskiego oddziału Mastercard — globalnej firmy technologicznej działającej w obszarze płatności.
Wchodząca w skład holdingu Brand New Galaxy agencja Spacecamp z początkiem roku została wybrana przez warszawskie biuro Mastercard do długofalowej współpracy, w ramach której jest odpowiedzialna za szereg działań digitalowych, w tym prowadzenie stron związanych z programem lojalnościowym Mastercard® Bezcenne Chwile, kampanię performance’ową, SEO, optymalizację UX/UI oraz CX, content marketing, a także analitykę i raportowanie. Jednocześnie po stronie Spacecamp leży przygotowywanie materiałów mediowych, jak również bieżący konsulting.
- Z dużą sympatią obserwujemy rozwój Spacecamp w ostatnich latach, patrząc jak „przemeblowuje” rynek agencyjny. Teraz powierzamy Spacecamp szeroki zakres działań digitalowych w wielowątkowych i często bardzo złożonych technologicznie projektach. Jestem przekonany, że to start bardzo owocnej współpracy, która przełoży się na doświadczenia Klientów i innowacyjne projekty, którymi zaskoczymy rynek - mówi Jerzy Hołub, Dyrektor Marketingu w Polskim Oddziale Mastercard.
- To niezwykłe nobilitujące zostać wybranym przez firmę stawiającą na innowacje, jakość i bezpieczeństwo. Nasz zespół doskonale czuje się w projektach łączących świat marki z CX. Liczymy, że z Mastercard uda nam się wspólnie rozwijać program Mastercard Bezcenne Chwile, dostarczając użytkownikom i klientom jak najlepsze doświadczenia – mówi Alicja Miłuńska, Chief Operating Officer w Spacecamp.
Spacecamp jest globalną agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu i dostarczaniu kompleksowych rozwiązań end-to-end. Począwszy od analizy danych, strategii, koncepcji kreatywnych, poprzez CX, BX, UX i design, projektowanie i wdrażanie rozwiązań, aplikacji i platform web, aż po egzekucję, produkcję, wdrożenie i utrzymanie. Spacecamp współpracuje z globalnymi klientami obsługując ich na kilkudziesięciu rynkach. Do tego grona należą m.in. 3M, Bayer, Żabka, Coty, Electrolux, Riot Games, Uber czy Wella. Holding Brand New Galaxy, którego Spacecamp jest częścią, został niedawno kupiony przez amerykańską sieć Stagwell Media Network. Z globalnym zasięgiem ponad 40 biur w 20 krajach, zatrudnia ona ponad 3000 ekspertów zarządzających mediami o wartości blisko 5 miliardów dolarów.
Agencja została wybrana do współpracy w wyniku przetargu.
Źródło: Spacecamp