logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spacecamp i Komputronik Biznes razem na rynku Digital Signage

  PR 18.11.2019, przeczytano 413 razy

Agencja digitalowa Spacecamp (Brand New Galaxy) oraz Komputronik Biznes nawiązały strategiczną współpracę w zakresie Digital Signage, oferując rozwiązanie „end to end” swoim klientom. Digital Signage to zestaw narzędzi, który umożliwia prezentację elektronicznej komunikacji wizualnej w wielu miejscach, na wielu nośnikach, w zautomatyzowany sposób. Według raportu „Digital Signage – globalna prognoza do 2024 r.” rynek wart jest obecnie 20,8 mld $.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spacecamp-i-komputronik-biznes-razem-na-rynku-digital-signage,384759,artykul.html

Choć dla wielu osób digital signage kojarzy się głównie z monitorami i ekranami, to w rzeczywistości jest to rozbudowany system pozwalający prowadzić nowatorską komunikację z klientami i pracownikami. Dzięki temu można w łatwy i scentralizowany sposób zarządzać treściami z dowolnego miejsca na dowolnego rodzaju urządzeniach.

- Digital signage na przestrzeni ostatnich lat przeżywa boom jako m.in. nowy kanał komunikacji, który dzięki umiejscowieniu np. w punkcie sprzedaży może wpływać na zawartość koszyka czy też rekrutować klientów, jeśli ekran znajdzie się w witrynie sklepu czy salonu – komentuje Jakub Krawczyk, CEO Spacecamp.

Dzięki nawiązanej współpracy, Spacecamp oraz Komputronik Biznes swoim klientom będą mogły zaproponować rozwiązanie „end to end”. Opiera się ono na kompleksowym wdrożeniu digital signage, począwszy od zdefiniowania celu i szczegółowego zastosowania narzędzi, przez dobór rozwiązania, przygotowania ścieżek użytkowników, projektów interfejsu oraz treści, aż po stałą obsługę która opiera się na bieżących testach, analizach i aktualizacji systemu.

Spacecamp to globalna agencja specjalizująca się projektowaniu digitalowych interfejsów, a Komputronik Biznes to największy integrator rozwiązań IT w Polsce.

– Taki model współpracy gwarantuje naszym klientom najwyższą jakość usług. Każda z firm jest wybitnym specjalistą od danego obszaru, dlatego zdecydowaliśmy się zintegrować nasz know-how i stworzyć wspólną ofertę – mówi Sebastian Pawłowski, Wiceprezes Zarządu Komputronik Biznes.

- Nasza oferta „end to end” odpowiada na szereg wyzwań z jakimi spotykają się nasi lokalni i globalni klienci. Z jednej strony doboru optymalnego i skalowalnego rozwiązania na poziomie IT, z drugiej zaprojektowania i budowania brand czy customer experience poprzez traktowanie DS m.in. jako nowy kanał komunikacji (wewnętrznej czy zewnętrznej). Co jest kluczowe dla sukcesu takiej inwestycji, wspólnie z Komputronik Biznes dostarczamy pełną obsługę po uruchomieniu rozwiązania DS, czyli serwis techniczny, analitykę, szkolenia, nie wspominając już o możliwości stałego wsparcia w projektowaniu i optymalizacji komunikacji dla DS – mówi Jakub Krawczyk, CEO Spacecamp.

We wspólnej ofercie Komputronik Biznes i Spacecamp można znaleźć dedykowane rozwiązania dla retailu, przemysłu i HR.

Mercury Retail DS to pakiet narzędzi i funkcjonalności do efektywnej digitalizacji procesów i działań budujących pozytywny customer experience w branży retail. Dzięki wdrożeniu digital signage użytkownik zyskuje możliwość oceny produktów i usług wraz z gromadzeniem danych, ekran wiadomości i ofert usług czy interaktywną mapę sklepu z narzędziami lokalizacji produktów. Dodatkowo system doskonale sprawdza się przy emisji reklam, a także jako wirtualna przymierzalnia w butikach z odzieżą.

Enterprise Industry DS oferuje kompleksowe rozwiązania pod kątem zwiększania wydajności oraz efektywności osiągania celów w branży przemysłowej i budowlanej. Najczęściej jest stosowany jako platforma HR, np. e-learning BHP, interaktywna instrukcja użytkowania maszyn, system alertów i zagrożeń oraz jako automatyczna video kontrola bezpieczeństwa pracowników. Dzięki temu rozwiązaniu pracownik ma łatwy, interaktywny i intuicyjny dostęp do niezbędnych aplikacji, w tym aplikacji właśnie aplikacji szkoleniowych.

Trzecim modułem oferowanym przez Spacecamp i Komputronik Biznes jest Opportunity HR DS. To integrator cyfrowych narzędzi i funkcjonalności, które optymalizują procesy wewnętrzne i zewnętrzne, podnosząc efektywność działów kadr. Jego najczęstsze zastosowanie to wirtualna recepcja i system rezerwacji salek, interaktywna tablica ogłoszeń, a także platforma HR do wypełniania wniosków, kontaktów oraz jako narzędzie do zbierania i analizy danych.

Źródło: Spacecamp, Komputronik Biznes Sp. z o.o.

www.komputronik-biznes.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z nową, rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe Miniczekolady z Wawelu
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made z nowym spotem dla D-Vitum z udziałem Magdaleny Różczki
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764