logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spacecamp i Komputronik Biznes razem na rynku Digital Signage

  PR 18.11.2019, przeczytano 471 razy

Agencja digitalowa Spacecamp (Brand New Galaxy) oraz Komputronik Biznes nawiązały strategiczną współpracę w zakresie Digital Signage, oferując rozwiązanie „end to end” swoim klientom. Digital Signage to zestaw narzędzi, który umożliwia prezentację elektronicznej komunikacji wizualnej w wielu miejscach, na wielu nośnikach, w zautomatyzowany sposób. Według raportu „Digital Signage – globalna prognoza do 2024 r.” rynek wart jest obecnie 20,8 mld $.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spacecamp-i-komputronik-biznes-razem-na-rynku-digital-signage,384759,artykul.html

Choć dla wielu osób digital signage kojarzy się głównie z monitorami i ekranami, to w rzeczywistości jest to rozbudowany system pozwalający prowadzić nowatorską komunikację z klientami i pracownikami. Dzięki temu można w łatwy i scentralizowany sposób zarządzać treściami z dowolnego miejsca na dowolnego rodzaju urządzeniach.

- Digital signage na przestrzeni ostatnich lat przeżywa boom jako m.in. nowy kanał komunikacji, który dzięki umiejscowieniu np. w punkcie sprzedaży może wpływać na zawartość koszyka czy też rekrutować klientów, jeśli ekran znajdzie się w witrynie sklepu czy salonu – komentuje Jakub Krawczyk, CEO Spacecamp.

Dzięki nawiązanej współpracy, Spacecamp oraz Komputronik Biznes swoim klientom będą mogły zaproponować rozwiązanie „end to end”. Opiera się ono na kompleksowym wdrożeniu digital signage, począwszy od zdefiniowania celu i szczegółowego zastosowania narzędzi, przez dobór rozwiązania, przygotowania ścieżek użytkowników, projektów interfejsu oraz treści, aż po stałą obsługę która opiera się na bieżących testach, analizach i aktualizacji systemu.

Spacecamp to globalna agencja specjalizująca się projektowaniu digitalowych interfejsów, a Komputronik Biznes to największy integrator rozwiązań IT w Polsce.

– Taki model współpracy gwarantuje naszym klientom najwyższą jakość usług. Każda z firm jest wybitnym specjalistą od danego obszaru, dlatego zdecydowaliśmy się zintegrować nasz know-how i stworzyć wspólną ofertę – mówi Sebastian Pawłowski, Wiceprezes Zarządu Komputronik Biznes.

- Nasza oferta „end to end” odpowiada na szereg wyzwań z jakimi spotykają się nasi lokalni i globalni klienci. Z jednej strony doboru optymalnego i skalowalnego rozwiązania na poziomie IT, z drugiej zaprojektowania i budowania brand czy customer experience poprzez traktowanie DS m.in. jako nowy kanał komunikacji (wewnętrznej czy zewnętrznej). Co jest kluczowe dla sukcesu takiej inwestycji, wspólnie z Komputronik Biznes dostarczamy pełną obsługę po uruchomieniu rozwiązania DS, czyli serwis techniczny, analitykę, szkolenia, nie wspominając już o możliwości stałego wsparcia w projektowaniu i optymalizacji komunikacji dla DS – mówi Jakub Krawczyk, CEO Spacecamp.

We wspólnej ofercie Komputronik Biznes i Spacecamp można znaleźć dedykowane rozwiązania dla retailu, przemysłu i HR.

Mercury Retail DS to pakiet narzędzi i funkcjonalności do efektywnej digitalizacji procesów i działań budujących pozytywny customer experience w branży retail. Dzięki wdrożeniu digital signage użytkownik zyskuje możliwość oceny produktów i usług wraz z gromadzeniem danych, ekran wiadomości i ofert usług czy interaktywną mapę sklepu z narzędziami lokalizacji produktów. Dodatkowo system doskonale sprawdza się przy emisji reklam, a także jako wirtualna przymierzalnia w butikach z odzieżą.

Enterprise Industry DS oferuje kompleksowe rozwiązania pod kątem zwiększania wydajności oraz efektywności osiągania celów w branży przemysłowej i budowlanej. Najczęściej jest stosowany jako platforma HR, np. e-learning BHP, interaktywna instrukcja użytkowania maszyn, system alertów i zagrożeń oraz jako automatyczna video kontrola bezpieczeństwa pracowników. Dzięki temu rozwiązaniu pracownik ma łatwy, interaktywny i intuicyjny dostęp do niezbędnych aplikacji, w tym aplikacji właśnie aplikacji szkoleniowych.

Trzecim modułem oferowanym przez Spacecamp i Komputronik Biznes jest Opportunity HR DS. To integrator cyfrowych narzędzi i funkcjonalności, które optymalizują procesy wewnętrzne i zewnętrzne, podnosząc efektywność działów kadr. Jego najczęstsze zastosowanie to wirtualna recepcja i system rezerwacji salek, interaktywna tablica ogłoszeń, a także platforma HR do wypełniania wniosków, kontaktów oraz jako narzędzie do zbierania i analizy danych.

Źródło: Spacecamp, Komputronik Biznes Sp. z o.o.

www.komputronik-biznes.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764