logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spacecat Industries z kolejną kampanią dla New Balance

  PR 16.03.2023, przeczytano 343 razy

Kultowy model New Balance 550 wywodzi się ze świata koszykówki, jednak już na stałe wpisał się w światowej klasy streetstyle. W jego odświeżonej wersji możemy zobaczyć między innymi Hailey Bieber czy Emily Ratajkowsky. Teraz przyszedł czas na polską odsłonę kampanii modelu 550 na TikToku, w której połączono klimat szkolnej sali gimnastycznej ze światem mody, a to wszystko w TikTokowym stylu opartym o ciekawe efekty transitions.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spacecat-industries-z-kolejna-kampania-dla-new-balance,399310,artykul.html

Do kampanii zaangażowano dwójkę utalentowanych twórców znanych zarówno ze swoich umiejętności tanecznych, jak i ciekawego wyczucia stylu, Szymona Bożyckiego i Julię Gizelską, którzy przedstawili nowy model New Balance 550. Kampania odzwierciedla ich naturalność i energię, co jest kluczowym atrybutem materiałów tworzonych w ramach modelu TikTok Friendly Video Production. Kreacje zostały oparte o twórczość zaangażowanych influencerów, aby najlepiej oddać ich charakter i dopasować komunikację w sposób natywny do platformy. W ramach jednego dnia zdjęciowego powstało w sumie 10 materiałów wykorzystanych w kampanii zasięgowej i trafficowej na TikToku.

Za strategię, kreację, współpracę z twórcami, jak i zakup mediów odpowiada agencja SpaceCat Industries. To kolejny projekt agencji dla marki New Balance w autorskim modelu TikTok Friendly Video Production. Głównym założeniem tego modelu kreatywno-produkcyjnego jest połączenie naturalnych talentów twórców i TikTokowego stylu montażu z profesjonalną produkcją reklamową na planie zdjęciowym. Dzięki temu powstają materiały idealnie dopasowane do charakteru platformy i obecnej na niej grupy odbiorców.

Źródło: SpaceCat Industries

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764