logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spacecat Industries z kolejną kampanią dla New Balance

  PR 16.03.2023, przeczytano 200 razy

Kultowy model New Balance 550 wywodzi się ze świata koszykówki, jednak już na stałe wpisał się w światowej klasy streetstyle. W jego odświeżonej wersji możemy zobaczyć między innymi Hailey Bieber czy Emily Ratajkowsky. Teraz przyszedł czas na polską odsłonę kampanii modelu 550 na TikToku, w której połączono klimat szkolnej sali gimnastycznej ze światem mody, a to wszystko w TikTokowym stylu opartym o ciekawe efekty transitions.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spacecat-industries-z-kolejna-kampania-dla-new-balance,399310,artykul.html

Do kampanii zaangażowano dwójkę utalentowanych twórców znanych zarówno ze swoich umiejętności tanecznych, jak i ciekawego wyczucia stylu, Szymona Bożyckiego i Julię Gizelską, którzy przedstawili nowy model New Balance 550. Kampania odzwierciedla ich naturalność i energię, co jest kluczowym atrybutem materiałów tworzonych w ramach modelu TikTok Friendly Video Production. Kreacje zostały oparte o twórczość zaangażowanych influencerów, aby najlepiej oddać ich charakter i dopasować komunikację w sposób natywny do platformy. W ramach jednego dnia zdjęciowego powstało w sumie 10 materiałów wykorzystanych w kampanii zasięgowej i trafficowej na TikToku.

Za strategię, kreację, współpracę z twórcami, jak i zakup mediów odpowiada agencja SpaceCat Industries. To kolejny projekt agencji dla marki New Balance w autorskim modelu TikTok Friendly Video Production. Głównym założeniem tego modelu kreatywno-produkcyjnego jest połączenie naturalnych talentów twórców i TikTokowego stylu montażu z profesjonalną produkcją reklamową na planie zdjęciowym. Dzięki temu powstają materiały idealnie dopasowane do charakteru platformy i obecnej na niej grupy odbiorców.

Źródło: SpaceCat Industries

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
Good One to nowa firm, która przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Marka Krispol Partnerem kanału Youtube „Pomysł na Dom”
O tym, że Polacy są wielkimi miłośnikami mediów społecznościowych nie trzeba nikogo przekonywać. Przemawia za tym fakt, że większość z nich nie wyobraża sobie dnia bez chwili poświęconej na przeglądnie Facebooka, Instagrama czy YouTube’a. Media społecznościowe pozwalają wypełnić wolny czas oraz są źródłem ciekawego i wartościowego contentu. Właśnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764