logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spam nie tylko przez e-mail

   17.08.2005, przeczytano 1305 razy

Zalewający internet spam przelewa się niestety także na sektor telefonii komórkowej. Aż 80% wszystkich użytkowników telefonów komórkowych w Europie przynajmniej raz otrzymało wiadomość tekstową z niechcianą zawartością - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Intrado, szwajcarski Uniwersytet St. Gallen oraz Międzynarodową Unię Telekomunikacyjną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spam-nie-tylko-przez-e-mail,2963,artykul.html

Podobny problem dotyczy także mieszkańców Korei Południowej. Co ciekawe, w Stanach Zjednoczonych zaledwie co dziesiąty użytkownik telefonu komórkowego otrzymał przynajmniej raz niezamawiane treści drogą SMS. Okazuje że, że problem „komórkowego” spamu jest dużo bardziej dotkliwy, niż jego pierwotna forma. W przypadku komputerów, niechciane wiadomości po prostu zaśmiecały skrzynkę pocztową, natomiast niektórzy klienci sieci komórkowych muszą płacić za odbierane wiadomości SMS, tak więc niechciane reklamy obciążają ich budżet. Niestety, wciąż niewielu operatorów umożliwia swoim abonentom możliwość pobrania i zainstalowania w telefonie oprogramowania filtrującego otrzymywane wiadomości, które może automatycznie usuwać niechciane wiadomości.

Źródło: engadget

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Tak.
W naszym kraju w słaniu spamu przoduje ERA.
Codziennie dostaje przynajmniej jednego smsa z kretyńską reklamą, kretyńskich dzwonków i gier, które moge ściągnąć za darmo z neta.

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764