logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spandex rozszerza ofertę materiałów do termotransferu

  PR 25.09.2007, przeczytano 4948 razy
ilustracjastrzałka

Spandex, wiodący, kompleksowy dostawca kompletnych i nowatorskich rozwiązań dla branży druku cyfrowego i signmakingu na całym świecie, rozszerzył portolio materiałów do termotransferu flex i flock. W ofercie firmy dostępne są dwie grupy materiałów TransFleck i TransFlock, należące do własnej marki Spenadex ImagePerfect.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spandex-rozszerza-oferte-materialow-do-termotransferu,6120,artykul.html

“Materiały typu flex i flock przeznaczone są do produkcji aplikacji na tekstyliach, w tym przede wszystkim na odzieży reklamowej, sportowej, ubiorach codziennych, a także na akcesoriach jak torby sportowe, zabawki i wiele innych. Wszechstronność użycia tego rodzaju materiałów w wielu przypadkach zależy od inwencji naszych klientów. Decyzja o rozszerzeniu portfolio materiałów flex i flock jest odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku. Dostępne w ofercie Spandex materiały TransFlex i TransFlock z pewnością pomogą producentom reklam i odzieży w produkcji dowolnej grafiki na tekstyliach. Materiały do termotransferu to kolejny krok w rozwoju i promowaniu naszej własnej marki ImagePerfect™” - powiedziała Monika Hagno, Sales Manager w Spandex Sp. z o.o.


Szeroki wybór materiałów do wycinania flex
Spandex wprowadził do oferty szeroki zakres materiałów do wycinania TransFlex. Są to bardzo cienkie materiały do wycinania z samoprzylepnym lub nieprzylepnym podkładem, które mogą być transferowane na prasach do termotransferu. Materiały Transflex po aplikacji można swobodnie prać, prasować i w większości przypadków nawet prać chemicznie.

TransFlex 300 stanowi serię samoprzylepnych, nieprzepuszczających światła materiałów do termotransferu, które świetnie sprawdzają się m.in. na odzieży, w tym sportowej i turystycznej, koszulkach t-shirt. TransFlex 300 dostępny jest także w kolorach złotym i srebrnym połysk, a nawet ze specjalnymi efektami holograficznymi lub efektem kolorów z dużych połyskiem.

Transflex 400 jest idealnym rozwiązaniem do mniejszych grafik i tekstów na ubiorach. Zapewnia wysoką nieprzezroczystość na kolorowych oraz czarnych tkaninach, dużą elastyczność, doskonałą przyczepność do bawełny, poliestru/bawełny, poliestru/akrylu oraz innych materiałów.

TransFlex 4400 to nieprzepuszczający światła materiał do termotransferu z nieklejącym podkładem. Jest bardzo dobrym rozwiązaniem do produkcji oznakowań na odzieży sportowej, torbach sportowych i wielu innych.

TransFlex 4781 to srebrna odblaskowa folia z samoprzylepnym podkładem, spełniająca normy EN 471 (Klasa 2) dla materiałów odblaskowych. Dzięki temu materiał ten może być używany przy produkcji odzieży sportowej, codziennej, a także ubiorów specjalistycznych, związanych z bezpieczeństwem.

TransFlex 600 to materiał poliuretanowy, nieprzepuszczający światła, bardzo dobrze sprawdzający się przy materiałach impregnowanych i powierzchniach typu nylon.


Wszechstronność aplikacji z materiałami flex pod zadruk
Spandex oferuje także materiały flex do zadruku na dowolnych drukarkach, od eco, przez twardy solwent po termotransfer. Drukowalny flex jest znakomitym i przystępnym cenowo rozwiązaniem do produkcji pełno kolorowych prac na ciemniejszych podłożach. Umożliwia także wycinanie po konturze i tworzenie atrakcyjnych aplikacji na tekstyliach oraz odzieży sportowej i codziennej. Połączenie plotera drukującego, flex pod zadruk i plotera tnącego zapewni producentom reklam i odzieży reklamowej niezwykle szeroką wszechstronność aplikacji, stanowiąc znaczną wartość dodaną dla profilu każdej firmy.

TexGraphics IP 2902 to biały flex stworzony specjalnie do ploterów solwentowych pracujących na atramentach eco i twardym solwencie.

TexGraphics IP 2904 to przezroczysta folia z białym podłożem, idealna przy pracy na ploterach solwentowych z atramentami eco i twardym solwentem.

TexGraphics IP 6901 (biała) i IP 6902 (przezroczysta) są dedykowane do drukarek termotransferowych takich jak np. Gerber Edge, Roland PC 12/60/600, Matan i Summa serii DC.

Ponad 20 różnych kolorów flock

Dostępne w Spandex TransFlock 500 i 4500 to znakomite rozwiązania do produkcji atrakcyjnych aplikacji na odzieży w tym reklamowej, sportowej i turystycznej. TransFlock ma lekko rozmytą, aksamitną strukturę, zapewnia znakomita przyczepność do każdego rodzaju tekstyliów, łącznie z bawełną, bawełną/poliestrem oraz innymi naturalnymi i syntetycznymi włóknami. TransFlock nie zawiera metali ciężkich takich jak ołów, kadm czy rtęć, przez co może być wycinany na dowolnym ploterze tnącym i nakładany na dowolnej prasie do termotransferu. Materiały TransFlock po aplikacji można swobodnie prać, prasować i w większości przypadków nawet prać chemicznie.

TransFlock 500 cechuje nieprzepuszczalność światła, wybór 15 kolorów i delikatna struktura i dotyk. TransFlock Premium 4500, dostępny w 6 kolorach, to materiał klasy premium o wyglądzie sztucznego jedwabiu, dużej gęstości i długości włókien oraz niezwykle delikatnym dotyku.

Źródło: Spandex

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals
2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764