logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spandex wzbogaca popularną linię ImagePerfect

  PR 28.09.2008, przeczytano 1549 razy
ilustracjastrzałka

Spandex rozszerza asortyment produktów ImagePerfect przez uzupełnienie palety kolorów w serii wysokiej jakości materiałów 5700P. Powiększona paleta kolorów zaspokoi potrzeby klientów używających systemów oznakowania ImagePerfect i od pewnego czasu poszukujących modnych obecnie kolorów, które do tej pory nie były dostępne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spandex-wzbogaca-popularna-linie-imageperfect,7915,artykul.html

Wysokiej jakości elastyczne samoprzylepne błyszczące polimerowe folie winylowe o grubości 70μ z serii 5700P dostępne będą teraz w 14 dodatkowych kolorach. Dzięki poszerzeniu serii ImagePerfect 5700P znacznie wzbogacił się wybór materiałów do signmakingu. Spandex oferuje teraz 80 spośród najlepiej sprzedających się kolorów w UE.

Nowe kolory w serii ImagePerfect 5700P stanowią uzupełnienie udanego zestawu, który pozwala osiągać doskonałe efekty wizualne, na przykład w oznakowaniu samochodów i kontenerów. Podobnie jak inne materiały w liczącej dotąd 66 produktów serii 5700P, nowe folie nadają się szczególnie dobrze do cięcia w urządzeniach sterowanych komputerowo. Dzięki specjalnie wykonanej warstwie ochronnej oraz wielu innym ulepszeniom wypracowanym w ciągu 25 lat działalności w branży, folie tnie się szybko i precyzyjnie, a wycięte elementy łatwo się oddziela. Trwała warstwa ochronna gwarantuje także większą trwałość znaków wykonanych z folii ImagePerfect 5700P oraz ułatwia odklejanie folii.

Używając folii 5700P, klient nie tylko osiąga wysokiej jakości efekt wizualny, ale także oszczędza czas i pieniądze, usprawnia organizację pracy i skraca czas realizacji zamówień, a przez to zwiększa marżę zysku.

Dzięki zastosowaniu najwyższej jakości polimerów, gwarantujących siedmioletnią trwałość naklejonej folii, wykonane z niej dekoracje mają przedłużony okres trwałości w temperaturach od -30°C do +90°C. Oparta na rozpuszczalnikach warstwa klejąca, umożliwiająca wielokrotne przyklejanie folii, gwarantuje wysoką trwałość dekoracji, zaś specjalny skład plastyfikatora ułatwia pracę z folią przy zachowaniu jej odporności na zużycie oraz uniwersalności zastosowań.

„Wzbogacenie naszej popularnej linii ImagePerfect o nowe produkty stanowi element naszej strategii, której celem jest stworzenie najpełniejszej oferty produktów i marek na rynku,” powiedział Roland Keller, dyrektor działu Aftermarket Product Management. „Nowe kolory pomogą grafikom tworzyć wyraziste, przyciągające wzrok projekty, które przyczynią się do zwiększenia obrotów przez ich klientów. Liczymy na to, że produkty te zostaną wysoko ocenione na europejskich targach Viscom.”

Nowe produkty z serii ImagePerfect 5700P sprzedawane są w rolkach i na metry, w postaci taśm szerokości 61 cm i 122 cm oraz taśm perforowanych szerokości 38 cm i 76 cm. Folie, należące do oferowanej przez firmę Spandex serii produktów do signmakingu i grafiki cyfrowej ImagePerfect dostępne są w 80 kolorach, m.in. czarnym, białym, przezroczystym oraz matowoczarnym i matowobiałym. Na serię produktów ImagePerfect składają się szerokoformatowe banery z materiałów o wysokich parametrach technicznych, banery z winylu, siatki, folie podświetlane, folie do naklejania na oknach, elementy półsztywne, folie overlaminate i materiały flex, a także specjalistyczne płótna i materiały tekstylne.

Źródło: Spandex

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764