logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spark Foundry obsługuje mediowo Segafredo Selezione

  PR 16.03.2020, przeczytano 354 razy

Agencja mediowa Spark Foundry – należąca do Publicis Groupe Polska - wygrała przetarg na obsługę mediową linii kaw Segafredo Selezione. Oznacza to rozszerzenie działań prowadzonych na rzecz tego klienta przez Publicis Groupe od 2019 roku, które dotychczas skoncentrowane były na performance marketingu i e-commerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spark-foundry-obsluguje-mediowo-segafredo-selezione,386093,artykul.html

Pierwsza kampania realizowana przez Spark Foundry dla Segafredo Selezione w 2020 roku ruszyła 9 marca. Prowadzona jest pod hasłem „Select your pleasure” i dotyczy kaw Segafredo z linii Selezione. Kierowana jest do klientów indywidualnych w całej Polsce i obejmuje planowanie i zakup kampanii w TV oraz w Internecie.

Publicis Groupe, w ramach struktury Publicis Commerce, będzie kontynuować całościowe działania commerce dla marki Segafredo w sklepie własnym, platformach D2C czy marketplace’ach oraz u wybranych partnerów e-commerce i e-retailerów.

Agencja Performics, również część Publicis Groupe, kompleksowo obsługuje należący do Segafredo Zanetti serwis Zarabiajnakawie.pl w zakresie działań performance (afiliacja, SEM, Paid Social) oraz produkcji materiałów kreatywnych do digitalu (kreacje performance, grafika na serwisie). W ramach współpracy realizowane są cele w obszarze pozyskiwania kontaktów B2B oraz promocji i sprzedaży profesjonalnych szkoleń baristycznych.

Źródło: Publicis Groupe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764