logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spark Foundry ponownie wygrywa przetarg na obsługę mediową Vivus Finance

  PR 10.03.2020, przeczytano 547 razy

W wyniku przeprowadzonego przetargu Vivus Finance, FinTech świadczący usługi pożyczkowe, ponownie zdecydował się na przedłużenie współpracy z agencją mediową Spark Foundry, należącą do Publicis Groupe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spark-foundry-ponownie-wygrywa-przetarg-na-obsluge-mediowa-vivus-finance,386013,artykul.html

To już trzeci przetarg rozpisany przez Vivusa, w którym zwyciężył Spark Foundry. Współpraca rozpoczęła się w 2016 roku i od tego czasu Spark Foundry konsekwentnie broni swojej pozycji. Również w tym roku przedstawiona oferta okazała się najlepsza, deklasując konkurencję. Na utrzymanie lojalności klienta miały wpływ przede wszystkim pozytywna historia współpracy, wysoki standard obsługi klienta oraz pozytywnie wyróżniająca się na tle konkurencji oferta.

Agnieszka Ryttel-Dyduch, odpowiadająca za media po stronie klienta bardzo pozytywnie ocenia dotychczasową współpracę

- Spark Foundry jest dla Vivusa ważnym partnerem biznesowym. Nasza współpraca daleko wykracza, poza zwykły zakup mediów. Sparks zapewnia nam również strategiczne wsparcie dla całego procesu mediowego. Możemy liczyć na ich analizy i rekomendacje. Jeśli weźmiemy pod uwagę również świetne customer experience oraz zrozumienie naszych celów biznesowych oraz wsparcie w ich realizacji, to otrzymamy dobry obraz naszej dotychczasowej współpracy.

- Obrona budżetów mediowych nigdy nie jest łatwa, bo przez lata współpracy zdobywamy wiedzę pozwalającą poznać przepis na sukces danej marki. Po latach coraz trudniej jest zaskoczyć czymś klienta, szczególnie jeśli przez ten czas realizowało się z nim wiele różnorodnych projektów i mierzyło ich skuteczność. Jednak nam i tym razem udało się wyróżnić świeżością w podejściu. Wierzę, że to w połączeniu z ofertą i zaufaniem wypracowanym przez lata dało ten sukces – powiedziała Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry.

Działania agencji Spark Foundry obejmują strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów, głównie offline.

Agencja nie podaje wartości kontraktu ani informacji na temat okresu trwania umowy.

Źródło: Publicis Groupe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas i Adria Art łączą siły
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art. Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty, a do jej zadań należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764