logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spark Foundry rzuca wyzwanie technologiczne klientom

  PR 20.03.2024, przeczytano 514 razy
ilustracja

Agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe, tworzy Growth Team, którego głównym zadaniem jest wsparcie klientów w rozwoju dojrzałości cyfrowej, czyli wzrost biznesu w oparciu o strategię innowacji i rozwiązania Data & Tech. Zespołem pokieruje Michał Pyc, nominowany na stanowisko Growth Directora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spark-foundry-rzuca-wyzwanie-technologiczne-klientom,403543,artykul.html

Działania Growth Teamu będą odpowiedzią na wyzwania przed jakimi stoją klienci związane z efektywnym zarządzaniem ekosystemem danowym kampanii digital w szczególności w obliczu zmian i wyzwań najbliższego roku. Jednym z głównych obszarów pracy Zespołu będzie wdrażanie rozwiązań z portfela Google Marketing Platform związanych m.in. z zaawansowaną analityką, scoringiem kampanii, optymalizacją konwersji oraz optymalizacją kreacji. Dodatkowo Growth Team będzie wsparciem we wdrożeniach rozwiązań z obszaru zaawansowanej analityki digital tj/ ad verification, attention oraz rozwoju obecności naszych klientów w obszarze retail mediów. W tym celu będzie blisko współpracował z praktykami specjalistycznymi Publicis Groupe – Zespołami Platforms, Performics oraz YOTTA czy NextTECHnow – programem akceleracyjnym Publicis Groupe, skoncentrowanym na budowaniu partnerstw ze startupami z obszaru Martech & Adtech.

Zespół Michała Pyca funkcjonować będzie w Spark Foundry równolegle z zarządzanym przez Małgorzatę Hejkę teamem Strategy & Innovation.

Jako pierwsza i jedna z niewielu w regionie EMEA grup reklamowych, która uzyskała wszystkie najważniejsze certyfikacje Google Marketing Platform chcemy jeszcze aktywniej inspirować i wspierać Klientów we wdrażaniu rozwiązań GMP. Podejmujemy także szereg innych działań tj. szkolenia, webinary, rekomendacje technologii czy konkretnych produktów, które mają zapewnić wzrost biznesu naszych Klientów. Tego ducha najlepiej rozumie Michał, który współtworzy sukces Sparka od wielu już lat. Jestem przekonana, że doskonale sprawdzi się w nowej roli, bazując na swoim doświadczeniu we współpracy z klientami i ekspertyzie, pomoże nam się rozwijać i osiągać ambitne cele biznesowe, zarówno agencji, jak i naszych Klientów – mówi Beata Szcześniak, Dyrektor Generalna Spark Foundry.

Michał Pyc od 20 lat wspiera marketerów w budowaniu i skutecznym wdrażaniu strategii komunikacji marek. Od 2015 roku związany jest z Grupą Publicis, a od 2019 roku z agencją Spark Foundry, w której odpowiadał za prowadzenie kluczowych klientów agencji. Prelegent konferencji branżowych (Forum IAB, Kongres Badaczy). Wielokrotny laureat Effie Awards, autor unikalnej i innowacyjnej metaanalizy i raportu „Kreatywność na sterydach” oceniającego wpływ elementów kreacji TV na ROI w kampaniach reklamowych.

Źródło: Spark Foundry

Dodatkowe informacje:

Spark Foundry
Spark Foundry jest globalną agencją mediową należącą do holdingu Publicis Groupe. Agencja łączy skalę i siłę międzynarodowej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów. Przedsiębiorczość, nowatorskie podejście do biznesu, otwartość na zmiany i eksperymentowanie, to cechy, które łączą Spark Foundry z klientami agencji, wśród których są takie marki jak: Blik, Agata, The Lorenz Bahlsen, Sandoz, Mondelez. Kompetencje Spark Foundry wykraczają daleko poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym i obejmuję między innymi analitykę, technologię marketingową, content marketing, e-commerce oraz doradztwo w dziedzinie digital transformation. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność kampanii. W 2021 zdobyła 2 miejsce w rankingu Agencji mediowych Effie, w 2022 roku została wyróżniona tytułem „Game Changer” przez magazyn Media i Marketing Polska oraz awansowała na 3 miejsce w globalnym rankingu agencji mediowych według raportu „RECMA QualityPack” 2022, utrzymując pozycję High Profile. W 2023 agencja została liderem w zestawieniu RECMA Vitality, klasyfikującym agencje mediowe m.in. pod względem dynamiki rozwoju i skuteczność NB.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monika Młynarczyk dyrektorem marketingu w firmie Wiśniowski
Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.
Ewelina Puławska dyrektor zarządzającą Good One PR
W maju br. Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska objęła rolę Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
Jan Rybicki na stałe dołącza do redakcji Weekend.Gazeta.pl
Jan Rybicki, zwycięzca pierwszej edycji konkursu „Polska Stories”, na stałe dołącza do zespołu serwisu Weekend.Gazeta.pl. Wcześniej, w ramach projektu dedykowanego młodym reporterom i reporterkom, brał udział w warsztatach prowadzonych przez Olgę Gitkiewicz oraz opublikował swój finałowy reportaż na łamach Weekend.Gazeta.pl. Po zakończeniu konkursu współpracował z...
Zmiany kadrowe i awanse w Agencji DDOB
W ramach dążenia do ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich usług, Agencja DDOB wprowadziła kilka kluczowych zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse mają na celu wzmocnienie struktur firmy oraz zapewnienie dalszego jej dynamicznego rozwoju.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764