logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spark Foundry w top 3 Effie Awards

  PR 01.11.2017, przeczytano 732 razy

23 października br. odbyła się osiemnasta gala rozdania nagród Effie, najbardziej prestiżowego konkursu dla branży marketingowej w Polsce. Agencja mediowa Spark Foundry zdobyła aż 7 statuetek: 3 srebrne i 4 brązowe, dzięki którym uplasowała się na 3 miejscu w rankingu domów mediowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spark-foundry-w-top-3-effie-awards,34326,artykul.html

W tegorocznej odsłonie gali Effie Awards zgłoszonych zostało 219 prac, które walczyły o nagrody w 24 kategoriach. Nominacje otrzymało 85 prac, a statuetki zdobyły 54 kampanie. Agencja mediowa Spark Foundry, dzięki zdobyciu 7 statuetek, zajęła trzecie miejsce w rankingu domów mediowych. Kampanie współrealizowane przez Spark Foundry zdobyły nagrody w sześciu kategoriach:

  1. Napoje Alkoholowe - Srebrne Effie za kampanię „Chce się Ż” dla Grupy Żywiec oraz Srebrne Effie za kampanię „Królewskie - Oficjalne piwo nieoficjalnej Warszawy” również dla Grupy Żywiec
  2. Retail/Kanały Sprzedaży – Srebrne Effie za kampanię „Nie idź na zakupy. Kupuj online” dla Frisco.pl
  3. Business to Business - Brązowe Effie za kampanię “Kredyt Fair” dla Idea Banku
  4. Long Term Marketing Excellence - Brązowe Effie za kampanię „Męskie Granie” dla Grupy Żywiec
  5. Performance Marketing/E-commerce – Brązowe Effie za kampanię „Nie idź na zakupy, kupuj online” dla Frisco.pl
  6. Żywność – Brązowe Effie za kampanię „Jest Crunchips, jest impreza” dla The Lorenz Bahlsen Snack-World


- Koncentrujemy się na celach wykorzystując całą naszą wiedzę oraz doświadczenie, by dzięki naszej pracy Klienci odnosili sukcesy biznesowe. Effie natomiast, co roku, pomaga nam zweryfikować, czy nasza praca wyróżnia się na tle całego rynku. Siedem statuetek, które odebraliśmy i trzecie miejsce w rankingu EFFIE na pewno to potwierdzają, ale mnie dodatkowo cieszy fakt, że udowodniliśmy,  że wiedza i zaangażowanie na 100 proc. przynoszą efekty, przy odrobinie szczęścia. A jak wiadomo szczęście sprzyja lepszym – mówi Radek Dudek, Dyrektor Generalny Spark Foundry.

W obradach Jury, któremu przewodniczą CEO i Prezesi największych firm, bierze udział ponad setka specjalistów. W konkursie nagradzane są kampanie, których rezultatem była rzeczywista poprawa efektów biznesowych Klienta. Kampanie mogące zwyciężyć w Effie to kampanie, w których połączono kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin takich jak: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów oraz kreację i obsługę Klienta. Eksperckie Jury ocenia kampanie pod kątem 4 kryteriów: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji.

Źródło: Spark Foundry

Dodatkowe informacje:

Spark Foundry jest agencją mediową, która w pracy ze swoimi klientami łączy skalę i siłę globalnej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów. W Polsce zatrudnia kilkudziesięciu ekspertów komunikacji marketingowej i gwarantuje klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Obsługuje wiele dynamicznie rozwijających się polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, w tym m.in.: Citi Handlowy, Electronic Arts, Lorenz Bahlsen, Circle K, czy Frisco.pl, dla których rokrocznie zdobywa prestiżowe nagrody w konkursach branżowych takich jak Effie Awards i Mixx Awards.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764