logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spark Foundry wygrywa przetarg na obsługę mediową Maczfit

  PR 14.01.2022, przeczytano 384 razy

Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe), nawiązuje współpracę z Maczfit Foods , należącą do Żabka Polska firmą oferującą catering dietetyczny. Spark Foundry będzie odpowiadał za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów TV, radio, digital oraz OOH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spark-foundry-wygrywa-przetarg-na-obsluge-mediowa-maczfit,394388,artykul.html

Decyzja o wyborze partnera mediowego dla firmy Maczfit została podjęta w drodze przetargu. Przetarg był koordynowany przez firmę audytorską Media Strategy Warsaw.

- Sukces działań marketingowych w dużej mierze zależny jest od dobrego planu. Spark, dobrze rozkodował brief i odpowiedział na nasze oczekiwania.  Zaprezentował strategie mediową świetnie dopasowaną do naszych potrzeb, gwarantując realizacje założonych celów – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu i PR w Maczfit.

Pierwsza wspólna multikanałowa kampania marki Maczfit i Spark Foundry ruszyła już w styczniu z hasłem przewodnim „Głodni Życia” na podstawie strategii i konceptu kreatywnego opracowanego przez BBDO. Nawiązuje do zaspakajania głodu nowych doświadczeń i wyzwań, a tym samym zachęca do realizowania siebie i swoich pasji. Pomocne mogą być w tym gotowe posiłki oferowane przez Maczfit, które dodają energii do działania i zapewniają spokój oraz równowagę żywieniową.

- Od samego początku czuliśmy, że brief dotyczący strategii komunikacji Maczfit pasuje do nas idealnie. Multikanałowe, przenikające się, dynamiczne i nowoczesne kampanie to to, w czym czujemy się najlepiej. Jako agencja z duszą startupu i ogromną pasją do innowacji z radością wyczekujemy wspólnych projektów, które mam nadzieję zamienią się w biznesowy sukces marki – mówi Beata Szcześniak, dyrektor generalna Spark Foundry.

Źródło: Spark Foundry

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764