logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spark Foundry wygrywa przetarg na obsługę mediową Maczfit

  PR 14.01.2022, przeczytano 244 razy

Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe), nawiązuje współpracę z Maczfit Foods , należącą do Żabka Polska firmą oferującą catering dietetyczny. Spark Foundry będzie odpowiadał za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów TV, radio, digital oraz OOH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spark-foundry-wygrywa-przetarg-na-obsluge-mediowa-maczfit,394388,artykul.html

Decyzja o wyborze partnera mediowego dla firmy Maczfit została podjęta w drodze przetargu. Przetarg był koordynowany przez firmę audytorską Media Strategy Warsaw.

- Sukces działań marketingowych w dużej mierze zależny jest od dobrego planu. Spark, dobrze rozkodował brief i odpowiedział na nasze oczekiwania.  Zaprezentował strategie mediową świetnie dopasowaną do naszych potrzeb, gwarantując realizacje założonych celów – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu i PR w Maczfit.

Pierwsza wspólna multikanałowa kampania marki Maczfit i Spark Foundry ruszyła już w styczniu z hasłem przewodnim „Głodni Życia” na podstawie strategii i konceptu kreatywnego opracowanego przez BBDO. Nawiązuje do zaspakajania głodu nowych doświadczeń i wyzwań, a tym samym zachęca do realizowania siebie i swoich pasji. Pomocne mogą być w tym gotowe posiłki oferowane przez Maczfit, które dodają energii do działania i zapewniają spokój oraz równowagę żywieniową.

- Od samego początku czuliśmy, że brief dotyczący strategii komunikacji Maczfit pasuje do nas idealnie. Multikanałowe, przenikające się, dynamiczne i nowoczesne kampanie to to, w czym czujemy się najlepiej. Jako agencja z duszą startupu i ogromną pasją do innowacji z radością wyczekujemy wspólnych projektów, które mam nadzieję zamienią się w biznesowy sukces marki – mówi Beata Szcześniak, dyrektor generalna Spark Foundry.

Źródło: Spark Foundry

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą ośmiu nagród w konkursie EISA 2022
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że jakość i innowacyjność jej produktów po raz kolejny zyskały uznanie Europejskiego Stowarzyszenia Obrazu i Dźwięku (European Imaging and Sound Association — EISA). EISA nagrodziła łącznie osiem produktów Sony, w tym korpus α7 IV w kategorii „Aparat pełnoklatkowy”, smartfon...
IAB HowTo: Join the Game - konferencja nt. marketingu gamingowego
Jak metaverse zmienia podejście do obecności reklamodawców w digitalu? Jak wiele wspólnego mają użytkownicy metaverse z graczami? Jak wykorzystać te podobieństwa w działaniach marketingowych? Czy esport jest gotowy na sponsoring sportowy? Jak prowadzić działania ze streamerami i influencerami gamingowymi? O tym, i wielu innych zagadnieniach, opowiedzą najlepsi branżowi...
Nowa Business Development Director w Proxi.cloud
Iwona Kołodziejek została nową Business Development Director w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w zakresie geolokalizacji, monitoringu ruchu w sklepach oraz geobehawioralnego kierowania reklam. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za zwiększanie rozpoznawalności marki i rozwijanie współpracy z Klientami, co w długoterminowej perspektywie ma...
Growth Summer Days: Dlaczego UX musi być długofalowym procesem?
Ostatni webinar z tej serii cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych 
Agencja Stor9_ rozpoczyna współpracę z Fabryką Cukierniczą „KOPERNIK” S.A. w zakresie obsługi 360. Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie kompleksowej i długoterminowej strategii komunikacji dla marki KOPERNIK oraz najważniejszych produktów w portfolio, a także wyprodukowanie kampanii reklamowej z okazji 260 lecia marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764