logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sparkly realizuje live commerce dla CCC

  PR 04.12.2020, przeczytano 988 razy
ilustracja

Polski startup Sparkly dostarczający rozwiązanie live commerce – rozpoczyna współpracę z CCC, jedną z największych detalicznych spółek obuwniczych w Europie Środkowej i jednym z największych producentów obuwia w Europie. Regularne sesje sprzedażowe live video wprowadzają do e-commerce CCC doświadczenia zakupowego zarezerwowane dotąd dla sklepów stacjonarnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sparkly-realizuje-live-commerce-dla-ccc,389463,artykul.html

W dobie zamkniętych galerii handlowych, Sparkly pomaga wprowadzić do e-commerce doświadczenie zakupowe, które tradycyjnie oferują sklepy stacjonarne: kontakt ze sprzedawcą, prezentację produktu na żywo czy odpowiedzi na pytania klientów. Dzięki technologii oferowanej przez Sparkly, CCC w bardzo prosty i szybki sposób może wprowadzić te elementy do sesji live video.

Efekty pierwszych realizacji można obejrzeć na stronie CCC w serwisie Facebook TUTAJ.

Sparkly jest polskim produktem o globalnych ambicjach. Zespół startupu zlokalizowany jest w Krakowie.

– Obserwując zmiany, jakie zachodzą na rynku e-commerce, rozwijamy nasz produkt w kierunku narzędzia wpierającego sprzedażowe sesje video. Nasze rozwiązanie jest samoobsługowe, proste w użyciu i niedrogie. Naszą ambicją jest sprawienie, by pracownicy naszych klientów stali się „gwiazdami” live commerce – mówi Piotr Friedberg, CEO Sparkly.

Jakie funkcje oferuje Sparkly? To przede wszystkim łatwe w użyciu widgety, które wzbogacą live streaming o elementy sprzedażowe. Organizator streamu jest w stanie wszystko samodzielnie obsłużyć, bez konieczności angażowania zespołu profesjonalistów.

Widgety, które obecnie oferuje Sparkly, to m.in.:

  • prezentacje produktów,
  • przeprowadzanie sesji pytań i odpowiedzi wśród oglądających,
  • głosowania przeprowadzane wśród widzów.

Źródło: Sparkly

www.sparklylive.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764