logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sparkly realizuje live commerce dla CCC

  PR 04.12.2020, przeczytano 1467 razy
ilustracja

Polski startup Sparkly dostarczający rozwiązanie live commerce – rozpoczyna współpracę z CCC, jedną z największych detalicznych spółek obuwniczych w Europie Środkowej i jednym z największych producentów obuwia w Europie. Regularne sesje sprzedażowe live video wprowadzają do e-commerce CCC doświadczenia zakupowego zarezerwowane dotąd dla sklepów stacjonarnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sparkly-realizuje-live-commerce-dla-ccc,389463,artykul.html

W dobie zamkniętych galerii handlowych, Sparkly pomaga wprowadzić do e-commerce doświadczenie zakupowe, które tradycyjnie oferują sklepy stacjonarne: kontakt ze sprzedawcą, prezentację produktu na żywo czy odpowiedzi na pytania klientów. Dzięki technologii oferowanej przez Sparkly, CCC w bardzo prosty i szybki sposób może wprowadzić te elementy do sesji live video.

Efekty pierwszych realizacji można obejrzeć na stronie CCC w serwisie Facebook TUTAJ.

Sparkly jest polskim produktem o globalnych ambicjach. Zespół startupu zlokalizowany jest w Krakowie.

– Obserwując zmiany, jakie zachodzą na rynku e-commerce, rozwijamy nasz produkt w kierunku narzędzia wpierającego sprzedażowe sesje video. Nasze rozwiązanie jest samoobsługowe, proste w użyciu i niedrogie. Naszą ambicją jest sprawienie, by pracownicy naszych klientów stali się „gwiazdami” live commerce – mówi Piotr Friedberg, CEO Sparkly.

Jakie funkcje oferuje Sparkly? To przede wszystkim łatwe w użyciu widgety, które wzbogacą live streaming o elementy sprzedażowe. Organizator streamu jest w stanie wszystko samodzielnie obsłużyć, bez konieczności angażowania zespołu profesjonalistów.

Widgety, które obecnie oferuje Sparkly, to m.in.:

  • prezentacje produktów,
  • przeprowadzanie sesji pytań i odpowiedzi wśród oglądających,
  • głosowania przeprowadzane wśród widzów.

Źródło: Sparkly

www.sparklylive.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764