Pierwszy Bieg Serca zakończył się ogromnym sukcesem. Dzięki wysiłkowi ponad 1000 biegaczy udało się zebrać 72 000 złotych. Pomysłodawcą tego wyjątkowego wydarzenia jest Fundacja "Spartanie Dzieciom”, a współorganizatorem i Partnerem Głównym - agencja PR Partner of Promotion, która już od dwóch lat wspiera Spartan pro bono.
7 września na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji na warszawskim Targówku zebrało się ponad 1000 biegaczy i setki kibiców. Wszyscy dopingowali zawodników do pokonania jak największej liczby okrążeń na 400 metrowej bieżni. Sponsorzy akcji zdecydowali się przekazać 5 zł za każde okrążenie na leczenie niepełnosprawnych dzieci. W ciągu niespełna 6 godzin udało się uzbierać rekordową sumę – aż 72 000 złotych! Już podczas biegu część pieniędzy - 15 000 zł – przekazano dla 16–letniej Agnieszki, która cierpi na schorzenie neurologiczne o nazwie zespół Retta. Za zebraną sumę rodzice dziewczynki kupią jej specjalistyczny wózek.
- Jestem dumny, że dzięki naszej współpracy z Partner of Promotion najważniejsze media dostrzegły Pierwszy Bieg Serca. Pomimo, że tego samego dnia odbyły się w Polsce trzy inne, wysokobudżetowe wydarzenia sportowe. Cieszę się, że także dzięki naszym wspólnym działaniom charytatywne bieganie stało się modne, a ten zwykły ludzki odruch dzielenia się z innymi i bardziej potrzebującymi – sprawia nam wszystkim ogromną satysfakcję – podsumowuje Michał Leśniewski, pomysłodawca i szef grupy Spartan.
Dotychczasowe działania realizowane na rzecz Spartan zostały już wielokrotnie uznane za najlepsze kampanie charytatywne i społeczne. Za ubiegłoroczny "Bieg dla Stasia" Spartanie i Partner of Promotion otrzymali m.in.: Złotego Spinacza, tytuł Kampanii Społecznej Roku, statuetkę IPRA, srebrnego Magellana oraz brązową statuetkę Stevie Awards.
Sponsorem Głównym Pierwszego Biegu Serca był Żywiec Zdrój.
Sponsorami: Toys"R"Us, Grupa DSL, New Balance, Polpharma.
Źródło: PR Partner of Promotion