logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spartanie i Partner of Promotion zebrali 72 000 zł dla dzieci

  PR 11.09.2014, przeczytano 1392 razy

Pierwszy Bieg Serca zakończył się ogromnym sukcesem. Dzięki wysiłkowi ponad 1000 biegaczy udało się zebrać 72 000 złotych. Pomysłodawcą tego wyjątkowego wydarzenia jest Fundacja "Spartanie Dzieciom”, a współorganizatorem i Partnerem Głównym - agencja PR Partner of Promotion, która już od dwóch lat wspiera Spartan pro bono.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spartanie-i-partner-of-promotion-zebrali-72-000-zl-dla-dzieci,22596,artykul.html

7 września na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji na warszawskim Targówku zebrało się ponad 1000 biegaczy i setki kibiców. Wszyscy dopingowali zawodników do pokonania jak największej liczby okrążeń na 400 metrowej bieżni. Sponsorzy akcji zdecydowali się przekazać 5 zł za każde okrążenie na leczenie niepełnosprawnych dzieci. W ciągu niespełna 6 godzin udało się uzbierać rekordową sumę – aż 72 000 złotych!  Już podczas biegu część pieniędzy - 15 000 zł – przekazano dla 16–letniej Agnieszki, która cierpi na schorzenie neurologiczne o nazwie zespół Retta. Za zebraną sumę rodzice dziewczynki kupią jej specjalistyczny wózek.

- Jestem dumny, że dzięki naszej współpracy z Partner of Promotion najważniejsze media dostrzegły Pierwszy Bieg Serca. Pomimo, że tego samego dnia odbyły się w Polsce trzy inne, wysokobudżetowe wydarzenia sportowe. Cieszę się, że także dzięki naszym wspólnym działaniom charytatywne bieganie stało się modne, a ten zwykły ludzki odruch dzielenia się z innymi i bardziej potrzebującymi – sprawia nam wszystkim ogromną satysfakcję – podsumowuje Michał Leśniewski, pomysłodawca i szef grupy Spartan.

 

Dotychczasowe działania realizowane na rzecz Spartan zostały już wielokrotnie uznane za najlepsze kampanie charytatywne i społeczne. Za ubiegłoroczny "Bieg dla Stasia" Spartanie i Partner of Promotion otrzymali m.in.: Złotego Spinacza, tytuł Kampanii Społecznej Roku, statuetkę IPRA, srebrnego Magellana oraz brązową statuetkę Stevie Awards.

Sponsorem Głównym Pierwszego Biegu Serca był Żywiec Zdrój.

Sponsorami: Toys"R"Us, Grupa DSL, New Balance, Polpharma

Źródło: PR Partner of Promotion

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764