logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Special event Andromedy-Art Group

  PR 23.04.2009, przeczytano 1029 razy
ilustracjastrzałka

20 kwietnia 2009 roku w Restauracji Nowa La Boheme w Warszawie odbyło się spotkanie dla kluczowych klientów Andromedy-ART Group Sp. z o. o. Event był doskonałą okazją do zapoznania się z ideą działalności oraz wizerunkiem firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/special-event-andromedy-art-group,8826,artykul.html

Przybyłym gościom zaprezentowano bogatą strukturę wewnętrzną firmy. Dziś Andromeda-ART Group to nie tylko pełna organizacja eventów, koncertów, realizacja projektów ogólnopolskich i zagranicznych, ale spółka wiążąca ze sobą także takie branże jak: artystyczna, kulturalna, restauracyjna oraz cateringowa.

Po uroczystym powitaniu uczestnicy zostali zaproszeni na poczęstunek specjalnie przygotowany na tą okazję przez restaurację Nowa La Boheme. Wykwintne menu składało się między innymi z vitello tonnato - plastrów pieczonej cielęciny z sosem z tuńczyka i kaparów oraz bogatego wyboru mięs pieczonych z sosem tatarskim. Gorący bufet wyróżniały roladki z soli ze świeżym szpinakiem w sosie mascarpone, natomiast deserową degustację - trufle czekoladowe i tartoletki z kremem migdałowym i owocami.

Źródło: Andromeda-ART Group


avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: Andromeda-ARTGroup

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764