logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Specjal startuje z kampanią „Dumni z Północy”

  PR 14.08.2024, przeczytano 356 razy
ilustracjastrzałka

Historie Północy i marki Specjal są ze sobą nierozerwalnie związane. Sięgające XIX wieku tradycje elbląskiego browaru inspirują do czerpania z lokalnych legend i symboli. W tym sezonie marka Specjal ponownie odnosi się do swoich północnych korzeni w kampanii „Dumni z Północy”. W jej ramach na sklepowych półkach pojawiła się limitowana seria opakowań nawiązujących do symboliki regionu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/specjal-startuje-z-kampania-_dumni-z-polnocy_,405348,artykul.html

Przywiązanie do tradycji, unikalna receptura oraz browarnicza historia nierozerwalnie związana z okolicami Elbląga zapewniła Specjalowi status lokalnego symbolu. Marka nieustannie podkreśla też dumę ze swojego pochodzenia. Wybrzmiewa ona między innymi w najnowszej kampanii – „Dumni z Północy”, w ramach której na sklepowych półkach pojawiły się limitowane butelki i puszki nawiązujące do tamtejszej symboliki.

Jeziora, morskie legendy, zamki i twierdze od wieków funkcjonują w zbiorowej wyobraźni mieszkańców Północy. Teraz bohaterowie tych opowieści zostali przeniesieni na etykiety i puszki piwa Specjal, przybliżając mieszkańcom historie związane z ich regionem. Specjal Jasny Pełny w limitowanych opakowaniach dostępny jest na terenie województw pomorskiego, warmińsko-mazurskiego oraz kujawsko-pomorskiego.

Jako marka niezwykle mocno zakorzeniona w regionie, chcemy przypominać jego mieszkańcom o wyjątkowości tego miejsca. – mówi Łukasz Dąbrowski, Kierownik projektu.

Północ skrywa w sobie niezwykłe opowieści przekazywane z pokolenia na pokolenie. Zależy nam, aby prezentować je zwłaszcza młodym dorosłym konsumentom – w ten sposób nie zaginą i wciąż będą stanowiły część lokalnej tożsamości. – dodaje Dąbrowski.

ilustracjastrzałka

Puszki i etykiety na butelki zaprojektowała agencja Global Shopper Marketing.

Źródło: Grupa Żywiec

Dodatkowe informacje:

Specjal Jasny Pełny powstał w 1978 roku. Jest warzony w Browarze w Elblągu i sprzedawany jako marka regionalna na północy Polski. Jej receptura nawiązuje do elbląskich tradycji piwowarskich, które sięgają początków XIV wieku. Unikalny smak Specjala jest efektem wyjątkowego doświadczenia elbląskich piwowarów, którzy kontynuują tradycje browarnicze browaru założonego w 1872 roku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764