Historie Północy i marki Specjal są ze sobą nierozerwalnie związane. Sięgające XIX wieku tradycje elbląskiego browaru inspirują do czerpania z lokalnych legend i symboli. W tym sezonie marka Specjal ponownie odnosi się do swoich północnych korzeni w kampanii „Dumni z Północy”. W jej ramach na sklepowych półkach pojawiła się limitowana seria opakowań nawiązujących do symboliki regionu.
Przywiązanie do tradycji, unikalna receptura oraz browarnicza historia nierozerwalnie związana z okolicami Elbląga zapewniła Specjalowi status lokalnego symbolu. Marka nieustannie podkreśla też dumę ze swojego pochodzenia. Wybrzmiewa ona między innymi w najnowszej kampanii – „Dumni z Północy”, w ramach której na sklepowych półkach pojawiły się limitowane butelki i puszki nawiązujące do tamtejszej symboliki.
Jeziora, morskie legendy, zamki i twierdze od wieków funkcjonują w zbiorowej wyobraźni mieszkańców Północy. Teraz bohaterowie tych opowieści zostali przeniesieni na etykiety i puszki piwa Specjal, przybliżając mieszkańcom historie związane z ich regionem. Specjal Jasny Pełny w limitowanych opakowaniach dostępny jest na terenie województw pomorskiego, warmińsko-mazurskiego oraz kujawsko-pomorskiego.
Jako marka niezwykle mocno zakorzeniona w regionie, chcemy przypominać jego mieszkańcom o wyjątkowości tego miejsca. – mówi Łukasz Dąbrowski, Kierownik projektu.
Północ skrywa w sobie niezwykłe opowieści przekazywane z pokolenia na pokolenie. Zależy nam, aby prezentować je zwłaszcza młodym dorosłym konsumentom – w ten sposób nie zaginą i wciąż będą stanowiły część lokalnej tożsamości. – dodaje Dąbrowski.
Puszki i etykiety na butelki zaprojektowała agencja Global Shopper Marketing.
Źródło: Grupa Żywiec