logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Specjaliści Google na Search Marketing Day w Poznaniu

   04.04.2011, przeczytano 1448 razy

Search Marketing Day - odbywająca się 15 czerwca konferencja poświęcona marketingowi w wyszukiwarkach - po raz pierwszy zgromadzić ma w Poznaniu światową czołówkę branży SEM/SEO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/specjalisci-google-na-search-marketing-day-w-poznaniu,12280,artykul.html

Konferencja Search Marketing Day adresowana jest do właścicieli i kadry zarządzającej przedsiębiorstw internetowych, przedstawicieli branży e-commerce oraz specjalistów SEM. Wydarzenie ma na celu pokazanie najnowszych trendów i rozwiązań stosowanych w marketingu w wyszukiwarkach.

Udział w Search Marketing potwierdzili m.in. przedstawiciele Google, SEOmoz.org czy Yoast.com, w tym Simon Sundén, Marcus Tandler, Mikkel deMib Svendsen, Stephen Pavlovich, Jane Copland, Joost de Valk oraz Martin Macdonald. Goście to stali prelegenci międzynarodowych konferencji, takich jak SMX (Search Marketing Expo) czy SES (Search Engine Strategies).

Gospodarzem i inicjatorem konferencji jest poznańska firma consultingowa MaxROY.com, która od trzech lat aktywnie promuje wiedzę o SEM na polskim rynku, prowadząc certyfikowane szkolenia oraz wydając publikacje z zakresu marketingu internetowego. MaxROY.com prowadzi również serwis SprawnyMarketing.pl, który poza autorskimi tekstami publikuje także artykuły z takich serwisów, jak SEOmoz.org, Search Engine Land oraz Search Engine Journal.

Partnerami Search Marketing Day są Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar, interaktywny hotel Blow up Hall, Porsche Centrum Poznań, Multikino oraz firma Beyond.

Międzynarodowa konferencja Search Marketing Day odbędzie się 15 czerwca w Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu. Wszystkie wykłady i prezentacje będą prowadzone w języku angielskim z tłumaczeniem symultanicznym na język polski. Po konferencji organizatorzy zapraszają wszystkich uczestników na After Party.

Szczegółowe informacje na temat konferencji SEM/SEO można znaleźć na stronie searchmarketingday.com.

Źródło: MaxROY.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764