Search Marketing Day - odbywająca się 15 czerwca konferencja poświęcona marketingowi w wyszukiwarkach - po raz pierwszy zgromadzić ma w Poznaniu światową czołówkę branży SEM/SEO.
Konferencja Search Marketing Day adresowana jest do właścicieli i kadry zarządzającej przedsiębiorstw internetowych, przedstawicieli branży e-commerce oraz specjalistów SEM. Wydarzenie ma na celu pokazanie najnowszych trendów i rozwiązań stosowanych w marketingu w wyszukiwarkach.
Udział w Search Marketing potwierdzili m.in. przedstawiciele Google, SEOmoz.org czy Yoast.com, w tym Simon Sundén, Marcus Tandler, Mikkel deMib Svendsen, Stephen Pavlovich, Jane Copland, Joost de Valk oraz Martin Macdonald. Goście to stali prelegenci międzynarodowych konferencji, takich jak SMX (Search Marketing Expo) czy SES (Search Engine Strategies).
Gospodarzem i inicjatorem konferencji jest poznańska firma consultingowa MaxROY.com, która od trzech lat aktywnie promuje wiedzę o SEM na polskim rynku, prowadząc certyfikowane szkolenia oraz wydając publikacje z zakresu marketingu internetowego. MaxROY.com prowadzi również serwis SprawnyMarketing.pl, który poza autorskimi tekstami publikuje także artykuły z takich serwisów, jak SEOmoz.org, Search Engine Land oraz Search Engine Journal.
Partnerami Search Marketing Day są Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar, interaktywny hotel Blow up Hall, Porsche Centrum Poznań, Multikino oraz firma Beyond.
Międzynarodowa konferencja Search Marketing Day odbędzie się 15 czerwca w Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu. Wszystkie wykłady i prezentacje będą prowadzone w języku angielskim z tłumaczeniem symultanicznym na język polski. Po konferencji organizatorzy zapraszają wszystkich uczestników na After Party.
Szczegółowe informacje na temat konferencji SEM/SEO można znaleźć na stronie searchmarketingday.com.
Źródło: MaxROY.com