logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Specjalna akcja Coca-Cola, bo…razem smakuje lepiej

  PR 24.06.2019, przeczytano 1540 razy
ilustracjastrzałka

Polacy cenią sobie czas spędzony w gronie najbliższych i chcą mieć takich chwil jeszcze więcej. Niestety, tempo naszego życia rośnie i coraz trudniej wyłączyć się z biegu nawet na ten codzienny rytuał, jakim może być wspólny posiłek. Coca-Cola zachęca do celebracji tych ważnych momentów i do korzystania ze spotkań przy stole. Dlatego też już po raz kolejny marka realizuje wyjątkową inicjatywę! Specjalne zespoły Coca-Cola zachęcają osobiście mieszkańców Trójmiasta, Bydgoszczy, Torunia, Krakowa i Łodzido celebrowania wspólnych posiłków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/specjalna-akcja-coca-cola%2C-bo%E2%80%A6razem-smakuje-lepiej,382992,artykul.html

„Razem smakuje lepiej” to hasło, które towarzyszy marce Coca-Cola od lat. Kryje się pod nim niezwykle proste, ale ważne przesłanie: niezależnie od kurczącego się czasu, dzielących nas różnic czy poglądów – warto być razem, a wspólny posiłek to jedna z najlepszych do tego okazji.

Marka Coca-Cola wierzy, że czasami wystarczy impuls, czy spontaniczna decyzja, aby ugotować coś prostego i usiąść razem do stołu. Urok spędzonych razem chwil tkwi w ich prostocie. Nie dziwi więc, że marka od lat propagując swoją kampanię, odwiedza największe miasta w Polsce i wręczając swój produkt, zaprasza Polaków do wspólnego stołu.

Do rąk mieszkańców miast trafią butelki Coca-Cola o pojemności 850 ml ze specjalną etykietą informującą o najnowszej promocji, której szczegóły można poznać na stronie: www.razemsmakujelepiej.pl.

Zespoły Coca-Cola będą podróżować po mieście czerwonymi samochodami oznaczonymi marką Coca-Cola, a promotorzy, którzy zapukają do mieszkań, będą mieć specjalne identyfikatory oraz odzież w kolorze ikonicznej czerwieni. Każdy budynek, który odwiedzą będzie oznaczony plakatem na dzień, dwa przed planowaną datą odwiedzin (po wizycie plakat zostanie usunięty).

Wizyty promotorów marki można spodziewać się od poniedziałku do piątku w godzinach 16:30 – 20:30 oraz w sobotę i niedzielę w godzinach: 12:00 – 20:00.

Akcja Coca-Cola potrwa do lipca i będzie mieć miejsce w 5 największych miastach w Polsce: Kraków, Trójmiasto, Bydgoszcz, Łódź, Toruń.

W ramach działań pracować będzie 7 zespołów 7-osobowych.

Źródło: Coca-Cola

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764