logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Specjalna akcja Coca-Cola, bo…razem smakuje lepiej

  PR 24.06.2019, przeczytano 403 razy
ilustracjastrzałka

Polacy cenią sobie czas spędzony w gronie najbliższych i chcą mieć takich chwil jeszcze więcej. Niestety, tempo naszego życia rośnie i coraz trudniej wyłączyć się z biegu nawet na ten codzienny rytuał, jakim może być wspólny posiłek. Coca-Cola zachęca do celebracji tych ważnych momentów i do korzystania ze spotkań przy stole. Dlatego też już po raz kolejny marka realizuje wyjątkową inicjatywę! Specjalne zespoły Coca-Cola zachęcają osobiście mieszkańców Trójmiasta, Bydgoszczy, Torunia, Krakowa i Łodzido celebrowania wspólnych posiłków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/specjalna-akcja-coca-cola%2C-bo%E2%80%A6razem-smakuje-lepiej,382992,artykul.html

„Razem smakuje lepiej” to hasło, które towarzyszy marce Coca-Cola od lat. Kryje się pod nim niezwykle proste, ale ważne przesłanie: niezależnie od kurczącego się czasu, dzielących nas różnic czy poglądów – warto być razem, a wspólny posiłek to jedna z najlepszych do tego okazji.

Marka Coca-Cola wierzy, że czasami wystarczy impuls, czy spontaniczna decyzja, aby ugotować coś prostego i usiąść razem do stołu. Urok spędzonych razem chwil tkwi w ich prostocie. Nie dziwi więc, że marka od lat propagując swoją kampanię, odwiedza największe miasta w Polsce i wręczając swój produkt, zaprasza Polaków do wspólnego stołu.

Do rąk mieszkańców miast trafią butelki Coca-Cola o pojemności 850 ml ze specjalną etykietą informującą o najnowszej promocji, której szczegóły można poznać na stronie: www.razemsmakujelepiej.pl.

Zespoły Coca-Cola będą podróżować po mieście czerwonymi samochodami oznaczonymi marką Coca-Cola, a promotorzy, którzy zapukają do mieszkań, będą mieć specjalne identyfikatory oraz odzież w kolorze ikonicznej czerwieni. Każdy budynek, który odwiedzą będzie oznaczony plakatem na dzień, dwa przed planowaną datą odwiedzin (po wizycie plakat zostanie usunięty).

Wizyty promotorów marki można spodziewać się od poniedziałku do piątku w godzinach 16:30 – 20:30 oraz w sobotę i niedzielę w godzinach: 12:00 – 20:00.

Akcja Coca-Cola potrwa do lipca i będzie mieć miejsce w 5 największych miastach w Polsce: Kraków, Trójmiasto, Bydgoszcz, Łódź, Toruń.

W ramach działań pracować będzie 7 zespołów 7-osobowych.

Źródło: Coca-Cola

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Seminarium Wielkiego Formatu firmy Atrium
Wielkim sukcesem zakończyło się tegoroczne Seminarium Wielkoformatowe firmy ATRIUM Centrum Ploterowe i IKONOS. Udział wzięło ponad 100 uczestników z całego kraju, na których czekali liczni prelegenci, demonstracje oraz muzyczna atrakcja.
Live czat na stronie Remadays
Dobra komunikacja to podstawa przy sprawnym zorganizowaniu targów RemaDays. Dlatego by jeszcze szybciej i sprawniej zaczerpnąć wiedzy na temat targów Organizator zachęca do zadawania pytań poprzez specjalny Live Czat. Dział obsługi zwiedzających udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące targów.
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo
„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji „Mała książka - wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze.
20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska...
​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764