logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Specjalna akcja Coca-Cola, bo…razem smakuje lepiej

  PR 24.06.2019, przeczytano 262 razy
ilustracjastrzałka

Polacy cenią sobie czas spędzony w gronie najbliższych i chcą mieć takich chwil jeszcze więcej. Niestety, tempo naszego życia rośnie i coraz trudniej wyłączyć się z biegu nawet na ten codzienny rytuał, jakim może być wspólny posiłek. Coca-Cola zachęca do celebracji tych ważnych momentów i do korzystania ze spotkań przy stole. Dlatego też już po raz kolejny marka realizuje wyjątkową inicjatywę! Specjalne zespoły Coca-Cola zachęcają osobiście mieszkańców Trójmiasta, Bydgoszczy, Torunia, Krakowa i Łodzido celebrowania wspólnych posiłków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/specjalna-akcja-coca-cola%2C-bo%E2%80%A6razem-smakuje-lepiej,382992,artykul.html

„Razem smakuje lepiej” to hasło, które towarzyszy marce Coca-Cola od lat. Kryje się pod nim niezwykle proste, ale ważne przesłanie: niezależnie od kurczącego się czasu, dzielących nas różnic czy poglądów – warto być razem, a wspólny posiłek to jedna z najlepszych do tego okazji.

Marka Coca-Cola wierzy, że czasami wystarczy impuls, czy spontaniczna decyzja, aby ugotować coś prostego i usiąść razem do stołu. Urok spędzonych razem chwil tkwi w ich prostocie. Nie dziwi więc, że marka od lat propagując swoją kampanię, odwiedza największe miasta w Polsce i wręczając swój produkt, zaprasza Polaków do wspólnego stołu.

Do rąk mieszkańców miast trafią butelki Coca-Cola o pojemności 850 ml ze specjalną etykietą informującą o najnowszej promocji, której szczegóły można poznać na stronie: www.razemsmakujelepiej.pl.

Zespoły Coca-Cola będą podróżować po mieście czerwonymi samochodami oznaczonymi marką Coca-Cola, a promotorzy, którzy zapukają do mieszkań, będą mieć specjalne identyfikatory oraz odzież w kolorze ikonicznej czerwieni. Każdy budynek, który odwiedzą będzie oznaczony plakatem na dzień, dwa przed planowaną datą odwiedzin (po wizycie plakat zostanie usunięty).

Wizyty promotorów marki można spodziewać się od poniedziałku do piątku w godzinach 16:30 – 20:30 oraz w sobotę i niedzielę w godzinach: 12:00 – 20:00.

Akcja Coca-Cola potrwa do lipca i będzie mieć miejsce w 5 największych miastach w Polsce: Kraków, Trójmiasto, Bydgoszcz, Łódź, Toruń.

W ramach działań pracować będzie 7 zespołów 7-osobowych.

Źródło: Coca-Cola

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764