logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Specjalna akcja Coca-Cola, bo…razem smakuje lepiej

  PR 24.06.2019, przeczytano 1543 razy
ilustracjastrzałka

Polacy cenią sobie czas spędzony w gronie najbliższych i chcą mieć takich chwil jeszcze więcej. Niestety, tempo naszego życia rośnie i coraz trudniej wyłączyć się z biegu nawet na ten codzienny rytuał, jakim może być wspólny posiłek. Coca-Cola zachęca do celebracji tych ważnych momentów i do korzystania ze spotkań przy stole. Dlatego też już po raz kolejny marka realizuje wyjątkową inicjatywę! Specjalne zespoły Coca-Cola zachęcają osobiście mieszkańców Trójmiasta, Bydgoszczy, Torunia, Krakowa i Łodzido celebrowania wspólnych posiłków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/specjalna-akcja-coca-cola%2C-bo%E2%80%A6razem-smakuje-lepiej,382992,artykul.html

„Razem smakuje lepiej” to hasło, które towarzyszy marce Coca-Cola od lat. Kryje się pod nim niezwykle proste, ale ważne przesłanie: niezależnie od kurczącego się czasu, dzielących nas różnic czy poglądów – warto być razem, a wspólny posiłek to jedna z najlepszych do tego okazji.

Marka Coca-Cola wierzy, że czasami wystarczy impuls, czy spontaniczna decyzja, aby ugotować coś prostego i usiąść razem do stołu. Urok spędzonych razem chwil tkwi w ich prostocie. Nie dziwi więc, że marka od lat propagując swoją kampanię, odwiedza największe miasta w Polsce i wręczając swój produkt, zaprasza Polaków do wspólnego stołu.

Do rąk mieszkańców miast trafią butelki Coca-Cola o pojemności 850 ml ze specjalną etykietą informującą o najnowszej promocji, której szczegóły można poznać na stronie: www.razemsmakujelepiej.pl.

Zespoły Coca-Cola będą podróżować po mieście czerwonymi samochodami oznaczonymi marką Coca-Cola, a promotorzy, którzy zapukają do mieszkań, będą mieć specjalne identyfikatory oraz odzież w kolorze ikonicznej czerwieni. Każdy budynek, który odwiedzą będzie oznaczony plakatem na dzień, dwa przed planowaną datą odwiedzin (po wizycie plakat zostanie usunięty).

Wizyty promotorów marki można spodziewać się od poniedziałku do piątku w godzinach 16:30 – 20:30 oraz w sobotę i niedzielę w godzinach: 12:00 – 20:00.

Akcja Coca-Cola potrwa do lipca i będzie mieć miejsce w 5 największych miastach w Polsce: Kraków, Trójmiasto, Bydgoszcz, Łódź, Toruń.

W ramach działań pracować będzie 7 zespołów 7-osobowych.

Źródło: Coca-Cola

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764