logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Specjalne formy promocji dla wystawców Festiwalu Marketingu

  PR 09.05.2025, przeczytano 308 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu rusza Festiwal Marketingu. Targi reklamowe to doskonała okazja, aby zaprezentować swoje produkty i wyróżnić się na rynku. Prócz samego stoiska, wystawcy mają wiele możliwości promocji swojej firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/specjalne-formy-promocji-dla-wystawcow-festiwalu-marketingu,408707,artykul.html

17-18 września odbędą się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Festiwal Marketingu. W EXPO XXI w Warszawie swoje produkty zaprezentuje ponad 140 wystawców z produktami i usługami z branży reklamowej.

Promocja firmy i oferty

Każda firma prezentująca ofertę na targach ma możliwość bezpłatnej publikacji materiału na stronie www.oohmagazine.pl. Treść może zawierać linki, wypowiedzi oraz grafiki.

Opublikowana treść jest następnie promowana w mediach społecznościowych organizatora – OOH magazine: www.facebook.com/OOHmagazine oraz www.linkedin.com/company/ooh-magazine/posts/?feedView=all.

oraz w newsletterze, który co wtorek i czwartek trafia do dyrektorów marketingu, agencji reklamowych i eventowych, domów mediowych, drukarń, hafciarni oraz przedstawicieli branży reklamowej.

Wystawcy mogą także skorzystać z pozostałych form promocji (płatnych):

  • artykuł lub/i reklama w wydaniu drukowanym – Festiwalowi Marketingu towarzyszy OOH magazine (oohmagazine.pl/e-wydanie), półrocznik, w którym zawarty jest także katalog wystawców.
  • banner na stronie www.oohmagazine.pl lub/i w newsletterze

Szczegółowe informacje: oohmagazine.pl/media-plan-pl/

Festiwal Marketingu to nie tylko okazja do zapoznania się z najnowszymi trendami w gadżetach, usługach marketingowych, mediach i maszynach, ale również wyjątkowe miejsce spotkań dla entuzjastów tej branży. Podczas wydarzenia, jak co roku, odbywają się trzy prestiżowe konkursy.

Konkurs SUPER GIFT (oohmagazine.pl/super-gift) cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem – odwiedzający wybierają najlepszy gadżet spośród siedmiu kategorii. To doskonała okazja, aby dodatkowo wyeksponować swój produkt, który widoczny jest w specjalnej strefie konkursowej przez cały czas trwania targów. O laureatach poprzedniej edycji można przeczytać tutaj: oohmagazine.pl/2024/09/26/super-gift-festiwal-marketingu-2024/.

Z kolei POS STARS (oohmagazine.pl/pos-stars) przyciąga uwagę ekspertów z obszaru marketingu i reklamy – to właśnie tutaj Jury ocenia i nagradza najbardziej efektowne displaye reklamowe.

W ramach konkursu Złoty Medal, firmy biorące udział w targach zgłaszają innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania prezentowane podczas Festiwalu.

Zwycięzcy zostają uhonorowani podczas uroczystej Gali targowej, a podczas Wieczoru Wystawców dodatkowo wyróżniane są firmy świętujące jubileusze swojej działalności.

Więcej informacji o promocji marki: oohmagazine.pl/reklama/

Festiwal Marketingu

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764