logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Specjalne wydanie magazynu Nasza Europa przed eurowyborami

  PR 17.05.2019, przeczytano 519 razy
ilustracjastrzałka

W sobotę, 18 maja br. z "Gazetą Wyborczą" ukaże się wyjątkowy numer magazynu "Nasza Europa", wydany na tydzień przed wyborami do europarlamentu. Czytelnicy będą mogli w nim przeczytać m.in. o najciekawszych pojedynkach na listach wyborczych do Parlamentu Europejskiego, a także sprawdzić poglądy 6 ugrupowań na konkretne tematy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/specjalne-wydanie-magazynu-nasza-europa-przed-eurowyborami,382494,artykul.html

Czego naprawdę chcą Europejczycy? - o tym w nowym wydaniu "Naszej Europy" mówi Ivan Krastev, zaś prof. dr. hab. Mikołaj Cześnik z Instytutu Nauk Społecznych Uniwersytetu SWPS opowiada o propagandzie sukcesu i emocjach obecnych w polityce.

Redakcja "Gazety Wyborczej" przygotowała też specjalne zestawienia: eurowyborczych pojedynków - nie tylko pomiędzy partiami, ale też pomiędzy kandydatami z tej samej listy, a także poglądów 6 ugrupowań, które zarejestrowały listy kandydatów we wszystkich okręgach wyborczych, na konkretne tematy - m.in. co ich reprezentanci sądzą o wspólnej walucie i sprawach światopoglądowych.

Redaktorem prowadzącym wydania jest Łukasz Grzymisławski.

Specjalny numer "Naszej Europy", liczący 12 stron, ukaże się w sobotę, 18 maja br. z "Gazetą Wyborczą" oraz "Wysokimi Obcasami".

Wydanie wspiera promocja w radiu (Radio TOK FM, RMF Classic), internecie (Google, Facebook, YouTube), a także autopromocja na łamach dziennika i w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764