logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Specjalny e-book dla przedsiębiorców od "Gazety Wyborczej"

  PR 21.05.2020, przeczytano 91 razy
ilustracjastrzałka

W czwartek 21 maja 2020 r. swoją premierę online ma e-book pt. "Prowadzenie firmy w czasie pandemii i kryzysu" przygotowany przez redakcję "Gazety Wyborczej", aby pomóc przedsiębiorcom. W formule pytań i odpowiedzi przedstawia on najważniejsze kwestie związane z funkcjonowaniem firm w czasach pandemii, m.in. z zakresu podatków, prawa pracy, składek ZUS czy pomocy w ramach "tarcz antykryzysowych". Informacje opracowali prawnicy znanych kancelarii w ramach współpracy z "Wyborczą" w akcji "Prawnicy Czytelnikom". E-book będzie dostępny w serwisie Wyborcza.pl - jako pierwsi dostęp do niego otrzymają prenumeratorzy cyfrowi "Gazety Wyborczej" z segmentu firm i instytucji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/specjalny-e-book-dla-przedsiebiorcow-od-_gazety-wyborczej_,387097,artykul.html

W kwietniu br. redakcja „Gazety Wyborczej” podjęła współpracę z renomowanymi kancelariami, aby pomóc swoim czytelnikom odnaleźć się w nowej prawnej rzeczywistości. Odpowiedzi na pytania zadawane przez przedsiębiorców oraz pracowników, którzy mają wątpliwości, jak interpretować przepisy związane z rządową pomocą antykryzysową, są publikowane na łamach dziennika oraz na Wyborcza.pl. Do pytań czytelników „Gazety Wyborczej” odnoszą się specjaliści z uznanych kancelarii prawnych: Clifford Chance, Dentons, DZP, FGGK, Gide Loyrette Nouel, Greenberg Traurig, Jagodziński Skrzypek, Lubasz i Wspólnicy, Noerr, Pietrzak Sidor & Wspólnicy, kancelarii PwC Legal i firmy doradczej PwC, Rymarz Zdort, Sołtysiński Kawecki & Szlęzak, Wardyński i Wspólnicy.

Z tych informacji oraz dodatkowych materiałów redakcyjnych powstało kompendium dla przedsiębiorców w formie e-booka - "Prowadzenie firmy w czasie pandemii i kryzysu". To 7 rozdziałów, z których każdy w przystępny i konkretny sposób wyjaśnia ważne kwestie dotyczące prowadzenia biznesu w czasach pandemii, m.in. temat pomocy z "tarczy antykryzysowej".

Wśród zadanych pytań są te lakoniczne, jak "Czy wniosek do ZUS o zasiłek pomostowy 2060,00 trzeba składać co miesiąc?", ale też mocno rozbudowane, jak: "Czy we wniosku o subwencję PFR dla mikrofirm mam podać obroty z porównywanych miesięcy i roczny 2019 (przychody ze sprzedaży/ wynikające z KPiR)?". Przedsiębiorcy pytali też wprost o 5 tys. zł pożyczki dla firm - "Brać czy nie brać?".

W pierwszej kolejności z e-booka będą mogli skorzystać klienci biznesowi "Gazety Wyborczej", którzy są subskrybentami oferty Wyborcza.pl dla firm i instytucji. Już dziś, 21 maja br. będą oni mogli pobrać publikację w serwisie Wyborcza.pl. W następnych dniach e-book będzie dostępny także dla innych czytelników dziennika - wszystkich przedsiębiorców; pracodawców i pracowników. Publikacja i opisujący ją artykuł ukażą się poza paywallem Wyborcza.pl.

Premierę e-booka będzie wspierać komunikacja m.in. w newsletterach Wyborcza.pl - dla biznesu oraz dla prenumeratorów cyfrowych z firm i instytucji, a także autopromocja na cyfrowych i tradycyjnych łamach dziennika.

Ofertę prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej" dla firm i instytucji rozwija dział sprzedaży dziennika. W jej ramach można wykupić subskrypcje pakietu podstawowego, pakietu premium i pakietu biznes. Dzięki temu ostatniemu prenumeratorzy cyfrowi "Gazety Wyborczej" z firm i instytucji otrzymują specjalny newsletter biznesowy przedstawiający wiadomości gospodarcze.

Od połowy kwietnia 2020 r. oferta dla biznesu jest dodatkowo profilowana w związku z sytuacją z koronawirusem - przede wszystkim wzbogacana o materiały użyteczne dla firm i instytucji w czasach pandemii.

Subskrybenci biznesowi jako pierwsi uzyskują dostęp do niektórych artykułów i porad z obszaru Gospodarka, Technologie, Biznes. Oferta jest stale uzupełniana.

- Dostosowujemy się do potrzeb przedsiębiorców - dziś potrzebują oni rzetelnych, aktualnych informacji gospodarczych związanych m.in. z rynkiem finansowym, rynkiem pracy, a także wsparciem dla przedsiębiorców oferowanym przez państwo. To wszystko mogą oni znaleźć na łamach "Gazety Wyborczej", a dzięki prenumeracie cyfrowej dla biznesu - mieć dostęp do tych treści w najwygodniejszy i najszybszy sposób  - komentuje rozwój oferty dla firm i instytucji Joanna Kwas, szefowa biura reklamy dziennika.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Akcja charytatywna i niezwykła książka „Nadzieja” – polscy pisarze z pomocą dla seniorów w czasach pandemii
Olga Tokarczuk, Wiesław Myśliwski, Hanna Krall, Joanna Bator, Mariusz Szczygieł, Andrzej Stasiuk, Magdalena Grzebałkowska i inni autorzy wraz z Wydawnictwem Agora w ramach akcji charytatywnej „Nadzieja” tworzą książkę, z której cały dochód zostanie przeznaczony na wsparcie ośrodków pomocy dla seniorów podczas pandemii i po jej zakończeniu....
Ekstraklasa SA prowadzi sprzedaż praw do międzynarodowych transmisji meczów wznawianej po pandemii ligi. Umowy zostały już sfinalizowane z podmiotami z Wielkiej Brytanii i Irlandii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz Izreala. Poszerzono też współpracę o transmisje kolejnych meczów na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii. W toku są dalsze negocjacje z partnerami z...
Publicis Commerce, wchodząca w skład Publicis Groupe, stworzyła usługę i narzędzie o nazwie CORD, służące do zarządzania i moderacji pytań oraz recenzji konsumentów, które pojawiają się w kanałach e-commerce. CORD (Customers’ Opinions & Reviews Data) umożliwia wchodzenie w dialog z konsumentami, którzy dokonali już zakupu lub go rozważają, co...
Grupa PMPG odnotowała po pierwszym kwartale 2020 r. 10,6 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i produktów. Skonsolidowana EBITDA wyniosła 0,04 mln zł i była większa o 1 mln zł w stosunku do I kwartału ubiegłego roku. Jednocześnie Grupa zredukowała stratę netto o 1,2 mln zł do -0,1 mln zł.
Inicjatywa wydawnictwa Kukbuk wspierająca lokalny biznes
Od czterech lat wydawnictwo multimedialne KUKBUK jest organizatorem konkursu KUKBUK Poleca dla lokalnych producentów, rzemieślników oraz gospodarstw agroturystycznych. W tym roku ze względu na sytuację epidemiczną konkurs został przełożony na wrzesień. Jednak aby okazać wsparcie znajdującym się w trudnej sytuacji małym firmom, wydawnictwo zainicjowało akcję...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764