logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Specjalny spot reklamowy God of War Ragnarök

  PR 16.11.2022, przeczytano 547 razy
ilustracja

Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować, że God of War Ragnarök zadebiutował tydzień temu na całym świecie. Z tej okazji, polski oddział PlayStation przygotował wyjątkowy spot reklamujący grę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/specjalny-spot-reklamowy-god-of-war-ragnar%C3%B6k,397987,artykul.html

Każdy tata jest półbogiem

To niezwykle unikalne doświadczenie, kiedy fani gry mogą dorastać wraz z jej bohaterem.

Osoby, które grały w God of War od początków serii w 2009 roku są już dorosłe, zostały matkami i ojcami – podobnie jak sam Kratos. God of War to niesamowita gra, która stawia na nieprzeciętny storytelling i eksploruje relacje rodziców z dzieckiem. Mimo tego, że cała akcja dzieje się w świecie nordyckiej mitologii, gra niesie ze sobą uniwersalne wartości. Każdy, będąc dzieckiem widział w swoim ojcu nadludzką istotę, boga, a w miarę jak dorastał zaczynał dostrzegać w nim człowieka. Wychodzi na to, że każdy tata jest półbogiem. To właśnie o tej relacji opowiada najnowszy film stworzony przez polski oddział PlayStation.

Kontynuacja nordyckiej sagi

Fimbulvinter, czyli Wielka Zima na dobre zagościła w nordyckich krainach. Kratos i Atreus muszą odwiedzić każdy z dziewięciu światów, aby znaleźć odpowiedzi na wszystkie dręczące ich pytania. Zostali jednak wplątani w wir wydarzeń, podczas których siły Asgardu przygotowują się do bitwy zwiastującej zmierzch bogów. W trakcie podróży, ojciec i syn zmierzą się z wieloma niebezpieczeństwami i mitycznymi bestiami. Jednak to ich relacja może okazać się największym wyzwaniem. Obaj bohaterowie muszą dokonać wyboru pomiędzy własnym bezpieczeństwem, a dobrem wszystkich światów.

Polski spot reklamowy God of War Ragnarök można obejrzeć pod tym linkiem, a także w kinach i mediach społecznościowych PlayStation Polska.

Źródło: Sony Interactive Entertainment

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764