logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Specjalny spot reklamowy God of War Ragnarök

  PR 16.11.2022, przeczytano 265 razy
ilustracja

Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować, że God of War Ragnarök zadebiutował tydzień temu na całym świecie. Z tej okazji, polski oddział PlayStation przygotował wyjątkowy spot reklamujący grę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/specjalny-spot-reklamowy-god-of-war-ragnar%C3%B6k,397987,artykul.html

Każdy tata jest półbogiem

To niezwykle unikalne doświadczenie, kiedy fani gry mogą dorastać wraz z jej bohaterem.

Osoby, które grały w God of War od początków serii w 2009 roku są już dorosłe, zostały matkami i ojcami – podobnie jak sam Kratos. God of War to niesamowita gra, która stawia na nieprzeciętny storytelling i eksploruje relacje rodziców z dzieckiem. Mimo tego, że cała akcja dzieje się w świecie nordyckiej mitologii, gra niesie ze sobą uniwersalne wartości. Każdy, będąc dzieckiem widział w swoim ojcu nadludzką istotę, boga, a w miarę jak dorastał zaczynał dostrzegać w nim człowieka. Wychodzi na to, że każdy tata jest półbogiem. To właśnie o tej relacji opowiada najnowszy film stworzony przez polski oddział PlayStation.

Kontynuacja nordyckiej sagi

Fimbulvinter, czyli Wielka Zima na dobre zagościła w nordyckich krainach. Kratos i Atreus muszą odwiedzić każdy z dziewięciu światów, aby znaleźć odpowiedzi na wszystkie dręczące ich pytania. Zostali jednak wplątani w wir wydarzeń, podczas których siły Asgardu przygotowują się do bitwy zwiastującej zmierzch bogów. W trakcie podróży, ojciec i syn zmierzą się z wieloma niebezpieczeństwami i mitycznymi bestiami. Jednak to ich relacja może okazać się największym wyzwaniem. Obaj bohaterowie muszą dokonać wyboru pomiędzy własnym bezpieczeństwem, a dobrem wszystkich światów.

Polski spot reklamowy God of War Ragnarök można obejrzeć pod tym linkiem, a także w kinach i mediach społecznościowych PlayStation Polska.

Źródło: Sony Interactive Entertainment

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764