logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spectra Pack od Puma zaprojektowany specjalnie na Mistrzostwa Europy w piłce nożnej

  PR 02.04.2021, przeczytano 588 razy
ilustracja

PUMA prezentuje Spectra Pack, zestaw będący częścią kampanii "Only See Great", której celem jest rozbudzenie optymizmu, wiary w siebie, nadziei i wspólnoty w roku, który przyniesie wielkie emocje sportowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spectra-pack-od-puma-zaprojektowany-specjalnie-na-mistrzostwa-europy-w-pilce-noznej,390878,artykul.html

Zestaw Spectra Pack składa się z modeli FUTURE Z 1.1 i ULTRA 1.2 w jaskrawych, błyszczących grafikach inspirowanych kolorami powstałymi w procesie załamania światła. Kolorystyka zachęca do wyjścia poza schemat i kreowania sytuacji na boisku, w każdym meczu, nieważne czy jest to ostatnia kolejka sezonu klubowego, czy finały najważniejszych mistrzostw Starego Kontynentu.

FUTURE Z 1.1 mają na celu podkreślenie stylu gry najbardziej widowiskowych i nieprzewidywalnych graczy na świecie. ULTRA 1.2 zostały wyposażone w ultralekką cholewkę MATRYXEVO, która zapewnia doskonałą stabilizację i przyczepność, jednocześnie zapewniając ponadprzeciętną prędkość ruchu i piorunujące przyspieszenie.

Globalna premiera Spectra Pack odbędzie się 8 kwietnia. Korki będą również dostępne od 2 kwietnia w przedsprzedaży na stronie PUMA.com i u wybranych partnerów handlowych.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764