logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spectrum z Good One PR

  PR 12.06.2018, przeczytano 410 razy

Agencja Good One PR wraz z początkiem czerwca rozpoczęła współpracę z DOMEM UBEZPIECZENIOWYM SPECTRUM. Do zadań agencji należy opracowanie i realizacja planu komunikacji, relacje z mediami oraz doradztwo w obszarze marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spectrum-z-good-one-pr,36845,artykul.html

DOM UBEZPIECZENIOWY SPECTRUM to ogólnopolska multiagencja zajmująca się sprzedażą produktów ubezpieczeniowych osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym. W chwili obecnej firma posiada blisko 140 placówek sprzedażowych działających w oparciu o model franczyzowy, agencyjny oraz oddziały własne na terenie kraju. DOM UBEZPIECZENIOWY SPECTRUM działa na rzecz ponad 30 towarzystw ubezpieczeniowych, wśród których znajdują się m.in. PZU, UNIQA, WARTA, Allianz, Ergo Hestia, Generali czy MTU. Firma oferuje ubezpieczenia komunikacyjne, na życie i majątkowe.

W ramach działań public relations agencja odpowiedzialna jest za PR korporacyjny, PR produktowy oraz doradztwo w zakresie reklamy. Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada Joanna Walczak.

Źródło: Good One PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764