logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Speedgames: Kaufland promuje się i wspiera odpowiedzialną jazdę

  PR 12.08.2022, przeczytano 485 razy
ilustracjastrzałka

16 sierpnia na Torze Modlin znani twórcy internetowi pod czujnym okiem Kuby Przygońskiego będą zgłębiać tajniki bezpiecznej jazdy w wymagających warunkach. Będzie to już 7. edycja popularnego wydarzenia. Tym razem do grona sponsorów promujących bezpieczną i odpowiedzialną jazdę dołącza sieć Kaufland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/speedgames%3A-kaufland-promuje-sie-i-wspiera-odpowiedzialna-jazde,396880,artykul.html

Kaufland jako odpowiedzialna sieć rozumie, że u podstaw każdego działania leży edukacja. Konsekwentnie angażuje więc klientów w swoje inicjatywy i pokazuje, jak w codziennym życiu zadbać o swoje zdrowie, otaczająca nas naturę oraz własne bezpieczeństwo. Już w najbliższy poniedziałek z pomocą zaznanych i lubianych osobistości ze świata social mediów, telewizji i sportu sieć skieruje uwagę odbiorców na kwestię bezpieczeństwa za kierownicą.

Zabawa, rywalizacja i… edukacja

Na Torze Modlin poza pełną emocji rywalizacją oraz dobrą zabawą, istotną rolę będzie miała edukacja w zakresie bezpiecznej jazdy w ekstremalnych warunkach.

Jesteśmy w trakcie wakacyjnych wyjazdów, gdzie ruch na trasach prowadzących do popularnych, turystycznych miejscowości jest większy niż zazwyczaj. To bardzo istotne, aby zachować wzmożoną czujność i za każdym razem wsiadając za kierownicę, być świadomym możliwych zagrożeń. Jako sieć, w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, regularnie wspieramy ciekawe i niestandardowe inicjatywy edukacyjne – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w sieci Kaufland Polska.

Speedgames to show motoryzacyjne, którego organizatorem i gospodarzem jest Kuba Przygoński – znany polski kierowca rajdowy. W trakcie show gwiazdy social mediów, telewizji i sportu sprawdzają oraz doskonalą swoje umiejętności m.in. w jeździe na czas czy w trudnych warunkach. Wydarzenie odbędzie się już w najbliższy poniedziałek, a jego transmisję będzie można obejrzeć na TikToku i Instagramie Kaufland Polska. Po świecie SpeedGames, specjalnie dla obserwatorów Kaufland, oprowadzać będzie sam Czarek Czaruje.

Źródło: Kaufland Polska Markety

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764