logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Speedyjet JM160 z Jet Media w drukarni MMM

  PR 20.06.2011, przeczytano 4248 razy
ilustracjastrzałka

W firmie „MMM” z Konstancina został uruchomiony ploter wielkoformatowy SpeedyJet JM160. Jest to premierowa instalacja nowej marki ploterów wprowadzonych na polski rynek przez Jet Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/speedyjet-jm160-z-jet-media-w-drukarni-mmm,12742,artykul.html

Pierwszy ploter w „MMM”
MMM istnieje od 2006r. Dotychczas funkcjonowała na rynku jako firma handlowa oraz pośrednik w produkcjach reklamowych. Ploter SpeedyJet JM160 to pierwszy ploter drukujący w firmie. Teraz głównym obszarem działalności „MMM” jest produkcja aplikacji drukowanych reklamowych. Klientami są głownie agencje reklamowe.

- O inwestycji w tę maszynę zadecydował bardzo korzystny stosunek ceny urządzenia i atramentu do jakości wytwarzanych aplikacji – powiedziała Magdalena Pietras -Nalewczyńska, właścicielka „MMM” - Pozwala nam to oferować wysokiej jakości produkty w atrakcyjnej dla klienta cenie. Planujemy poszerzenie naszego parku maszynowego o kolejny taki model.

Ploter SpeedyJet JM160
To bardzo ekonomiczny i prosty ploter solwentowy o szerokości zadruku 160 cm. Urządzenie wyposażone jest w części i rozwiązania pochodzące bezpośrednio od znanych i cenionych producentów tego typu sprzętu. Sercem urządzenia jest głowica EPSON typu DX5 - generuje ona kroplę o trzech rozmiarach, a maksymalna rozdzielczość druku wynosi 1440x1440 dpi. Maszyna posiada stałe zasilanie w atrament MediaINK. Cena urządzenia gotowego do pracy wraz z instalacją u klienta wynosi 44 000 zł netto.

Źródło: Jet Media



avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: jetmedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764