logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile buduje nowy dział sprzedaży

  PR 27.11.2023, przeczytano 494 razy
ilustracja

Spicy Mobile rekrutuje i tworzy nowy dział sprzedaży. Na jego czele stanął Przemysław Woźniak, od lat związany z agencją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-buduje-nowy-dzial-sprzedazy,402242,artykul.html

W ramach struktur agencji Spicy Mobile pojawił się dział New Business, dedykowany sprzedaży bezpośredniej i obsłudze klientów agencyjnych, z wyjątkiem dużych domów mediowych. Na czele nowej struktury stanął Przemysław Woźniak, związany z agencją Spicy Mobile od 2016 r., dotychczas odpowiedzialny za zarządzanie budżetami klientów bezpośrednich, m.in. Agata Meble, Pracuj.pl, Sokołów i MB Recycling.

Zmiany wynikają z naszej strategii rozwoju oraz adaptacji do potrzeb rynku. Chcemy być agencją pierwszego wyboru dla firm różnej wielkości i z różnych branż, które szukają know-how, technologii i profesjonalnego wsparcia mediowego w kanałach mobile i desktop” – podkreśla Przemysław Woźniak. – „Otwieramy się na wszystkie dostępne kanały marketingu, aby zapewnić naszym klientom kompleksową obsługę”.

W ramach reorganizacji kilka kluczowych osób zyskało nowe stanowiska. Paulina Matwijczyk awansowała na stanowisko Managera ds. Klientów Kluczowych/Bezpośrednich. Będzie z nią współpracować Julia Szczepkowska, która została nowym Account Managerem. Do działu dołączyła też Marta Sielska, która do niedawna z ramienia Spicy Mobile współpracowała z dużymi domami mediowymi. Teraz jako Business & Partnership Manager będzie rozwijać ofertę dla klientów agencyjnych niesieciowych. Pomagać jej w tym będzie Joanna Christowa (Communication Planner). Nową osobą w zespole jest Weronika Filipczuk, która objęła stanowisko Junior Account Managera i będzie wspierać zespół w projektach new business.

Reorganizacja dotyczy także obowiązków Tomasza Kąkola, dotychczas zajmującego się sprzedażą agencyjną. Będzie on odpowiadał za współpracę ze strategicznym partnerem – Polsat Media – w przypadku którego oferta Spicy Mobile jest częścią produktu Polsat Media Mobile. Dodatkowo skupi się na rozwoju projektu „Ad Fusion”, pozwalającego na zupełnie nowe możliwości w środowisku programmatic.

Po wielu latach współpracy z najważniejszymi agencjami w kraju przyszedł czas na nowe wyzwania. Uważam, że jesteśmy w czasach rozkwitu martech, więc warto, aby Ad Fusion uczestniczyło w tym procesie” – uważa Tomasz Kąkol.

Dodatkowo zespół sprzedaży zostanie wsparty przez osobę Piotra Jurka, którego głównym zadaniem będzie wdrażanie nowych technologii, opracowywanie innowacyjnych produktów oraz analiza danych.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Nikon wprowadza cztery typy kreatywnych tabel LUT i jeden typ technicznej tabeli LUT, opracowanych we współpracy z firmą RED. Wszystkie są dostępne bezpłatnie i mogą być wykorzystywane do obróbki kolorystycznej materiałów wideo zarejestrowanych w formacie N-Log aparatami bezlusterkowymi firmy Nikon1. Ponadto można je również wczytać do...
Celebracja smaku w kampanii Alpro
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału1, wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni...
Metody na stres w kampanii Persen
Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.
Canon: plotery Arizona 1300 z technologią FLXflow
Canon ogłosił wprowadzenie technologii FLXflow do serii ploterów płaskich Arizona 1300, oferując nowe funkcje, które znacząco zwiększają wydajność i produktywność urządzeń. Nowa technologia, wcześniej znana jako FLOW, oferuje nie tylko funkcję „Hold” (przytrzymywanie materiału na stole bez podziału na strefy), ale także opcjonalne funkcje...
Trzy maszyny Agfa w firmie Reklamepartner
Firma Reklamepartner Graphics z Sofiemyr (Norwegia), zainwestowała ostatnio w dwie nowe maszyny wielkoformatowe Agfa – Avinci CX3200 i Oberon RTR 3300. W sumie posiada obecnie trzy rozwiązania inkjetowe tego dostawcy. Oznacza to, że niemal cała realizowana tu produkcja poligraficzna bazuje na maszynach Agfa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764