logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile i Panparagon łączą reklamę z tradycyjną sprzedażą

  PR 11.05.2021, przeczytano 541 razy
ilustracjastrzałka

Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile nawiązała współpracę z aplikacją do przechowywania paragonów PanParagon. W jej efekcie reklamodawcy dostaną odpowiedź, czy użytkownik, który widział reklamę na urządzeniu mobilnym, w rzeczywistości dokonał zakupu w tradycyjnej placówce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-i-panparagon-lacza-reklame-z-tradycyjna-sprzedaza,391412,artykul.html

W ramach współpracy firm Spicy Mobile i PanParagon stworzono nowe narzędzie pomiaru efektywności kampanii reklamowych na mobile’u. Przygotowany na jego podstawie raport post-buy pozwala jednoznacznie ocenić, czy kampania zakończyła się sukcesem i to w przełożeniu na tradycyjną sprzedaż. Dane dotyczące zakupionych produktów pochodzą z paragonów fiskalnych, które są wczytywane do aplikacji PanParagon. Są to więc „twarde” dane, a nie dane szacunkowe czy deklaratywne.

- Podstawą skutecznego dotarcia do konsumenta jest dokładnie rozpoznanie jego zwyczajów i potrzeb. Dzięki współpracy z PanemParagonem i połączeniu naszych kompetencji big data wiemy, jakiego rodzaju produkty kupili użytkownicy, którzy zobaczyli reklamę klienta na stronie lub w aplikacji mobilnej, gdzie dokonali zakupu oraz za ile – podkreśla Tomasz Kąkol ze Spicy Mobile. – Takie informacje dają obraz tego, jak mobile przekłada się na tradycyjną sprzedaż. Dzięki nim reklamodawcy mogą też lepiej zaplanować przyszłe działania.

PanaParagona pobrało już niemal 500 tysięcy osób. Aplikacja służy do przechowywania paragonów oraz wspiera użytkowników w zarządzaniu dowodami zakupu. Program bazuje na technologii OCR. Wystarczy, że użytkownik za pomocą aplikacji zeskanuje paragon, aby system automatycznie i anonimowo odczytał widoczne na nim dane. Dziennie do aplikacji wprowadzanych jest kilka tysięcy paragonów.

- PanParagon to aplikacja istniejąca od kilku lat i niezmiennie ciesząca się wśród użytkowników dużą popularnością – dodaje Antonina Grzelak odpowiedzialna za biznesowy rozwój aplikacji - Konsumenci znajdują w niej realne korzyści, począwszy od przechowywania paragonów i kart lojalnościowych, poprzez kontrolowanie statystyk wydatków, możliwość tworzenia list zakupowych, korzystania z gazetek i kuponów promocyjnych, aż po niezwykle atrakcyjną możliwość ubezpieczenia sprzętu elektronicznego. PanParagon to swoisty „kombajn” ułatwiający kontrolę domowego budżetu i oszczędzanie na codziennych wydatkach. To, co jednak najważniejsze z naszej perspektywy, to zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom. Wszystkie dane, jakimi dysponujemy, są całkowicie anonimowe. Zresztą, by korzystać z aplikacji, nie trzeba nawet zakładać w niej konta.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764