logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile i Panparagon łączą reklamę z tradycyjną sprzedażą

  PR 11.05.2021, przeczytano 585 razy
ilustracjastrzałka

Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile nawiązała współpracę z aplikacją do przechowywania paragonów PanParagon. W jej efekcie reklamodawcy dostaną odpowiedź, czy użytkownik, który widział reklamę na urządzeniu mobilnym, w rzeczywistości dokonał zakupu w tradycyjnej placówce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-i-panparagon-lacza-reklame-z-tradycyjna-sprzedaza,391412,artykul.html

W ramach współpracy firm Spicy Mobile i PanParagon stworzono nowe narzędzie pomiaru efektywności kampanii reklamowych na mobile’u. Przygotowany na jego podstawie raport post-buy pozwala jednoznacznie ocenić, czy kampania zakończyła się sukcesem i to w przełożeniu na tradycyjną sprzedaż. Dane dotyczące zakupionych produktów pochodzą z paragonów fiskalnych, które są wczytywane do aplikacji PanParagon. Są to więc „twarde” dane, a nie dane szacunkowe czy deklaratywne.

- Podstawą skutecznego dotarcia do konsumenta jest dokładnie rozpoznanie jego zwyczajów i potrzeb. Dzięki współpracy z PanemParagonem i połączeniu naszych kompetencji big data wiemy, jakiego rodzaju produkty kupili użytkownicy, którzy zobaczyli reklamę klienta na stronie lub w aplikacji mobilnej, gdzie dokonali zakupu oraz za ile – podkreśla Tomasz Kąkol ze Spicy Mobile. – Takie informacje dają obraz tego, jak mobile przekłada się na tradycyjną sprzedaż. Dzięki nim reklamodawcy mogą też lepiej zaplanować przyszłe działania.

PanaParagona pobrało już niemal 500 tysięcy osób. Aplikacja służy do przechowywania paragonów oraz wspiera użytkowników w zarządzaniu dowodami zakupu. Program bazuje na technologii OCR. Wystarczy, że użytkownik za pomocą aplikacji zeskanuje paragon, aby system automatycznie i anonimowo odczytał widoczne na nim dane. Dziennie do aplikacji wprowadzanych jest kilka tysięcy paragonów.

- PanParagon to aplikacja istniejąca od kilku lat i niezmiennie ciesząca się wśród użytkowników dużą popularnością – dodaje Antonina Grzelak odpowiedzialna za biznesowy rozwój aplikacji - Konsumenci znajdują w niej realne korzyści, począwszy od przechowywania paragonów i kart lojalnościowych, poprzez kontrolowanie statystyk wydatków, możliwość tworzenia list zakupowych, korzystania z gazetek i kuponów promocyjnych, aż po niezwykle atrakcyjną możliwość ubezpieczenia sprzętu elektronicznego. PanParagon to swoisty „kombajn” ułatwiający kontrolę domowego budżetu i oszczędzanie na codziennych wydatkach. To, co jednak najważniejsze z naszej perspektywy, to zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom. Wszystkie dane, jakimi dysponujemy, są całkowicie anonimowe. Zresztą, by korzystać z aplikacji, nie trzeba nawet zakładać w niej konta.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawskie kawiarnie coraz częściej korzystają z potencjału neonów LED od Ledon Design, by wyróżnić swoje lokale na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę klientów. Dzięki nowoczesnej technologii i szerokim możliwościom personalizacji, neon na ścianę staje się nie tylko efektownym elementem dekoracyjnym, ale również skutecznym narzędziem...
Agencja kreatywna Amooco nawiązała strategiczną współpracę z marką Tefal, znanym producentem sprzętów domowych i kuchennych. Celem tej kooperacji jest tworzenie efektywnych kampanii marketingowych, które wspierają sprzedaż oraz angażują konsumentów w okresie przedświątecznym.
Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764