WIADOMOŚCI

Spicy Mobile poszerza zespół i dalej rekrutuje

Mateusz Zawiślak  PR 14.11.2017, przeczytano 150 razy

Jarek Jezuita dołączył do zespołu agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile. W związku z dynamicznym rozwojem spółka cały czas szuka nowych pracowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-poszerza-zespol-i-dalej-rekrutuje,34478,artykul.html

Jarek Jezuita objął stanowisko Mobile Traffic Executive. Wcześniej związany był z firmą e-Signals, gdzie pełnił funkcję Koordynatora Projektów. W Spicy Mobile jest odpowiedzialny za nadzór nad kampaniami reklamowymi na stronach mobilnych oraz w aplikacjach.

Spicy Mobile realizuje kampanie reklamowe na powierzchni przekraczającej 700 mln odsłon miesięcznie. Dzięki sieci reklamowej Mobigate umożliwia z kolei dotarcie do 3 milionów użytkowników polskich aplikacji mobilnych.

Spicy Mobile jest także twórcą badania Mobience, którego wyniki służą lepszemu poznaniu społeczności mobinautów w Polsce oraz są wykorzystywane przy planowaniu i optymalizowaniu kampanii reklamowych. Z uwagi na rozbudowę kompetencji agencji w obszarze „big data”, do zespołu poszukiwane są osoby na stanowisko Data Scientist.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Historia Polski odtworzona z klocków Lego w oprawie projektorów Sony
Pomysł na HistoryLand narodził się z połączenia dwóch pasji – do historii i budowania z klocków LEGO. To interaktywne centrum jest spełnieniem marzeń jego twórców – Marcina Pietruchy oraz Marcina i Krzysztofa Tobolskich, którzy od dziecka lubili budować z klocków. Pierwsza powstała makieta Sukiennic. Później kolejne. Jest ich obecnie dziesięć, ale twórcy zapowiadają kolejne....
Jedno z ostatnich badań Salesforce poświęcono rynkowi reklamy cyfrowej. Opublikowany niedawno raport wskazuje silną koncentrację firm na personalizowaniu przekazu reklamowego, konieczność wykorzystywania wielu źródeł danych o konsumentach oraz potrzebę skuteczniejszych wskaźników pomiaru sukcesu.
8574 przebadane kobiety w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”
Przez cały rok 2017 trwała jubileuszowa, X edycja kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, organizowana przez Grupę Muszkieterów, zrzeszającą sieci Intermarché i Bricomarché. W trakcie akcji przebadano łącznie ponad 8,5 tys. kobiet. U 926 z nich wykryto zmianę łagodną, a 240 skierowano na dalszą diagnostykę. W ramach kampanii Grupa Muszkieterów przeprowadziła również sondę uliczną, pytając...
Mindshare Polska: Awanse i nowi liderzy zespołów klienckich
Żaneta Szysz oraz Małgorzata Żeleźnik awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska. Wraz z objęciem funkcji Director, Client Leadership Żaneta Szysz będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem realizującym działania komunikacyjne dla wszystkich brandów koncernu Unilever w Polsce. Nowym Managerem w zespole pracującym dla marek Unilever została Małgorzata Żeleźnik, która zarządza dz...
Ósma edycja Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych po raz kolejny udowodniła jak istotna jest integracja firm z branży. Jeszcze większa frekwencja uczestników, miła atmosfera, rozmowy prywatne i biznesowe pozwalają lepiej poznać się firmom zrzeszonym w PIAP. Po raz kolejny formuła wydarzenia sprawdziła się w 100%.
 
piątek 23.02.2018, 92 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone