logo
WIADOMOŚCI

Spicy Mobile poszerza zespół i dalej rekrutuje

Mateusz Zawiślak  PR 14.11.2017, przeczytano 175 razy

Jarek Jezuita dołączył do zespołu agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile. W związku z dynamicznym rozwojem spółka cały czas szuka nowych pracowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-poszerza-zespol-i-dalej-rekrutuje,34478,artykul.html

Jarek Jezuita objął stanowisko Mobile Traffic Executive. Wcześniej związany był z firmą e-Signals, gdzie pełnił funkcję Koordynatora Projektów. W Spicy Mobile jest odpowiedzialny za nadzór nad kampaniami reklamowymi na stronach mobilnych oraz w aplikacjach.

Spicy Mobile realizuje kampanie reklamowe na powierzchni przekraczającej 700 mln odsłon miesięcznie. Dzięki sieci reklamowej Mobigate umożliwia z kolei dotarcie do 3 milionów użytkowników polskich aplikacji mobilnych.

Spicy Mobile jest także twórcą badania Mobience, którego wyniki służą lepszemu poznaniu społeczności mobinautów w Polsce oraz są wykorzystywane przy planowaniu i optymalizowaniu kampanii reklamowych. Z uwagi na rozbudowę kompetencji agencji w obszarze „big data”, do zespołu poszukiwane są osoby na stanowisko Data Scientist.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Mickiewicz w gumiakach: Identyfikacja i koncept komunikacyjny winnicy Mickiewiczów
Zespół Opus B Brand Design stworzył identyfikację oraz koncept komunikacyjny rodzinnej winnicy Mickiewiczów.
Podwójny sukces promocyjny SGGW
Anna Kiryjow z Biura Prasowego SGGW została wybrana na Prezeskę Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom", a ubiegłoroczna kampania promocyjna Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego prowadzona pod hasłem "SGGW - sukces z natury" otrzymała wyróżnienie podczas XXXI konferencji Stowarzyszenia "PRom". Obydwa te osiagnięcia świadczą...
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla marki LOVI, aż 8 na 10 młodych mam w Polsce doświadczyło problemów związanych z karmieniem dziecka piersią.
Kampania reklamowa żelków Akuku
Marka Akuku! postawiła na super bohatera. Został nim sympatyczny AKUK, który ukrył się w każdej paczce żelków, zawadiacko uśmiecha się do konsumentów ze wszystkich opakowań, a ponadto gra główną rolę w najnowszej kampanii marki. Niebieski stworek przetestował odmienione żelki i nowe propozycje Akuku!. Słodkości podbiły jego serce za sprawą...
Biała Fabryka łódzkimi markami stoi: Wystawa Polishup
Od 13 czerwca do 31 sierpnia, w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, będzie można oglądać wystawę PolishUp, przedstawiającą 40 wyjątkowych polskich produktów, w tym aż 20 z województwa łódzkiego. Wystawa jest częścią projektu BiznesUp! design made in Poland wspierającego młodych projektantów i producentów w promocji swoich produktów za granicą. Ekspozycja ...
 
poniedziałek 18.06.2018, 151 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone