logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Spicy Mobile publikuje raport „We are connected”

  PR 19.11.2020, przeczytano 739 razy
ilustracja

Tegoroczny raport Spicy Mobile jest już dostępny. Publikacja, przygotowana pod hasłem „We are connected”, stanowi odpowiedź na pytania o pozycję mobile’a na rynku mediów i w strategiach biznesowych firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-publikuje-raport-_we-are-connected_,389237,artykul.html

Co roku Spicy Mobile przygotowuje raport branżowy, w którym podsumowuje najważniejsze zmiany w marketingu mobilnym i wyznacza trendy na kolejny rok. Tegoroczna publikacja nie mogła pozostać obojętna wobec gwałtownych zmian na rynku mediów i szybkiego rozwoju e-commerce. Składa się na nią wiedza i doświadczenie blisko 30 ekspertów reprezentujących świat reklamy, handlu internetowego, technologii marketingowych (MarTech), badań i nauki. Honorowy patronat nad raportem „We are connected” objął Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

- Wydarzenia z początku roku przyspieszyły transformację cyfrową. Aby oddać charakter tej zmiany, tegoroczny raport przygotowaliśmy pod hasłem We are connected. Pokazujemy w nim, jak konsumenci korzystają z różnych urządzeń, jak mobile przejmuje nasze kolejne doświadczenia, a także jak wpływa na inne kanały. Odpowiadamy też na najważniejsze pytanie, jak marki i wydawcy mogą docierać do migrujących między różnymi kanałami i urządzeniami użytkowników – podkreśla Artur Zawadzki, członek zarządu Spicy Mobile.

W przygotowanie raportu zaangażowało się 25 firm, m.in. wydawcy medialni (RMF FM, TVN Media), sieci handlowe i platformy e-commerce (Agata SA, Bonami.pl, Ikea, Żabka), agencje i domy mediowe (LiquidThread, Media Direction OMD, Media On, Mindshare, Initiative, Spark Foundry, VMLY&R, Wavemaker), środowisko naukowe i firmy doradcze (Uniwersytet SWPS, PwC), a także dostawcy rozwiązań technologicznych (OmniConsole, One Horizon, Performance Media, Proxi.cloud, Sales Tube). Nie zabrakło również głosu ze strony przedstawicieli PBI oraz Gemius w temacie nowego badania cross-mediowego Mediatel, które obejmuje pasywny pomiar konsumpcji internetu, telewizji oraz radia.

  • Raport „We are connected” można pobrać bezpłatnie TUTAJ.

Publikacja jest także dostępna w wersji drukowanej w nakładzie 1000 egzemplarzy. W formie dodatku zostały do niej dołączone wyniki badania zrealizowanego przez Spicy Mobile na przełomie lipca i sierpnia br. wśród blisko 100 osób odpowiedzialnych za planowanie i realizację kampanii reklamowych.

- Odpowiedzi, które otrzymaliśmy, pokazują wyraźnie, jak w wyniku lockdownu zmienił się rynek reklamowy w Polsce oraz oczekiwania samych reklamodawców. Wniosek jest jeden – nawet w obliczu kryzysu firmy nie mogą sobie pozwolić na rezygnację z działań marketingowych wspierających sprzedaż – dodaje Tomasz Kąkol, dyrektor sprzedaży w Spicy Mobile.

Raport „We are connected” to już czwarta publikacja tego typu, której wydawcą jest Spicy Mobile. Wcześniej agencja przygotowała przegląd trendów na rynku mobilnym „Mobile is spicy” (2017), a także raporty „Big Data & Mobile”(2018) oraz „Aplikacje mobilne” (2019). Wszystkie wydawnictwa ukazały się pod honorowym patronatem IAB Polska. Z ramienia Spicy Mobile za redakcję i koordynację projektu odpowiada agencja Szmalec PR.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przewodnik dla Influencerów od ekspertów IAB Polska
Jak skutecznie budować jakościowe relacje z markami, działając etycznie, zgodnie z prawem i dobrymi praktykami? Jak negocjować umowy, tworzyć angażujące treści i nie utonąć w gąszczu regulacji? Przewodnik dla Influencerów i Twórców Internetowych od IAB Polska jest kompleksowym źródłem wiedzy dla osób planujących rozwijać karierę w świecie...
Raport „Kreatywność w biznesie”
W ubiegłym tygodniu swoją premierę miał raport, który powstał z inicjatywy Centrum Kreatywności Targowa - Targowa Creativity Centre, warszawskiego inkubatora prowadzonego przez Krajową Izbę Gospodarczą.
Nowy raport o programach lojalnościowych SARE
Liczący 500 stron dokument oferuje szczegółowe analizy, praktyczne wskazówki oraz insighty, które odkrywają prawdziwe oczekiwania i motywacje klientów wobec programów lojalnościowych. Nowy raport o programach lojalnościowych ujawnia, co naprawdę napędza lojalność klientów w Polsce.
ESG update. Nowy trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska
Nowe regulacje prawne, rosnąca świadomość i zmiana oczekiwań konsumentów oraz przede wszystkim nowe wyzwania globalne jak np. społeczna odpowiedzialność marek, ład korporacyjny, etyka czy walka o ochronę środowiska to zagadnienia, przed którymi staje dziś biznes. Grupa Robocza Public Relations IAB Polska przygotowała trendbook z praktycznymi, z punktu widzenia firm,...
ESG update. Marki powinny poruszać kwestie ważne społecznie
Nowe regulacje prawne, rosnąca świadomość i zmiana oczekiwań konsumentów oraz przede wszystkim nowe wyzwania globalne jak np. społeczna odpowiedzialność marek, ład korporacyjny, etyka czy walka o ochronę środowiska to zagadnienia, przed którymi staje dziś biznes. Zatem nic dziwnego, że niemal połowa agencji PR (w ujęciu globalnym)...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764