Po uruchomieniu nowego podmiotu specjalizującego się w promocji aplikacji m-commerce – Just Run App, agencja Spicy Mobile sukcesywnie rozbudowuje dział sprzedaży. Do zespołu dołączyły dwie osoby – Karolina Gorzałka oraz Angela Mikołajczuk.
Angela Mikołajczuk w wyniku wewnętrznego awansu zajęła stanowisko Mobile Traffic Executive. Do jej obowiązków należy nadzór nad kampaniami reklamowymi na stronach oraz w aplikacjach mobilnych. Z kolei Karolina Gorzałka jest nową osobą w Spicy Mobile. Jako Junior Media Planner/Buyer odpowiada za planowanie i obsługę mobilnych kampanii reklamowych oraz kontakt z klientami.
Tylko w ciągu pierwszego półrocza 2018 r. agencja Spicy Mobile zrealizowała ponad 300 kampanii reklamowych dla domów mediowych oraz klientów bezpośrednich, wykorzystując każdy dostępny kanał emisji: kampanie display na stronach oraz w aplikacjach mobilnych, kampanie SMS/MMS oraz komunikaty PUSH. Działania realizowane były w oparciu o autorskie narzędzia analityczne – precyzyjne geotargetowanie oraz wyniki pasywnego pomiaru korzystania z urządzeń mobilnych z systemem Android. Obecnie Spicy Mobile inwestuje w usługi wspierające rozwój branży m-commerce (w ramach Just Run App), rozbudowę własnej technologii oraz projekty doradczo-badawcze.
Źródło: Spicy Mobile