logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile rozbudowuje dział sprzedaży

  PR 05.07.2018, przeczytano 586 razy
Od lewej - Angela Mikołajczuk i Karolina Gorzałka

Po uruchomieniu nowego podmiotu specjalizującego się w promocji aplikacji m-commerce – Just Run App, agencja Spicy Mobile sukcesywnie rozbudowuje dział sprzedaży. Do zespołu dołączyły dwie osoby – Karolina Gorzałka oraz Angela Mikołajczuk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-rozbudowuje-dzial-sprzedazy,37151,artykul.html

Angela Mikołajczuk w wyniku wewnętrznego awansu zajęła stanowisko Mobile Traffic Executive. Do jej obowiązków należy nadzór nad kampaniami reklamowymi na stronach oraz w aplikacjach mobilnych. Z kolei Karolina Gorzałka jest nową osobą w Spicy Mobile. Jako Junior Media Planner/Buyer odpowiada za planowanie i obsługę mobilnych kampanii reklamowych oraz kontakt z klientami.  

Tylko w ciągu pierwszego półrocza 2018 r. agencja Spicy Mobile zrealizowała ponad 300 kampanii reklamowych dla domów mediowych oraz klientów bezpośrednich, wykorzystując każdy dostępny kanał emisji: kampanie display na stronach oraz w aplikacjach mobilnych, kampanie SMS/MMS oraz komunikaty PUSH. Działania realizowane były w oparciu o autorskie narzędzia analityczne – precyzyjne geotargetowanie oraz wyniki pasywnego pomiaru korzystania z urządzeń mobilnych z systemem Android. Obecnie Spicy Mobile inwestuje w usługi wspierające rozwój branży m-commerce (w ramach Just Run App), rozbudowę własnej technologii oraz projekty doradczo-badawcze.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764