logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile rozpoczyna współpracę z Fundacją Viva

  PR 06.05.2025, przeczytano 268 razy
ilustracja

Spicy Mobile i Fundacja Viva! łączą siły. Współpraca komunikacyjna potrwa przez cały 2025 rok i jest częścią rozwijanego przez agencję programu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-rozpoczyna-wspolprace-z-fundacja-viva,408661,artykul.html

Agencja Spicy Mobile zainaugurowała długofalową współpracę z Fundacją Viva! Akcja dla Zwierząt. Partnerstwo obejmuje serię kampanii pro bono zaplanowanych na 2025 rok. Pierwszą z nich była akcja „Nie możesz na to patrzeć?”, promująca przekazanie 1,5% podatku na rzecz fundacji. To największy jak dotąd projekt CSR w historii agencji – i, jak zapowiadają przedstawiciele Spicy Mobile, nie ostatni.

– W ostatnich latach angażowaliśmy się w różne kampanie społeczne, bo wierzymy, że nasze możliwości i potencjał reklamowy mogą realnie wspierać ważne inicjatywy. Współpracę z Fundacją Viva! zaplanowaliśmy długofalowo – jesteśmy przekonani, że razem możemy skutecznie promować ideę odpowiedzialności społecznej i działania na rzecz ochrony zwierząt. Nasze narzędzia reklamowe pozwolą dotrzeć z tym przekazem do szerokiego grona odbiorców i zwiększyć zaangażowanie w działalność fundacji – mówi Przemysław Woźniak ze Spicy Mobile.

Startując z kampanią „Nie możesz na to patrzeć?”, Spicy Mobile i Fundacja Viva! zwracają uwagę na problem przemocy wobec zwierząt i społecznej obojętności. Kreacja odnosi się do zjawiska odwracania wzroku od cierpienia i zachęca do refleksji. Emocjonalny przekaz wzmocniono nowoczesnymi formatami reklamowymi, które umożliwiają interakcję z odbiorcą.

 Przekaz naszej kampanii 1,5% – „Nie możesz na to patrzeć?” – to najczęstsze zdanie, które słyszymy zaraz po tym, kiedy w biurze fundacji rozlega się dźwięk telefonu. To znak, że doszło do kolejnej zwierzęcej krzywdy, że zaraz będziemy gdzieś jechać, wyrywać kogoś z rąk oprawców, leczyć go i szukać mu lepszej przyszłości. A to tylko skrawek naszej działalności, choć ten najbardziej chwytający za serce. Wiemy, że przyszłość naszej misji – walki o prawa zwierząt – zależy także od tego, czy odpowiednio wykorzystamy technologie mobilne, które stanowią tak ważną część dzisiejszej rzeczywistości. Dlatego bardzo cieszymy się ze współpracy z agencją Spicy Mobile – komentuje Anna Zielińska, wiceprezeska Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva!

Fundacja Viva! to jedna z największych i najbardziej aktywnych organizacji w Polsce działających na rzecz dobrostanu wszystkich zwierząt. Jej działania wspiera ponad 450 wolontariuszy w całym kraju. Stowarzyszenie prowadzi kilkanaście ogólnopolskich kampanii oraz setki oddolnych inicjatyw – od interwencji i postępowań sądowych, przez edukację i promocję adopcji, po nagłaśnianie nieetycznych praktyk wobec zwierząt.

W ramach zaplanowanych na 2025 rok działań reklamowych fundacja chce dotrzeć do miłośników zwierząt, zwiększyć społeczne zaangażowanie oraz nagłośnić tematy, które bez wsparcia narzędzi cyfrowych często pozostają niezauważone.

– Chcemy na stałe włączyć współpracę z organizacjami pozarządowymi do naszego modelu działania. Dysponujemy zespołem, zasobami i technologią, które mogą realnie wspierać tych, którzy zmieniają świat na lepsze. Partnerstwa z fundacjami i stowarzyszeniami pokazują, że potrafimy efektywnie współpracować z organizacjami o różnym profilu. Najważniejsze są dla nas wartości i realna zmiana, jaką niosą wspólnie realizowane kampanie – zaznacza Przemysław Woźniak.

Obecnie Spicy Mobile wspólnie z Fundacją Viva! realizuje działania promujące 19. Ogólnopolski Tydzień Wege – największy i najstarszy event popularyzujący kuchnię roślinną i weganizm w Polsce. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 19–25 maja i obejmie cykl wydarzeń w różnych miastach w kraju. W programie przewidziano m.in. wegańskie grille, degustacje oraz spotkania ze sportowcami-weganami. Inicjatywa promuje nie tylko dietę roślinną, ale też postawy społeczne: empatię, szacunek do zwierząt, profilaktykę chorób cywilizacyjnych i zdrowy styl życia.

Źródło: Spicy Mobile

Dodatkowe informacje:

Spicy Mobile to agencja komunikacji mobilnej oraz twórca pierwszej w Polsce platformy marketingu aplikacji mobilnych dedykowanej reklamodawcom i wydawcom – Mobigate. Firma realizuje kampanie reklamowe na powierzchni przekraczającej 700 mln odsłon miesięcznie, a także oferuje zaawansowane rozwiązania technologiczne i badawcze dedykowane kanałowi mobile.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764