logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile wprowadziła nielimitowany płatny urlop dla pracowników

  PR 12.07.2022, przeczytano 759 razy
Artur Zawadzki

Spicy Mobile od stycznia br. testuje wyjątkowy program zarządzania, którym objęto wszystkich pracowników firmy – nielimitowany płatny urlop. Tym samym polska firma wprowadza ideę „work-life balance” na najwyższy możliwy poziom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-wprowadzila-nielimitowany-platny-urlop-dla-pracownikow,396566,artykul.html

Do końca wakacji do Sejmu ma wpłynąć projekt ustawy, która wprowadza siedmiogodzinny dzień pracy w Polsce. Nie czekając na ustawodawców, wielu pracodawców wprowadziło własne rozwiązania, jak na przykład wolne piątki, które skracają tygodniowy wymiar czasu pracy. Polska spółka Spicy Mobile, która działa w obszarze marketingu mobilnego i nowych technologii, postanowiła iść o krok dalej i oferuje nielimitowany płatny urlop dla wszystkich pracowników. Zasada działania programu – jak podkreśla Artur Zawadzki, partner zarządzający w Spicy Mobile – jest bardzo prosta: - skupiamy się na rezultatach pracy, a nie na tym, ile godzin ona trwała. W efekcie firma oferuje pracownikom tyle czasu wolnego, ile potrzebują.

- Okres pandemii i lockdownów całkowicie zmienił sposób pracy. Zauważyliśmy, że pracownicy pracują w domu w różnych godzinach i więcej niż wcześniej. Tymczasem produktywność wymaga odpoczynku. To tak jak w sporcie, nie można dopuścić do przetrenowania. To otworzyło nam oczy, aby zmienić organizację pracy i dać pracownikom swobodę w zarządzaniu własnym czasem i projektami – przyznaje Artur Zawadzki, który sam od lat łączy prowadzenie firmy z wyczerpującymi treningami i startami w prestiżowych zawodach triatlonowych Ironman.

Jak wynika z analiz Spicy Mobile, pracownicy chętnie korzystają z programu. Tylko w dziale sprzedaży liczba dni wolnych od pracy wzrosła o 92% w pierwszym półroczu 2022 roku w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. Rekordzista przebywał na urlopie 36 dni.

- Wdrożenie programu poprawiło organizację pracy oraz morale w zespole – przyznaje Tomasz Kąkol, dyrektor sprzedaży w Spicy Mobile. – Choć w porównaniu do zeszłego roku pracownicy znacząco częściej korzystają z urlopu, jakość pracy nie spadła. Pracownicy tak się organizują, aby z jednej strony zrealizować powierzone im zadania, a z drugiej mieć więcej czasu na życie osobiste. Cieszę się, że mogę być częścią tego eksperymentu.

Spicy Mobile planuje testować program do końca 2022 roku. Po tym czasie firma dokona jego ewaluacji w oparciu o wyniki finansowe oraz wewnętrzny audyt. Poza nielimitowanym urlopem łączenie życia prywatnego z zawodowym ułatwia hybrydowy model pracy. Pracownicy sami decydują, w jakie dni chcą pracować z biura.


Spicy Mobile

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764