logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile wprowadziła nielimitowany płatny urlop dla pracowników

  PR 12.07.2022, przeczytano 918 razy
Artur Zawadzki

Spicy Mobile od stycznia br. testuje wyjątkowy program zarządzania, którym objęto wszystkich pracowników firmy – nielimitowany płatny urlop. Tym samym polska firma wprowadza ideę „work-life balance” na najwyższy możliwy poziom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-wprowadzila-nielimitowany-platny-urlop-dla-pracownikow,396566,artykul.html

Do końca wakacji do Sejmu ma wpłynąć projekt ustawy, która wprowadza siedmiogodzinny dzień pracy w Polsce. Nie czekając na ustawodawców, wielu pracodawców wprowadziło własne rozwiązania, jak na przykład wolne piątki, które skracają tygodniowy wymiar czasu pracy. Polska spółka Spicy Mobile, która działa w obszarze marketingu mobilnego i nowych technologii, postanowiła iść o krok dalej i oferuje nielimitowany płatny urlop dla wszystkich pracowników. Zasada działania programu – jak podkreśla Artur Zawadzki, partner zarządzający w Spicy Mobile – jest bardzo prosta: - skupiamy się na rezultatach pracy, a nie na tym, ile godzin ona trwała. W efekcie firma oferuje pracownikom tyle czasu wolnego, ile potrzebują.

- Okres pandemii i lockdownów całkowicie zmienił sposób pracy. Zauważyliśmy, że pracownicy pracują w domu w różnych godzinach i więcej niż wcześniej. Tymczasem produktywność wymaga odpoczynku. To tak jak w sporcie, nie można dopuścić do przetrenowania. To otworzyło nam oczy, aby zmienić organizację pracy i dać pracownikom swobodę w zarządzaniu własnym czasem i projektami – przyznaje Artur Zawadzki, który sam od lat łączy prowadzenie firmy z wyczerpującymi treningami i startami w prestiżowych zawodach triatlonowych Ironman.

Jak wynika z analiz Spicy Mobile, pracownicy chętnie korzystają z programu. Tylko w dziale sprzedaży liczba dni wolnych od pracy wzrosła o 92% w pierwszym półroczu 2022 roku w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. Rekordzista przebywał na urlopie 36 dni.

- Wdrożenie programu poprawiło organizację pracy oraz morale w zespole – przyznaje Tomasz Kąkol, dyrektor sprzedaży w Spicy Mobile. – Choć w porównaniu do zeszłego roku pracownicy znacząco częściej korzystają z urlopu, jakość pracy nie spadła. Pracownicy tak się organizują, aby z jednej strony zrealizować powierzone im zadania, a z drugiej mieć więcej czasu na życie osobiste. Cieszę się, że mogę być częścią tego eksperymentu.

Spicy Mobile planuje testować program do końca 2022 roku. Po tym czasie firma dokona jego ewaluacji w oparciu o wyniki finansowe oraz wewnętrzny audyt. Poza nielimitowanym urlopem łączenie życia prywatnego z zawodowym ułatwia hybrydowy model pracy. Pracownicy sami decydują, w jakie dni chcą pracować z biura.


Spicy Mobile

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
Design Thinking w Centrum Janki: bezpłatne szkolenie
Już 8 października w Centrum Janki odbędą się bezpłatne warsztaty Design Thinking. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą rozwijać kompetencje przyszłości i poznać innowacyjną metodę projektowania rozwiązań, zyskującą popularność na całym świecie. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję nabyć umiejętności przydatne zarówno w życiu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764