Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile nawiązała współpracę z Fortuną Online Zakłady Bukmacherskie, jednym z największych legalnych bukmacherów w Polsce. Wraz z nowym klientem, agencja zrealizuje kampanię reklamową na mobile’u w oparciu o nowatorski format reklamowy – kreacja będzie dynamicznie wyświetlać informacje dotyczące meczy i obstawianych wyników w trakcie Euro 2021.
- Przygotowana specjalnie dla marki Fortuna kreacja reklamowa umożliwia kibicom i graczom niespotykany dotąd na rynku kontakt z reklamą – przyznaje Przemysław Woźniak, Head of Direct Sales w Spicy Mobile, odpowiedzialny za współpracę z klientem i koordynację projektu. – Najważniejsze informacje dotyczące meczy będą widoczne już w samej kreacji reklamowej i, co najważniejsze, będą się dynamicznie zmieniać i dostosowywać do treści widocznych na stronie internetowej bukmachera. Ponadto, kibice mogą z poziomu reklamy przejść na stronę konkretnego zakładu oraz dodać obstawiany mecz do kalendarza.
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie to, legalnie działająca firma branży bukmacherskiej, wchodząca w skład Fortuna Entertainment Group, największej w Europie Środkowej i Wschodniej grupy prowadzącej zakłady wzajemne. Bukmacher posiada ponad 500 punktów przyjmowania zakładów wzajemnych na terenie Polski. Przyjmuje też zakłady online, między innymi za pośrednictwem aplikacji mobilnej.
- Już od dłuższego czasu zdecydowana większość naszych klientów wybiera kanał mobile jako podstawowe miejsce zawierania zakładów, dlatego przy okazji tak dużej imprezy sportowej jak Mistrzostwa Europy w sposób szczególny zależało nam na możliwie szerokiej i atrakcyjnej wizualnie komunikacji z użytkownikami urządzeń mobilnych. Propozycje formatów reklamowych przedstawione przez Spicy Mobile dają pewność, że nasz spot wideo czy oferty promocyjne zostaną zauważone przez znaczącą grupę potencjalnych graczy – mówi Leszek Haba, Head of Marketing w firmie Fortuna online zakłady bukmacherskie sp. z o.o.
Kampania potrwa do końca Euro 2021. Reklama będzie wyświetlana na stronach mobilnych i w aplikacjach. Agencja Spicy Mobile odpowiada za technologię, przygotowanie kreacji oraz planowanie i zakup mediów.
- Dziękujemy Fortunie za współpracę podczas najważniejszych dla każdego fana piłki nożnej rozgrywek sportowych w tym roku i możliwość wykorzystania posiadanego przez Spicy Mobile zaplecza technologicznego – dodaje Rafał Karczewski, członek zarządu Spicy Mobile. – Wraz z nowym formatem reklamowym Rich Media, w którym możemy wyświetlać treści dynamicznie zmieniające się na stronie reklamodawcy, oferujemy koncept, w którym reklama i strona tworzą jedno, spójne i angażujące doświadczenie marki.
Źródło: Spicy Mobile