logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile z Fortuną na Euro

  PR 07.06.2021, przeczytano 813 razy
ilustracja

Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile nawiązała współpracę z Fortuną Online Zakłady Bukmacherskie, jednym z największych legalnych bukmacherów w Polsce. Wraz z nowym klientem, agencja zrealizuje kampanię reklamową na mobile’u w oparciu o nowatorski format reklamowy – kreacja będzie dynamicznie wyświetlać informacje dotyczące meczy i obstawianych wyników w trakcie Euro 2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-z-fortuna-na-euro,391793,artykul.html

- Przygotowana specjalnie dla marki Fortuna kreacja reklamowa umożliwia kibicom i graczom niespotykany dotąd na rynku kontakt z reklamą – przyznaje Przemysław Woźniak, Head of Direct Sales w Spicy Mobile, odpowiedzialny za współpracę z klientem i koordynację projektu. – Najważniejsze informacje dotyczące meczy będą widoczne już w samej kreacji reklamowej i, co najważniejsze, będą się dynamicznie zmieniać i dostosowywać do treści widocznych na stronie internetowej bukmachera. Ponadto, kibice mogą z poziomu reklamy przejść na stronę konkretnego zakładu oraz dodać obstawiany mecz do kalendarza.

Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie to, legalnie działająca firma branży bukmacherskiej, wchodząca w skład Fortuna Entertainment Group, największej w Europie Środkowej i Wschodniej grupy prowadzącej zakłady wzajemne. Bukmacher posiada ponad 500 punktów przyjmowania zakładów wzajemnych na terenie Polski. Przyjmuje też zakłady online, między innymi za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

- Już od dłuższego czasu zdecydowana większość naszych klientów wybiera kanał mobile jako podstawowe miejsce zawierania zakładów, dlatego przy okazji tak dużej imprezy sportowej jak Mistrzostwa Europy w sposób szczególny zależało nam na możliwie szerokiej i atrakcyjnej wizualnie komunikacji z użytkownikami urządzeń mobilnych. Propozycje formatów reklamowych przedstawione przez Spicy Mobile dają pewność, że nasz spot wideo czy oferty promocyjne zostaną zauważone przez znaczącą grupę potencjalnych graczy – mówi Leszek Haba, Head of Marketing w firmie Fortuna online zakłady bukmacherskie sp. z o.o.

Kampania potrwa do końca Euro 2021. Reklama będzie wyświetlana na stronach mobilnych i w aplikacjach. Agencja Spicy Mobile odpowiada za technologię, przygotowanie kreacji oraz planowanie i zakup mediów.

- Dziękujemy Fortunie za współpracę podczas najważniejszych dla każdego fana piłki nożnej rozgrywek sportowych w tym roku i możliwość wykorzystania posiadanego przez Spicy Mobile zaplecza technologicznego – dodaje Rafał Karczewski, członek zarządu Spicy Mobile. – Wraz z nowym formatem reklamowym Rich Media, w którym możemy wyświetlać treści dynamicznie zmieniające się na stronie reklamodawcy, oferujemy koncept, w którym reklama i strona tworzą jedno, spójne i angażujące doświadczenie marki.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tchibo Exclusive odświeża design opakowań
Tchibo Exclusive – kultowa marka obecna w Polsce od ponad 30 lat, odświeża swoją szatę graficzną. Od stycznia na półkach sklepowych zaczęły pojawiać się nowe opakowania wszystkich wariantów tej kawy. Nowy design nie oznacza jednak modyfikacji receptury, dopełnia on jej wyjątkowy charakter.
Panasonic PressIT WPS2 - bezprzewodowy system prezentacji
Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą wersję bezprzewodowego systemu prezentacji PressIT — serię WPS2. Nowa technologia jest dostępna od ręki i została zaprojektowana tak, aby zapewnić bezproblemową, bezstresową i wysoce efektywną współpracę i komunikację w środowiskach zawodowych i edukacyjnych.
Hand Made odświeża wizerunek LabHome
Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za nową odsłonę logo oraz redesign strony internetowej marki LabHome.
Madogz z kampanią Canephron opartą na modular video
Canephron to roślinny lek bez recepty stosowany w leczeniu dolegliwości układu moczowego. W najnowszej kampanii opartej na autorskim formacie modular video, lek wspomaga strażaczki w gaszeniu ich osobistych pożarów. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ.
Personalizacja SALESmanago wspiera e-commerce
SALESmanago – platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – wprowadza na rynek skuteczne narzędzie marketingowe Recommendation Architect. Nowe rozwiązanie umożliwia tworzenie spersonalizowanych rekomendacji opartych na interakcjach i preferencjach klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764