logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile z Fortuną na Euro

  PR 07.06.2021, przeczytano 755 razy
ilustracja

Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile nawiązała współpracę z Fortuną Online Zakłady Bukmacherskie, jednym z największych legalnych bukmacherów w Polsce. Wraz z nowym klientem, agencja zrealizuje kampanię reklamową na mobile’u w oparciu o nowatorski format reklamowy – kreacja będzie dynamicznie wyświetlać informacje dotyczące meczy i obstawianych wyników w trakcie Euro 2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-z-fortuna-na-euro,391793,artykul.html

- Przygotowana specjalnie dla marki Fortuna kreacja reklamowa umożliwia kibicom i graczom niespotykany dotąd na rynku kontakt z reklamą – przyznaje Przemysław Woźniak, Head of Direct Sales w Spicy Mobile, odpowiedzialny za współpracę z klientem i koordynację projektu. – Najważniejsze informacje dotyczące meczy będą widoczne już w samej kreacji reklamowej i, co najważniejsze, będą się dynamicznie zmieniać i dostosowywać do treści widocznych na stronie internetowej bukmachera. Ponadto, kibice mogą z poziomu reklamy przejść na stronę konkretnego zakładu oraz dodać obstawiany mecz do kalendarza.

Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie to, legalnie działająca firma branży bukmacherskiej, wchodząca w skład Fortuna Entertainment Group, największej w Europie Środkowej i Wschodniej grupy prowadzącej zakłady wzajemne. Bukmacher posiada ponad 500 punktów przyjmowania zakładów wzajemnych na terenie Polski. Przyjmuje też zakłady online, między innymi za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

- Już od dłuższego czasu zdecydowana większość naszych klientów wybiera kanał mobile jako podstawowe miejsce zawierania zakładów, dlatego przy okazji tak dużej imprezy sportowej jak Mistrzostwa Europy w sposób szczególny zależało nam na możliwie szerokiej i atrakcyjnej wizualnie komunikacji z użytkownikami urządzeń mobilnych. Propozycje formatów reklamowych przedstawione przez Spicy Mobile dają pewność, że nasz spot wideo czy oferty promocyjne zostaną zauważone przez znaczącą grupę potencjalnych graczy – mówi Leszek Haba, Head of Marketing w firmie Fortuna online zakłady bukmacherskie sp. z o.o.

Kampania potrwa do końca Euro 2021. Reklama będzie wyświetlana na stronach mobilnych i w aplikacjach. Agencja Spicy Mobile odpowiada za technologię, przygotowanie kreacji oraz planowanie i zakup mediów.

- Dziękujemy Fortunie za współpracę podczas najważniejszych dla każdego fana piłki nożnej rozgrywek sportowych w tym roku i możliwość wykorzystania posiadanego przez Spicy Mobile zaplecza technologicznego – dodaje Rafał Karczewski, członek zarządu Spicy Mobile. – Wraz z nowym formatem reklamowym Rich Media, w którym możemy wyświetlać treści dynamicznie zmieniające się na stronie reklamodawcy, oferujemy koncept, w którym reklama i strona tworzą jedno, spójne i angażujące doświadczenie marki.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764