logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile z kampanią dla La Mania Home

  PR 14.11.2022, przeczytano 564 razy
ilustracja

Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile nawiązała współpracę z marką La Mania i realizuje kampanię reklamową drive-to-store z pomiarem wizyt w sklepach stacjonarnych dla nowej linii płytek gresowych Cerrad x La Mania Home.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-z-kampania-dla-la-mania-home,397967,artykul.html

Celem kampanii jest przedstawienie czterech nowych kolekcji Cerrad x La Mania Home – Brazilian Quartzite, Ceppo Nuovo, Modern Concrete oraz Marmo Thassos/Morocco – oraz zachęcenie do odwiedzenia rozsianych po całej Polsce punktów dystrybucji. Reklamy są adresowane do architektów oraz osób planujących zakup mieszkania, których twórcy kolekcji zapraszają we wspólną podróż do świata wnętrz Cerrad x La Mania Home, pełną pasji do sztuki, mody i piękna.

- Wybór mobile’a jako medium dotarcia do wąskiej i wymagającej grupy docelowej jest oczywisty – podkreśla Przemysław Woźniak, Head of Direct Sales w Spicy Mobile. – W ramach współpracy z  La Mania Home połączyliśmy potencjał kreatywny i technologiczny. W kreacjach rich media położyliśmy nacisk na elementy interaktywne oraz jak najlepsze przedstawienie nowych kolekcji. Z kolei od strony strategicznej skupiliśmy się na wykorzystaniu big data do generowania wizyt w sklepach stacjonarnych.

W kampanii wykorzystano angażujące formaty rich media, precyzyjne targetowanie, bazujące na zainteresowaniach i intencjach zakupowych, oraz geofencing. W przypadku tej ostatniej opcji użytkownikowi, który znajdzie się w pobliżu punktów dystrybucyjnych Cerrad x La Mania Home, zostanie wyświetlona informacja o nowościach. Dodatkowo agencja Spicy Mobile przygotowuje mailling do biur architektonicznych. W tym celu wykorzysta własną bazę i dane – na podstawie plików cookie połączono zachowania i preferencje zakupowe użytkowników z adresami mailowymi.

- Jednym z elementów naszej kampanii testowej są działania nastawione na geofencing. W naszym przypadku to duże wyzwanie ze względu na budowanie kampanii wizerunkowej, a nie oferowanie klientowi promocji czy bonu zakupowego pod konkretny produkt – przyznaje Angelika Federowicz, Project Manager w La Mania. – Jako marka Cerrad & La Mania nie prowadzimy bezpośredniej sprzedaży produktów, lecz działamy w kooperacji z wieloma dystrybutorami w Polsce. Dzięki możliwościom geofencingu, czyli  ograniczonej lokalizacji i stworzeniu mobilnych reklam, chcemy dotrzeć do klientów w tych centrach dystrybucyjnych z wizualizacją naszych kolekcji. W ten sposób wspieramy też naszych dystrybutorów.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Slodkie ze świąteczną ofertą dla klientów biznesowych
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji – dzięki temu obdarowany poczuje się doceniony i będzie wiedział, że upominek był przemyślany. Doskonałym rozwiązaniem są słodycze reklamowe, o czym z powodzeniem przekonuje...
Dentsu Diverse Minds: sieć pracownicza zrzeszająca osoby neuroróżnorodne
W dentsu Polska powstała nowa sieć pracownicza „dentsu Diverse Minds”, której głównym celem jest budowanie bardziej przyjaznego i otwartego miejsca pracy dla osób neuroróżnorodnych. Neuroróżnorodność dotyczy nawet 15 - 20% populacji*, a inicjatywa dentsu odpowiada na rosnącą świadomość społeczną w tym obszarze. Dzięki...
Asemblo klientem MBridge – Marketing Experts
Do grona Klientów agencji digital marketingu MBridge dołączyła firma Asemblo zajmująca się projektowaniem i budową powierzchni komercyjnych. Współpraca koncentruje się na działaniach SEO wymierzonych w budowanie widoczności oraz pozyskiwanie nowych leadów. 
Paddington promuje się w sklepach Lagardère Travel Retail
W kilkuset sklepach prowadzonych przez Lagardère Travel Retail w Polsce w mieście i na lotniskach pojawiły się maskotki i książki ze świata Paddingtona. Na gości kawiarni Costa Coffee i So Coffee czekają z kolei konkursy, w których można wygrać podwójne zaproszenia na film. To efekt współpracy operatora z Kino Świat, który jest wiodącym...
Hisense Oficjalnym Partnerem Klubowych Mistrzostw Świata FIFA 2025
Hisense został oficjalnym partnerem Klubowych Mistrzostw Świata FIFA. Współpracę podczas specjalnego wydarzenia 30 października w Shanghai Tower ogłosili prezydent FIFA Gianni Infantino, sekretarz generalny FIFA Mattias Grafström oraz prezes Grupy Hisense Jia Shaoqian. Hisense zapowiedział także najnowocześniejsze urządzenia TV z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764