Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile nawiązała współpracę z marką La Mania i realizuje kampanię reklamową drive-to-store z pomiarem wizyt w sklepach stacjonarnych dla nowej linii płytek gresowych Cerrad x La Mania Home.
Celem kampanii jest przedstawienie czterech nowych kolekcji Cerrad x La Mania Home – Brazilian Quartzite, Ceppo Nuovo, Modern Concrete oraz Marmo Thassos/Morocco – oraz zachęcenie do odwiedzenia rozsianych po całej Polsce punktów dystrybucji. Reklamy są adresowane do architektów oraz osób planujących zakup mieszkania, których twórcy kolekcji zapraszają we wspólną podróż do świata wnętrz Cerrad x La Mania Home, pełną pasji do sztuki, mody i piękna.
- Wybór mobile’a jako medium dotarcia do wąskiej i wymagającej grupy docelowej jest oczywisty – podkreśla Przemysław Woźniak, Head of Direct Sales w Spicy Mobile. – W ramach współpracy z La Mania Home połączyliśmy potencjał kreatywny i technologiczny. W kreacjach rich media położyliśmy nacisk na elementy interaktywne oraz jak najlepsze przedstawienie nowych kolekcji. Z kolei od strony strategicznej skupiliśmy się na wykorzystaniu big data do generowania wizyt w sklepach stacjonarnych.
W kampanii wykorzystano angażujące formaty rich media, precyzyjne targetowanie, bazujące na zainteresowaniach i intencjach zakupowych, oraz geofencing. W przypadku tej ostatniej opcji użytkownikowi, który znajdzie się w pobliżu punktów dystrybucyjnych Cerrad x La Mania Home, zostanie wyświetlona informacja o nowościach. Dodatkowo agencja Spicy Mobile przygotowuje mailling do biur architektonicznych. W tym celu wykorzysta własną bazę i dane – na podstawie plików cookie połączono zachowania i preferencje zakupowe użytkowników z adresami mailowymi.
- Jednym z elementów naszej kampanii testowej są działania nastawione na geofencing. W naszym przypadku to duże wyzwanie ze względu na budowanie kampanii wizerunkowej, a nie oferowanie klientowi promocji czy bonu zakupowego pod konkretny produkt – przyznaje Angelika Federowicz, Project Manager w La Mania. – Jako marka Cerrad & La Mania nie prowadzimy bezpośredniej sprzedaży produktów, lecz działamy w kooperacji z wieloma dystrybutorami w Polsce. Dzięki możliwościom geofencingu, czyli ograniczonej lokalizacji i stworzeniu mobilnych reklam, chcemy dotrzeć do klientów w tych centrach dystrybucyjnych z wizualizacją naszych kolekcji. W ten sposób wspieramy też naszych dystrybutorów.
Źródło: Spicy Mobile