logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile z kampanią mobile dla Lotto

  PR 05.08.2013, przeczytano 904 razy
ilustracjastrzałka

Agencja komunikacji mobilnej Spicy Mobile realizuje kampanię mobile wspierającą LOTERIADĘ – wakacyjną loterię promocyjną, w której codziennie losowane są nagrody rzeczowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-z-kampania-mobile-dla-lotto,19388,artykul.html

Formaty wykorzystywane w działaniach reklamowych to banner oraz rich media video. Kreacja rich media zawiera najważniejsze informacje na temat loterii, kalendarz wakacyjnych imprez w miejscowościach nadmorskich oraz video – reklamę tegorocznej edycji loterii z udziałem Conrado Moreno.

Wykorzystana kreacja pokazuje, że rozbudowane treści, zdjęcia czy video można zawrzeć w samej kreacji rich media, bez konieczności tworzenia specjalnych landing page – mówi Rafał Karczewski, Sales Director w Spicy Mobile.

Kampania reklamowa emitowana jest w sieci reklamowej Spicy Mobile, czyli m.in. w serwisach Grupy Axel Springer, wydawnictwa Stampen Media Polska, o2.pl, czy portalu regionalnym trójmiasto.pl. Reklamy w przestrzeni mobile będą wspierały LOTERIADĘ przez cały okres jej trwania, czyli od 1 lipca do 31 sierpnia.

Za kreację oraz emisję kampanii odpowiada agencja komunikacji mobilnej Spicy Mobile S.A., natomiast zakupem mediów do kampanii Loteriada zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia Group oraz agencja marketingu on-line ClickAd S.A.

Źródło: Spicy Mobile

www.spicymobile.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja Spicy Mobile rozpoczęła działalność na początku maja 2013 roku. Ważnym elementem jej oferty jest sieć reklamowa. Zapewnia swoim klientom pełną obsługę – przygotowanie kampanii i jej realizację, analizy i doradztwo, a także rozwiązania technologiczne: responsywne strony mobilne, aplikacje, narzędzia dedykowane m-commerce, rozwiązania z zakresu bankowości mobilnej czy systemy CRM.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764