logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile z nową strukturą sprzedaży i możliwościami

  PR 25.05.2021, przeczytano 844 razy

Spicy Mobile wyodrębnia w ramach sprzedaży struktury odpowiedzialne za planowanie, traffic, sprzedaż agencyjną oraz sprzedaż bezpośrednią. Na czele zespołów w ramach awansu stanęli: Karolina Gorzałka (dział plannerski), Angela Mikołajczuk (dział traffic), Przemysław Woźniak (dział sprzedaży bezpośredniej) oraz Marta Sielska (dział sprzedaży agencyjnej).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-z-nowa-struktura-sprzedazy-i-mozliwosciami,391618,artykul.html

- Wyodrębnienie w ramach struktur sprzedaży wyspecjalizowanych zespołów jest podyktowane rozwojem Spicy Mobile oraz nowymi możliwościami, jakie oferujemy na mobile’u. Pracujemy m.in. nad własną platformą RTB, a także działaniami niestandardowymi, które wspierają naszych klientów w jeszcze lepszym, spersonalizowanym i bardziej efektywnym kosztowo dotarciu do konsumentów, jak kampanie CPL i CPD – przyznaje Tomasz Kąkol, dyrektor sprzedaży w Spicy Mobile.

Do zadań działu plannerskiego, na którego czele stanęła Karolina Gorzałka (Planning Team Leader), należy przygotowywanie ofert oraz obsługa klientów agencyjnych. Dział traffic, którym kieruje Angela Mikołajczuk (Digital Traffic Team Leader), obsługuje klientów od strony technicznej oraz pracuje nad nowymi formatami reklamowymi. Przemysław Woźniak (Head of Direct Sales), kierujący działem sprzedaży bezpośredniej, odpowiada za budżety reklamowe klientów bezpośrednich, a także przygotowywanie ofert przetargowych. W ramach struktur wyodrębniono też dział agencyjny, którego głównym celem jest obsługa agencji mediowych w Polsce oraz rynku CEE. Jego prace koordynuje Marta Sielska (Senior Account Manager).

- Mimo pandemii, rynek reklamy mobilnej stale się rozwija. Od końca III kwartału ubiegłego roku widzimy dużo większe zainteresowanie klientów rozwiązaniami, jakie daje mobile marketing – dodaje Rafał Karczewski, członek zarządu Spicy Mobile. – Jasna struktura oraz podział obowiązków na pewno usprawnią obsługę naszych klientów. Przyglądamy się kolejnym rynkom oraz otrzymujemy coraz więcej zapytań o nasze działania poza  granicami Polski. Jestem przekonany, że dzięki tym zmianom będziemy mogli wykorzystać w pełni nasze możliwości.

Wśród klientów bezpośrednich Spicy Mobile są między innymi Salony Agata Meble, Pracuj.pl, Grupa Fachowiec, Sokołów SA oraz Mubi. Agencja współpracuje też z największymi domami mediowymi w Polsce: Grupa Dentsu, GroupM, GroupOne, Havas, Hi Group, Holo Group, K2, Level Up Media, Media Direction, Media Group, Media People, MediaOn, Novem, OMD, Publicis Media, Performance Media, Red Group, They oraz UpdSide.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764