Spicy Mobile wyodrębnia w ramach sprzedaży struktury odpowiedzialne za planowanie, traffic, sprzedaż agencyjną oraz sprzedaż bezpośrednią. Na czele zespołów w ramach awansu stanęli: Karolina Gorzałka (dział plannerski), Angela Mikołajczuk (dział traffic), Przemysław Woźniak (dział sprzedaży bezpośredniej) oraz Marta Sielska (dział sprzedaży agencyjnej).
- Wyodrębnienie w ramach struktur sprzedaży wyspecjalizowanych zespołów jest podyktowane rozwojem Spicy Mobile oraz nowymi możliwościami, jakie oferujemy na mobile’u. Pracujemy m.in. nad własną platformą RTB, a także działaniami niestandardowymi, które wspierają naszych klientów w jeszcze lepszym, spersonalizowanym i bardziej efektywnym kosztowo dotarciu do konsumentów, jak kampanie CPL i CPD – przyznaje Tomasz Kąkol, dyrektor sprzedaży w Spicy Mobile.
Do zadań działu plannerskiego, na którego czele stanęła Karolina Gorzałka (Planning Team Leader), należy przygotowywanie ofert oraz obsługa klientów agencyjnych. Dział traffic, którym kieruje Angela Mikołajczuk (Digital Traffic Team Leader), obsługuje klientów od strony technicznej oraz pracuje nad nowymi formatami reklamowymi. Przemysław Woźniak (Head of Direct Sales), kierujący działem sprzedaży bezpośredniej, odpowiada za budżety reklamowe klientów bezpośrednich, a także przygotowywanie ofert przetargowych. W ramach struktur wyodrębniono też dział agencyjny, którego głównym celem jest obsługa agencji mediowych w Polsce oraz rynku CEE. Jego prace koordynuje Marta Sielska (Senior Account Manager).
- Mimo pandemii, rynek reklamy mobilnej stale się rozwija. Od końca III kwartału ubiegłego roku widzimy dużo większe zainteresowanie klientów rozwiązaniami, jakie daje mobile marketing – dodaje Rafał Karczewski, członek zarządu Spicy Mobile. – Jasna struktura oraz podział obowiązków na pewno usprawnią obsługę naszych klientów. Przyglądamy się kolejnym rynkom oraz otrzymujemy coraz więcej zapytań o nasze działania poza granicami Polski. Jestem przekonany, że dzięki tym zmianom będziemy mogli wykorzystać w pełni nasze możliwości.
Wśród klientów bezpośrednich Spicy Mobile są między innymi Salony Agata Meble, Pracuj.pl, Grupa Fachowiec, Sokołów SA oraz Mubi. Agencja współpracuje też z największymi domami mediowymi w Polsce: Grupa Dentsu, GroupM, GroupOne, Havas, Hi Group, Holo Group, K2, Level Up Media, Media Direction, Media Group, Media People, MediaOn, Novem, OMD, Publicis Media, Performance Media, Red Group, They oraz UpdSide.
Źródło: Spicy Mobile