logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile z nową strukturą sprzedaży i możliwościami

  PR 25.05.2021, przeczytano 750 razy

Spicy Mobile wyodrębnia w ramach sprzedaży struktury odpowiedzialne za planowanie, traffic, sprzedaż agencyjną oraz sprzedaż bezpośrednią. Na czele zespołów w ramach awansu stanęli: Karolina Gorzałka (dział plannerski), Angela Mikołajczuk (dział traffic), Przemysław Woźniak (dział sprzedaży bezpośredniej) oraz Marta Sielska (dział sprzedaży agencyjnej).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-z-nowa-struktura-sprzedazy-i-mozliwosciami,391618,artykul.html

- Wyodrębnienie w ramach struktur sprzedaży wyspecjalizowanych zespołów jest podyktowane rozwojem Spicy Mobile oraz nowymi możliwościami, jakie oferujemy na mobile’u. Pracujemy m.in. nad własną platformą RTB, a także działaniami niestandardowymi, które wspierają naszych klientów w jeszcze lepszym, spersonalizowanym i bardziej efektywnym kosztowo dotarciu do konsumentów, jak kampanie CPL i CPD – przyznaje Tomasz Kąkol, dyrektor sprzedaży w Spicy Mobile.

Do zadań działu plannerskiego, na którego czele stanęła Karolina Gorzałka (Planning Team Leader), należy przygotowywanie ofert oraz obsługa klientów agencyjnych. Dział traffic, którym kieruje Angela Mikołajczuk (Digital Traffic Team Leader), obsługuje klientów od strony technicznej oraz pracuje nad nowymi formatami reklamowymi. Przemysław Woźniak (Head of Direct Sales), kierujący działem sprzedaży bezpośredniej, odpowiada za budżety reklamowe klientów bezpośrednich, a także przygotowywanie ofert przetargowych. W ramach struktur wyodrębniono też dział agencyjny, którego głównym celem jest obsługa agencji mediowych w Polsce oraz rynku CEE. Jego prace koordynuje Marta Sielska (Senior Account Manager).

- Mimo pandemii, rynek reklamy mobilnej stale się rozwija. Od końca III kwartału ubiegłego roku widzimy dużo większe zainteresowanie klientów rozwiązaniami, jakie daje mobile marketing – dodaje Rafał Karczewski, członek zarządu Spicy Mobile. – Jasna struktura oraz podział obowiązków na pewno usprawnią obsługę naszych klientów. Przyglądamy się kolejnym rynkom oraz otrzymujemy coraz więcej zapytań o nasze działania poza  granicami Polski. Jestem przekonany, że dzięki tym zmianom będziemy mogli wykorzystać w pełni nasze możliwości.

Wśród klientów bezpośrednich Spicy Mobile są między innymi Salony Agata Meble, Pracuj.pl, Grupa Fachowiec, Sokołów SA oraz Mubi. Agencja współpracuje też z największymi domami mediowymi w Polsce: Grupa Dentsu, GroupM, GroupOne, Havas, Hi Group, Holo Group, K2, Level Up Media, Media Direction, Media Group, Media People, MediaOn, Novem, OMD, Publicis Media, Performance Media, Red Group, They oraz UpdSide.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764