logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile z nowymi inżynierami tworzy platformę DSP

  PR 09.04.2020, przeczytano 355 razy
ilustracjastrzałka

Spicy Mobile buduje zaplecze technologiczne i rozwija dział IT. Na czele zespołu odpowiedzialnego za stworzenie nowej platformy DSP stanęli Kamil Lenartowicz i Kamil Adamczyk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-z-nowymi-inzynierami-tworzy-platforme-dsp,386522,artykul.html

Kamil Lenartowicz przeszedł do Spicy Mobile po dziewięciu latach pracy w firmie badawczo-technologicznej, gdzie jako Chief Technology Officer zarządzał ponad czterdziestoosobowym działem IT. Natomiast Kamil Adamczyk pracował m.in. jako IT Manager and Senior R&D Developer. Posiada duże doświadczenie w projektowaniu architektury przetwarzania danych i silników obliczeniowych. W poprzedniej firmie był odpowiedzialny za rozwój systemów do emisji reklam oraz narzędzi do pomiaru widowni – oba rozwiązania były wielokrotnie nagradzane w konkursie IAB Research Awards.

W Spicy Mobile Lenartowicz i Adamczyk odpowiadają technicznie i organizacyjnie za zespół, który tworzy nową platformę do emisji reklam na urządzenia mobilne w modelu RTB. Nowe narzędzie będzie automatycznie dopasowywać komunikat reklamowy do cech osobowościowych użytkownika w oparciu o technologię „machine learning”. Będzie też umożliwiać wycenę i zakup emisji odpowiedniej kreacji reklamowej do najbardziej zainteresowanego produktem lub usługą użytkownika. Na realizację tego wartego ponad 10 milionów złotych projektu Spicy Mobile otrzymało grant od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

Do zespołu dołączyli też Marcel Kołodziejczyk (Senior Software Engineer) – entuzjasta technologii big data i technologii przesyłania strumieniowego, Krzysztof Stefański (Software Developer) – wcześniej Scrum Master w PZU oraz Michał Waszczuk – Software Engineer zawodowo związany m.in. z Gemius i CodiLime.

Jak przyznaje współzałożyciel agencji Artur Zawadzki, kryzys na rynku reklamowym może być szansą dla reklamy mobilnej – tańszej, bardziej elastycznej i lepiej dopasowanej do odbiorców:

- Rok, który dla naszej agencji jest przełomowy pod względem inwestycji w know-how i technologię, może okazać się jednocześnie jednym z najtrudniejszych dla całej branży reklamowej. Mimo niesprzyjających okoliczności, nie wstrzymujemy prac rozwojowo-badawczych, zatrudniamy cenionych na rynku inżynierów, a także czerpiemy ze współpracy ze środowiskiem naukowym. Wyniki badań pokazują, że podczas pandemii znacząco wzrósł czas i częstotliwość korzystania z urządzeń mobilnych, co może zadecydować o przesunięciu budżetów reklamowych do mobile’a.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aldi zaprasza „Galopem na Insta!”
Ruszył oficjalny profil ALDI na Instagramie. To kolejny kanał w Social Mediach, w którym sieć aktywnie komunikuje się ze swoimi klientami. „Galopem na Insta” to hasło zachęcające do odwiedzenia profilu ALDI, gdzie użytkownicy znajdą bieżące informacje o produktach i promocjach, a także inspiracje zakupowe. Unikatową cechą komunikacji marki ma być warstwa wizualna...
Platige Image zaprasza na livestream z Damianem Nenowem
W ramach przeglądu krótkometrażowych filmów animowanych Platige Originals: Long Story Shorts, Platige Image zaprasza na spotkanie z Damianem Nenowem, reżyserem, członkiem Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej. Spotkanie rozpocznie się w najbliższy czwartek, 4. czerwca o godzinie 18:00 na kanale YouTube Platige.
Nec uruchamia dedykowany portal webinarowy
NEC Display Solutions Europe uruchomił swój dedykowany portal webinarowy. To narzędzie edukacyjne oferuje ogromną ilość merytorycznych treści zarówno na żywo, jak i pobieranych na żądanie - obejmujących tematy produktowe, rynkowe oraz zagadnienia technologiczne. Portal ma za zadanie zapewnić transfer wiedzy i wgląd w rozwiązania, które będą najlepsze dla...
Radosław Gołąb odpowiedzialny za rozwój produktów digital AMS
1 czerwca 2020 r. do zespołu AMS, lidera rynku OOH w Polsce, dołączył Radosław Gołąb. Objął stanowisko Dyrektora ds. rozwoju produktów digital.
Aneta Kuć dołączyła do agencji One Horizon
Aneta Kuć to nowy Junior Media Planner w One Horizon, agencji specjalizującej się w marketingu efektywnościowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764