logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile z nowymi kompetencjami big data

  PR 23.03.2020, przeczytano 149 razy

Spicy Mobile rusza z usługą „ad hoc” w obszarze big data. Wraz z nowymi osobami, które dołączyły do zespołu analitycznego, spółka oferuje wsparcie dla domów mediowych i reklamodawców o analizy wybranych aplikacji mobilnych, całych kategorii czy ogólnie rynku mobilnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-z-nowymi-kompetencjami-big-data,386220,artykul.html

- Do tej pory z takiego wsparcia korzystali nasi stali klienci. Dla nich analizowaliśmy największe aplikacje w Polsce, m.in. aplikacje LIDL, Biedronka, mBank, Polkomtel, Amrest, Netflix, Maspex czy Aliexpress – przyznaje Artur Zawadzki, członek zarządu Spicy Mobile. – Z uwagi na duże zainteresowanie firm outsourcingiem usług analitycznych postanowiliśmy włączyć je do naszej stałej oferty. Tym bardziej, że w kompetencje big data inwestujemy w tym momencie największe środki.

Spicy Mobile jest twórcą pasywnego pomiaru aktywności na urządzeniach mobilnych. Od początku realizacji tego badania spółka publikowała część wyników w postaci autorskich rankingów, analiz oraz branżowych raportów dotyczących wybranych segmentów rynku, np. e-commerce, turystyki czy gier mobilnych. W tym roku, dzięki grantowi od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, przed firmą kolejne wyzwanie – realizacja największego w Polsce badania osobowości użytkowników urządzeń mobilnych w Polsce, a także docelowo stworzenie narzędzi umożliwiających profilowanie reklam właśnie pod tym kątem.

- Inwestujemy w rozwój kompetencji big data na różnych poziomach – dodaje Rafał Karczewski, członek zarządu Spicy Mobile. – Pracujemy nad rozwojem autorskiej technologii, integracją różnych systemów i narzędzi, ściśle współpracujemy ze środowiskiem naukowym, a także poszarzamy zespoły IT i R&D.

Do zespołu analityków Spicy Mobile dołączył m.in. Rafał Zaborowski, doktorant bioinformatyki na Uniwersytecie Warszawskim, do tej pory zawodowo związany z macierzystą uczelnią, gdzie prowadził badania nad metodami obliczeniowymi stosowanymi przy analizie strukturalnej chromatyny. Rafał wesprze zespół w zakresie integracji narzędzi i rozwiązań informatycznych. Nową osobą jest także Kinga Kornacka, do której obowiązków należy przygotowywanie raportów i analiz dla klientów firmy. Wcześniej Kinga współpracowała z firmą badawczą ACNielsen Sp. z o. o., tworząc raporty końcowe oraz przygotowując mapy podróży użytkowników, a także zdobywając doświadczenie w obszarze customer experience. Wykorzystywała też swoją wiedzę marketingową oraz UX-ową projektując aplikację do mealsharingu.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Stuhr: „Wiadomości” to obecnie główny program hejterski w Polsce
Aktor za pomocą mediów społecznościowych często wypowiada się na temat aktualnych wydarzeń społecznych i politycznych w Polsce. Zdaniem Macieja Stuhra Telewizja Polska służy partii rządzącej głównie do celów propagandowych. Właśnie dlatego otwarcie ją krytykuje, nie ogląda jej i nie chce w żaden sposób być z nią kojarzony. Według niego dziennikarze związani ze stacjami...
Epidemia koronawirusa nie wpłynęła drastycznie na sprzedaż prasy – wynika z analiz prowadzonych przez Kolportera.
AWR „Wprost” rezygnuje z papieru
Zarząd PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o zmianie modelu wydawniczego swojej spółki zależnej AWR „Wprost” wydawcy portalu wprost.pl i tygodnika „Wprost”.  Od kwietnia treści pod marką Wprost będą publikowane tylko w formie elektronicznej poprzez serwis wprost.pl i w postaci zmienionych e-wydań. Ostatnie wydanie wersji papierowej zaplanowane jest na 30 marca 2020...
Startuje Tarczyński Studio Live
Firma Tarczyński SA współtworzy innowacyjny na skalę Polski projekt skierowany do miłośników gamingu. Tarczyński Studio Live to profesjonalne studio prowadzące transmisje zawodów e-sportowych na żywo. Tylko w czasie premierowego weekendu streamy obejrzało już 120 000 osób.
BMW oraz CNN łączą siły i prezentują serię „The Art of Leadership”
W czasach niepewności inspirujący ludzie odgrywają jeszcze ważniejszą rolę w rozwoju społecznym. BMW Group i CNN International Commercial (CNNIC) połączyły siły, aby przedstawić historie i działalność jednych z najbardziej wybitnych twórców, artystów i liderów naszych czasów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764