logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile z nowymi kompetencjami big data

  PR 23.03.2020, przeczytano 484 razy

Spicy Mobile rusza z usługą „ad hoc” w obszarze big data. Wraz z nowymi osobami, które dołączyły do zespołu analitycznego, spółka oferuje wsparcie dla domów mediowych i reklamodawców o analizy wybranych aplikacji mobilnych, całych kategorii czy ogólnie rynku mobilnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-z-nowymi-kompetencjami-big-data,386220,artykul.html

- Do tej pory z takiego wsparcia korzystali nasi stali klienci. Dla nich analizowaliśmy największe aplikacje w Polsce, m.in. aplikacje LIDL, Biedronka, mBank, Polkomtel, Amrest, Netflix, Maspex czy Aliexpress – przyznaje Artur Zawadzki, członek zarządu Spicy Mobile. – Z uwagi na duże zainteresowanie firm outsourcingiem usług analitycznych postanowiliśmy włączyć je do naszej stałej oferty. Tym bardziej, że w kompetencje big data inwestujemy w tym momencie największe środki.

Spicy Mobile jest twórcą pasywnego pomiaru aktywności na urządzeniach mobilnych. Od początku realizacji tego badania spółka publikowała część wyników w postaci autorskich rankingów, analiz oraz branżowych raportów dotyczących wybranych segmentów rynku, np. e-commerce, turystyki czy gier mobilnych. W tym roku, dzięki grantowi od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, przed firmą kolejne wyzwanie – realizacja największego w Polsce badania osobowości użytkowników urządzeń mobilnych w Polsce, a także docelowo stworzenie narzędzi umożliwiających profilowanie reklam właśnie pod tym kątem.

- Inwestujemy w rozwój kompetencji big data na różnych poziomach – dodaje Rafał Karczewski, członek zarządu Spicy Mobile. – Pracujemy nad rozwojem autorskiej technologii, integracją różnych systemów i narzędzi, ściśle współpracujemy ze środowiskiem naukowym, a także poszarzamy zespoły IT i R&D.

Do zespołu analityków Spicy Mobile dołączył m.in. Rafał Zaborowski, doktorant bioinformatyki na Uniwersytecie Warszawskim, do tej pory zawodowo związany z macierzystą uczelnią, gdzie prowadził badania nad metodami obliczeniowymi stosowanymi przy analizie strukturalnej chromatyny. Rafał wesprze zespół w zakresie integracji narzędzi i rozwiązań informatycznych. Nową osobą jest także Kinga Kornacka, do której obowiązków należy przygotowywanie raportów i analiz dla klientów firmy. Wcześniej Kinga współpracowała z firmą badawczą ACNielsen Sp. z o. o., tworząc raporty końcowe oraz przygotowując mapy podróży użytkowników, a także zdobywając doświadczenie w obszarze customer experience. Wykorzystywała też swoją wiedzę marketingową oraz UX-ową projektując aplikację do mealsharingu.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764