logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile z platformą mobilnych aplikacji Mobigate

  PR 29.04.2016, przeczytano 2080 razy

Zespół Spicy Mobile, twórcy autorskiego badania nt. rynku mobilnego (Mobience), uruchomili nową platformę łączącą wydawców aplikacji oraz reklamodawców. Platforma, dzięki dostępnym analizom pozwala jeszcze lepiej zrozumieć widownię oraz zachowania użytkowników aplikacji mobilnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-z-platforma-mobilnych-aplikacji-mobigate,28393,artykul.html

- Ten projekt dojrzewał w naszych głowach od bardzo dawna. Cieszymy się z jego finalizacji. Przede wszystkim chcieliśmy od podstaw zbudować nowe narzędzie, które będzie odpowiedzią na problemy monetyzacji powierzchni reklamowych w aplikacjach – potwierdza Artur Zawadzki ze Spicy Mobile, odpowiedzialny za wdrożenie platformy Mobigate.

Zgodnie z ideą, wydawcy podłączając aplikację do platformy mogą uzyskać informacje o zachowaniach użytkowników swojej aplikacji, mogą analizować i porównywać je z innymi aplikacjami, dzięki danym z badania Mobience.  Mogą np. zobaczyć, jak ich aplikacja radzi sobie na tle konkurencyjnych aplikacji w tej samej kategorii, czy też jakich innych aplikacji używają konsumenci.

Najważniejsze jest jednak to, że platforma umożliwia wydawcom i twórcom skuteczniejszą monetyzację powierzchni reklamowej. Reklamodawcom pozwala dotrzeć do konkretnej grupy wyodrębnionej ze względu na cechy użytkowników, zainteresowania (używane aplikacje, odwiedzane witryny mobilne, wpisane słowa kluczowe) lub lokalizację (np. wejście do galerii handlowej). Z punktu widzenia twórcy aplikacji podłączenie jej do platformy jest proste. Polega na podłączeniu standardowego zestawu narzędzi SDK do aplikacji, który bez problemu współgra z systemem operacyjnym Android.

Źródło: Spicy Mobile

www.mobigate.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764