Wraz z rozbudową portfolio usług agencja komunikacji mobilnej Spicy Mobile zmieniła strukturę sprzedaży. Na czele w drodze awansu stanęli Tomasz Kąkol oraz Michał Pietruszka. Obaj są związani z agencją od kilku lat.
Tomasz Kąkol, pełniący do tej pory funkcję Strategy and Sales Managera, awansował z początkiem roku na nowo utworzone stanowisko Head of Planning and Strategy. Do jego obowiązków należy zarządzanie zespołem plannerów, przygotowanie dedykowanych strategii oraz prezentacji, a także sprzedaż dwóch produktów – Mobigate (platforma planowania, sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w czołowych polskich aplikacjach) oraz Happy Pixel (studio kreatywne specjalizujące się w mobilnych kreacjach reklamowych).
Nową funkcję w ramach struktur sprzedaży objął także Michał Pietruszka, do tej pory związany z agencją jako Key Account Manager. Od stycznia br. już na stanowisku Head of Trading odpowiada za negocjowanie stawek sprzedażowych i zakupowych, a także za poszukiwanie oraz rozwój nowych rozwiązań technologicznych. Do jego zadań należy również sprzedaż systemu marketingu aplikacji mobilnych Spicy Buzz.
Źródło: Spicy Mobile