logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicybuzz: Platforma do promocji aplikacji mobilnych

  PR 21.03.2016, przeczytano 1567 razy
ilustracjastrzałka
spicybuzz.pl

Na rynku mobilnym dostępnych jest coraz więcej aplikacji w rozmaitych kategoriach. Jedne są do siebie podobne pod względem funkcjonalności oraz zastosowania, inne całkiem różne. Jednak cel właścicieli oraz developerów aplikacji zawsze jest ten sam, jak największa liczba pobrań, jak największa liczba użytkowników mobilnej aplikacji. I tutaj do gry wchodzi nowa platforma służąca do promocji aplikacji – SpicyBUZZ.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicybuzz%3A-platforma-do-promocji-aplikacji-mobilnych,27911,artykul.html

SpicyBUZZ to platforma stworzona przez Spicy Mobile - doświadczoną agencję mającą realny wpływ na rozwój rynku mobilnego poprzez autorskie badanie Mobience. Na bazie wypracowanego własnego systemu wprowadza do obiegu produkt dedykowany wszystkim tym, którzy chcieliby zlecić outsourcing promocji swojej aplikacji, czyli w stu procentach przekazać działania na zewnątrz, dążące do zwiększania zasięgu, widoczności aplikacji oraz jej instalacji przez coraz większą liczbę użytkowników mobilnych.

Download quality

Zgodnie z założeniami twórców, liczy się nie tylko ilość, ale przede wszystkim jakość oraz sposób pozyskiwania nowych użytkowników. Każdy projekt to indywidualne rozwiązania. Tutaj nie ma przypadków. Od podstaw, w ramach konsultacji doradzane są elementy, jakie powinna zawierać aplikacja, by stała się atrakcyjna dla użytkowników. Zespół SpicyBUZZ doradza w jaki sposób najefektywniej pozyskiwać zaangażowanych i lojalnych użytkowników.

- Kompleksowe podejście oraz unikalna wiedza pochodząca z badania Mobience powoduje, że nasze działania stają się bardzo efektywne oraz skuteczne w dotarciu do użytkownika. Dodatkowo w odróżnieniu od innych tego typu rozwiązań na rynku, nie prowadzimy działań w ramach „ruchu motywowanego” czyli płatność użytkownikowi za instalację, który pozwala pozyskać tylko i wyłącznie mało efektywny ruch – mówi Rafał Karczewski, członek Zarządu Spicy Mobile.

System rozliczania w modelu CPD (cost per download) jest zdecydowanie efektywniejszy. Ruch motywowany, czyli sytuacja, w której użytkownik zostaje w jakikolwiek sposób nagradzany za pobranie aplikacji nie przynosi efektów, a tym bardziej nie przekłada się na wiernych Klientów marki, która jest promowana.

Nowatorski system

SpicyBUZZ rekomenduje działania w oparciu o nowatorski system. Przygotowuje analizę grupy docelowej w ramach badania Mobience, analizę konkurencyjnych aplikacji i ich pozycji w poszczególnych sklepach z aplikacjami. Rekomenduje dobór odpowiednich słów kluczowych, badanie retencji użytkowników z poszczególnych źródeł (odsetek odbiorców, którzy pozostali aktywni przez określony czas). SpicyBUZZ obejmuje działania promocyjne zarówno w Polsce, jak i za granicą.

SpicyBUZZ to odpowiedź na coraz większe zainteresowanie tego typu usługami. Rynek aplikacji nasyca się coraz bardziej, a o uwagę użytkowników mobilnych coraz trudniej. Dlatego już na etapie projektowania aplikacji, jeszcze przed wypuszczeniem jej na rynek, warto wdrożyć rozwiązania, które przyczynią się do jej późniejszej popularności.

Źródło: Spicy Mobile

spicybuzz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dzień Cudów na 35-lecie RMF FM
RMF FM świętuje 35-lecie z charakterystycznym dla siebie rozmachem! 15 stycznia na ulice całej Polski wyruszą trzy żółto-niebieskie konwoje RMF FM – pełne prezentów, które prowadzący rozdadzą słuchaczom w najróżniejszych zakątkach kraju. To będzie dzień pełen emocji, radości i niespodzianek! Kulminacja obchodów odbędzie się...
Piłka w grze. Sen zimowy w Ekstraklasie i I Lidze, koniec dobrej passy Lewandowskiego
Na krajowych boiskach rozegrano tylko jedną w pełni grudniową kolejkę zmagań ligowych. To stąd w głównej mierze wynikają spadki wyników medialnych drużyn analizowanych przez Instytut Monitorowania Mediów. W ligach zagranicznych nie ma tak długiej przerwy i odbyło się o wiele więcej meczów, ale słabsza forma Roberta Lewandowskiego przełożyła się...
Pomiar efektywności sponsoringu w sporcie i kulturze. Szkolenie online
Instytut Monitorowania Mediów organizuje kolejne bezpłatne szkolenie online, tym razem poświęcone działaniom sponsoringowym. Webinar „Pomiar efektywności sponsoringu z wykorzystaniem monitoringu mediów” odbędzie się w czwartek 16 stycznia 2025 roku o godzinie 12:00. Uczestnicy spotkania poznają m.in. ranking najbardziej...
Kanał YouTube Gońca z oprawą muzyczną od Chrisa Carsona
Znany producent muzyczny Chris Carson stworzył nową oprawę muzyczną dla kanału Goniec. Widzowie mogli ją usłyszeć po raz pierwszy w poniedziałek 13 stycznia 2025 r., podczas programu na żywo prowadzonego przez Radosława Grucę.
Oferta dla nowych subskrybentów na urodziny Puls Biznesu
Z okazji 28. urodzin „Pulsu Biznesu” przygotował specjalną ofertę promocyjną dla nowych subskrybentów oraz czytelników odnawiających dostęp do pełnych treści na pb.pl. Od 14 do 31 stycznia br. będzie można nabyć roczną subskrypcję z 50 proc. rabatem od ceny regularnej. Serwis pb.pl ma obecnie ponad 32 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych, przy 5 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764