Na rynku mobilnym dostępnych jest coraz więcej aplikacji w rozmaitych kategoriach. Jedne są do siebie podobne pod względem funkcjonalności oraz zastosowania, inne całkiem różne. Jednak cel właścicieli oraz developerów aplikacji zawsze jest ten sam, jak największa liczba pobrań, jak największa liczba użytkowników mobilnej aplikacji. I tutaj do gry wchodzi nowa platforma służąca do promocji aplikacji – SpicyBUZZ.
SpicyBUZZ to platforma stworzona przez Spicy Mobile - doświadczoną agencję mającą realny wpływ na rozwój rynku mobilnego poprzez autorskie badanie Mobience. Na bazie wypracowanego własnego systemu wprowadza do obiegu produkt dedykowany wszystkim tym, którzy chcieliby zlecić outsourcing promocji swojej aplikacji, czyli w stu procentach przekazać działania na zewnątrz, dążące do zwiększania zasięgu, widoczności aplikacji oraz jej instalacji przez coraz większą liczbę użytkowników mobilnych.
Download quality
Zgodnie z założeniami twórców, liczy się nie tylko ilość, ale przede wszystkim jakość oraz sposób pozyskiwania nowych użytkowników. Każdy projekt to indywidualne rozwiązania. Tutaj nie ma przypadków. Od podstaw, w ramach konsultacji doradzane są elementy, jakie powinna zawierać aplikacja, by stała się atrakcyjna dla użytkowników. Zespół SpicyBUZZ doradza w jaki sposób najefektywniej pozyskiwać zaangażowanych i lojalnych użytkowników.
- Kompleksowe podejście oraz unikalna wiedza pochodząca z badania Mobience powoduje, że nasze działania stają się bardzo efektywne oraz skuteczne w dotarciu do użytkownika. Dodatkowo w odróżnieniu od innych tego typu rozwiązań na rynku, nie prowadzimy działań w ramach „ruchu motywowanego” czyli płatność użytkownikowi za instalację, który pozwala pozyskać tylko i wyłącznie mało efektywny ruch – mówi Rafał Karczewski, członek Zarządu Spicy Mobile.
System rozliczania w modelu CPD (cost per download) jest zdecydowanie efektywniejszy. Ruch motywowany, czyli sytuacja, w której użytkownik zostaje w jakikolwiek sposób nagradzany za pobranie aplikacji nie przynosi efektów, a tym bardziej nie przekłada się na wiernych Klientów marki, która jest promowana.
Nowatorski system
SpicyBUZZ rekomenduje działania w oparciu o nowatorski system. Przygotowuje analizę grupy docelowej w ramach badania Mobience, analizę konkurencyjnych aplikacji i ich pozycji w poszczególnych sklepach z aplikacjami. Rekomenduje dobór odpowiednich słów kluczowych, badanie retencji użytkowników z poszczególnych źródeł (odsetek odbiorców, którzy pozostali aktywni przez określony czas). SpicyBUZZ obejmuje działania promocyjne zarówno w Polsce, jak i za granicą.
SpicyBUZZ to odpowiedź na coraz większe zainteresowanie tego typu usługami. Rynek aplikacji nasyca się coraz bardziej, a o uwagę użytkowników mobilnych coraz trudniej. Dlatego już na etapie projektowania aplikacji, jeszcze przed wypuszczeniem jej na rynek, warto wdrożyć rozwiązania, które przyczynią się do jej późniejszej popularności.
Źródło: Spicy Mobile