OSM Piątnica startuje z intensywną kampanią reklamową napojów roślinnych. Rozpocznie się ona 9 września i potrwa 4 tygodnie, obejmując największe stacje telewizyjne, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe. W spocie promującym napoje Piątnicy Roślinnej wykorzystano znany i rozpoznawalny motyw muzyczny, dzięki czemu z łatwością będzie on zapamiętywany przez konsumentów. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowych cech napojów Piątnicy – z lodówki, no bo skąd: prostego składu, pysznego smaku, wygody i różnorodności zastosowań.
Napoje Piątnicy Roślinnej, wprowadzone na rynek na początku 2022 roku, zyskały już rozpoznawalność i uznanie konsumentów. Ich najwyższą jakość, naturalny skład oraz delikatny smak gwarantuje Piątnica – najsilniejsza marka nabiałowa w Polsce. Do dostępnych dotychczas 2 smaków owsianego i sojowego, dołączył obecnie nowy wariant – ryżowy. Wszystkie napoje roślinne z Piątnicy dostępne są w wygodnych butelkach z rączką, a znaleźć można je tam, gdzie króluje świeżość – w lodówce.
- Zainteresowanie żywnością pochodzenia roślinnego widoczne jest obecnie już nie tylko wśród wegan czy wegetarian, ale także wśród osób, które poszukują różnorodności, podążają za smakiem i naturalnością. Piątnica, jako synonim najwyższej jakości produktów, odpowiada na tę potrzebę, oferując konsumentom trzy smaki napojów roślinnych. Z naszymi produktami oraz komunikacją chcemy dotrzeć do szerokiego grona osób, także do tych, które nie identyfikują się z określonymi dietami, ale są otwarte na nowe doświadczenia smakowe i chętnie sięgają po nowości rynkowe. Mamy ambicję, by stać się ekspertem obu kategorii: zarówno mleka tradycyjnego, jak i napojów roślinnych, dając konsumentom wybór w ramach portfolio Piątnicy – mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, Dyrektor Marketingu OSM Piątnica.
Roślinna po naszemu
Produkty z Piątnicy od lat są uwielbiane przez konsumentów za najwyższą jakość, pyszny smak i prosty, naturalny skład. Piątnica Roślinna ma to wszystko! W nowej kampanii śpiewająco przedstawione zostały zalety napojów roślinnych wraz z zachętą do ich wypróbowania i znalezienia swojego ulubionego sposobu na wykorzystanie napojów na co dzień.
Kampania, która wpada w ucho
Śpiewająca kampania napojów roślinnych z Piątnicy rusza 9 września. Spoty emitowane będą w TV, VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. Prowadzone będą kampanie Paid Social, Programmatic i Search. Zaplanowano także działania promocyjne w aplikacjach zakupowych oraz publikacje na portalach horyzontalnych. Intensywność kampanii pozwoli dotrzeć z komunikatem do szerokiego grona konsumentów, a wykorzystanie popularnego motywu muzycznego wyróżni spot w bloku reklamowym i przykuje uwagę odbiorców.
Strategia komunikacji i koncept spotów reklamowych zostały przygotowane przez agencję Opus B, a zrealizował je dom produkcyjny Dynamo. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Five Media i Starcom. Projekty opakowań Piątnicy Roślinnej przygotowała agencja HiBrands.
Źródło: OSM Piątnica