logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śpiewająca kampania Piątnicy Roślinnej

  PR 09.09.2022, przeczytano 807 razy
ilustracja

OSM Piątnica startuje z intensywną kampanią reklamową napojów roślinnych. Rozpocznie się ona 9 września i potrwa 4 tygodnie, obejmując największe stacje telewizyjne, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe. W spocie promującym napoje Piątnicy Roślinnej wykorzystano znany i rozpoznawalny motyw muzyczny, dzięki czemu z łatwością będzie on zapamiętywany przez konsumentów. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowych cech napojów Piątnicy – z lodówki, no bo skąd: prostego składu, pysznego smaku, wygody i różnorodności zastosowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spiewajaca-kampania-piatnicy-roslinnej,397145,artykul.html

Napoje Piątnicy Roślinnej, wprowadzone na rynek na początku 2022 roku, zyskały już rozpoznawalność i uznanie konsumentów. Ich najwyższą jakość, naturalny skład oraz delikatny smak gwarantuje Piątnica – najsilniejsza marka nabiałowa w Polsce. Do dostępnych dotychczas 2 smaków owsianego i sojowego, dołączył obecnie nowy wariant – ryżowy. Wszystkie napoje roślinne z Piątnicy dostępne są w wygodnych butelkach z rączką, a znaleźć można je tam, gdzie króluje świeżość – w lodówce.

- Zainteresowanie żywnością pochodzenia roślinnego widoczne jest obecnie już nie tylko wśród wegan czy wegetarian, ale także wśród osób, które poszukują różnorodności, podążają za smakiem i naturalnością. Piątnica, jako synonim najwyższej jakości produktów, odpowiada na tę potrzebę, oferując konsumentom trzy smaki napojów roślinnych. Z naszymi produktami oraz komunikacją chcemy dotrzeć do szerokiego grona osób, także do tych, które nie identyfikują się z określonymi dietami, ale są otwarte na nowe doświadczenia smakowe i chętnie sięgają po nowości rynkowe. Mamy ambicję, by stać się ekspertem obu kategorii: zarówno mleka tradycyjnego, jak i napojów roślinnych, dając konsumentom wybór w ramach portfolio Piątnicy – mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, Dyrektor Marketingu OSM Piątnica.

Roślinna po naszemu

Produkty z Piątnicy od lat są uwielbiane przez konsumentów za najwyższą jakość, pyszny smak i prosty, naturalny skład. Piątnica Roślinna ma to wszystko! W nowej kampanii śpiewająco przedstawione zostały zalety napojów roślinnych wraz z zachętą do ich wypróbowania i znalezienia swojego ulubionego sposobu na wykorzystanie napojów na co dzień.

Kampania, która wpada w ucho

Śpiewająca kampania napojów roślinnych z Piątnicy rusza 9 września. Spoty emitowane będą w TV, VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. Prowadzone będą kampanie Paid Social, Programmatic i Search. Zaplanowano także działania promocyjne w aplikacjach zakupowych oraz publikacje na portalach horyzontalnych. Intensywność kampanii pozwoli dotrzeć z komunikatem do szerokiego grona konsumentów, a wykorzystanie popularnego motywu muzycznego wyróżni spot w bloku reklamowym i przykuje uwagę odbiorców.

Strategia komunikacji i koncept spotów reklamowych zostały przygotowane przez agencję Opus B, a zrealizował je dom produkcyjny Dynamo. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Five Media i Starcom. Projekty opakowań Piątnicy Roślinnej przygotowała agencja HiBrands.

Źródło: OSM Piątnica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764