logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śpiewające zaproszenie do Biedronki

  PR 22.07.2019, przeczytano 830 razy
ilustracjastrzałka

Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spiewajace-zaproszenie-do-biedronki,383325,artykul.html

Biedronka od wielu lat konsekwentnie wykorzystuje piosenki i motywy muzyczne w swoich kampaniach reklamowych. Na przykład, emitowana w 2012 roku kampania „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki” była oparta również o motyw muzyczny, powracający w kolejnych produkcjach wideo. W ostatnich latach sieć korzystała już ze znanych hitów muzycznych, prezentowanych w nowych aranżacjach. Tak było w przypadku „Piciopaków” – (oryg. „Macarena” zespołu Los Del Rio) czy pieluszek Dada („Da da da” - Trio), a w 2018 roku przy okazji Mistrzostw Świata w piłce nożnej nastrój filmu reklamowego sieci wspomagał utwór zespołu Queen – „Under Pressure”.

- Muzyka jest niezwykle silnym nośnikiem emocji – radości, a czasami wzruszeń. Dzięki temu przygotowując nasze kampanie możemy sięgać po wiele trafiających do wyobraźni skojarzeń czy kanonów kulturowych. Teksty z reklam Biedronki wchodzą do języka potocznego jako swoiste ikony. To sprawia, że budujemy niezwykłą, unikalną na rynku więź z naszymi klientami. Przygotowując nasze kreacje reklamowe chcemy nie tylko informować o aktualnej ofercie, ale także bawić naszych odbiorców. - Marek Badowski, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska.

Wg ostatnich badań rozpoznawalności marki (PRM, 2018) 80% polskich gospodarstw domowych jest regularnymi klientami Biedronki. Dla 50% gospodarstw domowych Biedronka jest głównym sklepem, gdzie robią regularne zakupy.

- To sprawia, że zdecydowana większość klientów, do których dotrze reklama, faktycznie każdego tygodnia robi regularne zakupy w jednym z ponad 2900 sklepów sieci Biedronka - Marek Badowski, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska.

„Ale Tydzień!” została przygotowana na zlecenie Biedronki przez Agencję Duda Ads Polska. Zakupem nośników zajął się dom mediowy Wavemaker. Kampania będzie widoczna w mediach takich jak radio, telewizja, czy platformy VOD oraz portale internetowe, a także w mediach outdoorowych i w sklepach na nośnikach własnych Biedronki.

Źródło: Jeronimo Martins Polska

www.biedronka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764