logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śpiewające zaproszenie do Biedronki

  PR 22.07.2019, przeczytano 394 razy
ilustracjastrzałka

Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spiewajace-zaproszenie-do-biedronki,383325,artykul.html

Biedronka od wielu lat konsekwentnie wykorzystuje piosenki i motywy muzyczne w swoich kampaniach reklamowych. Na przykład, emitowana w 2012 roku kampania „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki” była oparta również o motyw muzyczny, powracający w kolejnych produkcjach wideo. W ostatnich latach sieć korzystała już ze znanych hitów muzycznych, prezentowanych w nowych aranżacjach. Tak było w przypadku „Piciopaków” – (oryg. „Macarena” zespołu Los Del Rio) czy pieluszek Dada („Da da da” - Trio), a w 2018 roku przy okazji Mistrzostw Świata w piłce nożnej nastrój filmu reklamowego sieci wspomagał utwór zespołu Queen – „Under Pressure”.

- Muzyka jest niezwykle silnym nośnikiem emocji – radości, a czasami wzruszeń. Dzięki temu przygotowując nasze kampanie możemy sięgać po wiele trafiających do wyobraźni skojarzeń czy kanonów kulturowych. Teksty z reklam Biedronki wchodzą do języka potocznego jako swoiste ikony. To sprawia, że budujemy niezwykłą, unikalną na rynku więź z naszymi klientami. Przygotowując nasze kreacje reklamowe chcemy nie tylko informować o aktualnej ofercie, ale także bawić naszych odbiorców. - Marek Badowski, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska.

Wg ostatnich badań rozpoznawalności marki (PRM, 2018) 80% polskich gospodarstw domowych jest regularnymi klientami Biedronki. Dla 50% gospodarstw domowych Biedronka jest głównym sklepem, gdzie robią regularne zakupy.

- To sprawia, że zdecydowana większość klientów, do których dotrze reklama, faktycznie każdego tygodnia robi regularne zakupy w jednym z ponad 2900 sklepów sieci Biedronka - Marek Badowski, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska.

„Ale Tydzień!” została przygotowana na zlecenie Biedronki przez Agencję Duda Ads Polska. Zakupem nośników zajął się dom mediowy Wavemaker. Kampania będzie widoczna w mediach takich jak radio, telewizja, czy platformy VOD oraz portale internetowe, a także w mediach outdoorowych i w sklepach na nośnikach własnych Biedronki.

Źródło: Jeronimo Martins Polska

www.biedronka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikonos: warsztaty oklejania pojazdów folią wylewaną już 12 grudnia
12 grudnia odbędzie się #27 edycja warsztatów teoretyczno-praktycznych p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Przez dekadę w cyklu wzięło udział już ponad 1000 osób.
Kampania Netflix i Canal+ od Havas Warsaw
We wtorek, 3 grudnia ruszyła kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix oraz Platformy CANAL+. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii tradycyjnie odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
Świąteczny prezent dla dziecka kupimy online, za nie więcej niż 250 zł
Zgodnie z wynikami badania agencji SW Research na zlecenie marki dziecięcej Endo, niemal połowa ankietowanych rodziców dokonuje zakupu prezentów świątecznych w internecie. Galerie handlowe wybiera w tym celu 30 proc. respondentów. Aż 40 proc. ankietowanych rodziców kieruje się przy wyborze upominków przede wszystkim ich użytecznością, na markę...
Polskie salony Mitsubishi pierwszymi w Europie
W polskiej sieci autoryzowanych salonów i serwisów Mitsubishi Motors otwarto niedawno 2 nowe salony, zaprojektowane zgodnie z najnowszymi standardami marki. Imponujące stacje - krakowski salon Auto Krak oraz kaliska placówka Auto Centrum Lis są jednymi z pierwszych w Europie, w których wdrożono najnowsze rozwiązania architektoniczne i projektowe Mitsubishi...
Joanna Jankowska w dziale sprzedaży agencyjnej Selectivv
Joanna Jankowska dołącza do firmy Selectivv, która tym samym rozbudowuje swoje struktury sprzedaży agencyjnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764