logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śpiewający spot świąteczny Samsunga

  PR 19.12.2017, przeczytano 1354 razy
ilustracjastrzałka

Pracownicy Samsunga wystąpili w filmowej kartce świątecznej. Kreacja powstała w agencji Leo Burnett. Za produkcję spotu odpowiadał TANK.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spiewajacy-spot-swiateczny-samsunga,34907,artykul.html

Firma Samsung postanowiła złożyć bożonarodzeniowe życzenia ustami swoich pracowników. Wspierając akcję #DoWhatYouCant grupa ochotników wystąpiła w filmowej kartce świątecznej śpiewając hit Shakin’a Stevensa „Merry Christmas Everyone” w nowoczesnej elektronicznej wersji.

TANK odpowiadał za produkcję filmu, którego kreacja została stworzona w agencji Leo Burnett. Reżyseria: Monika Kmita.

Klient: SAMSUNG / Dorota Rakowska, Dorota Jamroziak, Joanna Nowacka, Sylwia Nabywaniec
Agencja: Leo Burnett/Kamil Ruciński, Marta Taras, Marek Kotelnicki
Kreacja: Agata Rychlik, Radek Żabiński
Creative director: Jacek Szulecki
Produkcja: TANK/Magda Olak
Reżyseria: Monika Kmita
Zdjęcia: Tadeusz Kieniewicz/ Dreamers Talents
Make Up: Iza Morska
Montaż: Maciej Kozłowski/ Editors
Postprodukcja: Badi Badi/ Krzysztof Betnarski

Źródło: TANK

www.tankproduction.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764