logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spójrz na Tatry, zobacz Metlife

  PR 27.08.2015, przeczytano 1014 razy
ilustracjastrzałka

Na tatrzańskiej Gubałówce można podziwiać panoramę Tatr. Od niedawna z widoków korzystać mogą nie tylko turyści docierający w to miejsce, ale wszyscy, którzy wejdą na stronę www.luneta.metlife.pl. Dzięki dedykowanej stronie każdy może podziwiać górskie szczyty, przybliżać je i poszerzać swoją wiedzę na temat Tatr. Akcja nawiązuje do kampanii reklamowej MetLife.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spojrz-na-tatry%2C-zobacz-metlife,25800,artykul.html

Niebieska Luneta MetLife jest dostępna do 15 stycznia 2016 roku na tarasie Domu Gościnnego „Gubałówka”. Z lunety można korzystać nieodpłatnie. Dodatkowo turyści mogą wysłać bezpłatne pocztówki z widokiem Tatr, udostępnione na miejscu przy lunecie.

- Nasza akcja „Luneta” jest niestandardowym elementem kampanii reklamowej i jest prowadzona pod hasłem „Widoki na przyszłość sponsoruje MetLife” - wyjaśnia Izabela Ptaszyńska, Dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji MetLife.

Zarówno na stronie www.luneta.metlife.pl, jak i bezpośrednio w kanale MetLife w Polsce na platformie YouTube dostępny jest film z montażu lunety na Gubałówce.

Źródło: MetLife

www.metlife.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764