logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spokój Film wyprodukował trailer radiowego serialu kryminalnego Radia Zet

  PR 28.09.2022, przeczytano 522 razy
ilustracja

W poniedziałek 26 września, na antenie Radia ZET, ruszył pierwszy radiowy serial kryminalny „Niech to usłyszą”. Spokój Film wyprodukował trailer promujący nową produkcję. Scenariusz serialu został napisany przez mistrzów polskiego kryminału, Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spokoj-film-wyprodukowal-trailer-radiowego-serialu-kryminalnego-radia-zet,397392,artykul.html

Trailer emitowany jest w ramach kampanii promocyjnej obejmującej telewizje ogólnopolskie i kanały tematyczne, sieci kin Helios i Cinema City oraz nośniki reklamy zewnętrznej w wybranych miastach. Powstały jego trzy wersje 15, 30 i 45-sekundowe.

Spot promujący „Niech to usłyszą” wyreżyserował Miłosz Sakowski reprezentowany przez agencję Match and Spark, zaś za produkcję odpowiadał stworzony przez Jana Szczeniowskiego dom produkcyjny Spokój Film.

- Napisanie i wyreżyserowanie filmowych obrazów do serialu audio to szalenie inspirujące, ale też odpowiedzialne zadanie, bo tworząc filmowe kadry, zderzamy się przecież z największą konkurencją, która nie zna ograniczeń czasowych czy budżetowych, czyli… ludzką wyobraźnią – komentuje reżyser, Miłosz Sakowski. - Zespół Radia Zet dał nam jednak dużo kreatywnej swobody i zaufanie, co mam nadzieję przełożyło się na trailer, który zachęci słuchaczy do wejścia w historię „Niech to usłyszą” – podsumowuje.

W produkcję zaangażowano piosenkarkę, kompozytorkę i autorkę tekstów Margaret, dziennikarza i krytyka kulinarnego Roberta Makłowicza oraz wybitnych aktorów, m.in. Mateusza Damięckiego, Karolinę Gorczycę, Andrzeja Grabowskiego, Krystiana Pestę, czy Bartosza Gelnera. Na potrzeby serialu Margaret nagrała także piosenkę „Niespokojne morze”, której premiera odbyła się 11 sierpnia 2022, a teledysk do niej powstał na planie trailera „Niech to usłyszą”.

- To był świetny projekt z punktu widzenia produkcji. Startowaliśmy z czystą kartą ograniczoną tylko budżetem. Na linii reżyser - producent powstawał skrypt trailera. To bardzo pojemny format, w którym można się wykazać. Kluczowa była też w tym modelu partnerska współpraca z klientem, który oddał się w nasze ręce zakreślając tylko ramy tego, co musi być dowiezione pod względem komunikacji. - komentuje Jan Szczeniowski, producent i właściciel Spokój Film.

Źródło: Spokój Film

www.spokoj.film

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764